{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
607 visninger | Oprettet:

Hvor skal vi male :D {{forumTopicSubject}}

Jeg er endelig nået så langt at jeg nu søger en autolaker til min NX'er! smiley

Købte mig OZ Racing 16" i mandags.. Lækkert! Så nu det tid til final touch.. smiley

Jeg leder meget her i Herning området, men det er som om jeg ikke helt kan få den rette kvalitet og autolaker jeg har tillid til.

Så tænkte jeg jo på om i har haft erfaringer med nogle gode malere eller kender nogen der vil tage en NX'er ind i varmen? smiley

Vi snakker en omlakering af farven i sort til sort metallak muligvis med lidt krystal effekt i.

Kom med jeres erfaringer, jeg er meget åben smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvor skal vi male :D
  • #1   28. jan 2010 Lige en side bemærkning smiley

    Du skriver i din profil
    "- Der fulgte to special lavede baglygter med i hvid glas som machter sideblink, men den ene har flækket glas fra tidligere ejer, søger derfor at få den repareret og udskiftet med de standarde røde. "

    De kan købe sådan ved SK-tuning.de
    http://translate.google.com/translate?u=http://www.sk-tuning.de/web/shop/default.php&langpair=de%7Cen&hl=de&newwindow=1&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools

    De er lige der, hvis du skal have nogle nye :-), dog er dine ikke special lavet, men bare sjældene smiley


  • #2   28. jan 2010 Ahh R.B ! Hvordan har du fundet dem!? smiley

    Fuck dem her jeg grublet meget over hvordan fiiilen jeg fik fat i dem eller reperaret.. Jeg ringer til dem imorn og hører mulighederne for få nyt glas til én. De laver dem selv om, som Stig rigtig nok fortalte!

    Hold op hvor fedt! Tusind tak mate!

    Og nej det kan du så have ret i.. men det må godt holdes lidt hemmeligt.. hehe, men nu er det nok for sent smiley

    De har lidt ting til 100NX jeg ikke har set før. Najs, jeg har kun brugt ebay.de når jeg har søgt på noget i Tyskland..


  • #3   28. jan 2010 Hehe hvis du kigger i forummet, er et af de første posts en link samling :), der står de også i, og den er temmelig gammel.
    Så en hemmelighed er det ikke helt smiley


  • #4   28. jan 2010 Shh!! ;D

  • #5   3. feb 2010 Så har jeg været på maler-udkig. Har ringet rundt til de fleste i Herning området hvor jeg snakkede specielt med én, som jeg så tog ud til.

    Jan Bach Autolakering i Ikast, han gør det for 20.000 med 3 års garanti for det udførte arbejde. Det er for en hellakering hvor både motorrum og bagagerum kommer med, dørfalser, bagagerumsklap, motorhjelm under og indvendig og i bund af døre. Derudover er der frit farvevalg i metallak og alt afmontering af døre, bagklap og motorhjelm sørger han for. Dørbeklædning, lister osv står jeg selv for.

    Hvad siger i til det bud? Han var bestemt til at handle med.. Ingen andre ville give helt op 3 års garanti. Forretningen så ud til at være iordn og har set færdige projekter som bestemt så iorden ud.
    Tjek evt.
    http://janbachautolak.dk/

    Jeg må indrømme at få det på papir samt garanti er noget jeg gerne vil betale ekstra for + at vide det er færdig til tiden.


  • #6   3. feb 2010 Det er sq rart kunne klage hvis der endelig er fejl.

    Dog er 20k lige i den høje ende syntes jeg, havede en kammy der gav omk 10-13k for omkring det samme, dog ved jeg ikke med garantien.
    Give 3 år på en NX er nok ikke så ringe set fra din side, hvis den det går galt med bagenden smiley


  • #7   3. feb 2010 Nej, plus man ved sgu det er iorden - firmaet ligger jo navn til og så skal det bare være iordn.

    Forstod ikke helt det sidste:
    "hvis den det går galt med bagenden :)" Hvad mener du smiley


  • #8   3. feb 2010 Der hvor en nissan altid ruster smiley skærmene / tårnene og bagklappen, for lige nævne nogle ting, for spartler de ikke ordenligt, er du jo tilbage ved dem inden 3 år, desværrer smiley

    Bagenden er det svage link på B13/N14 platformen smiley


  • #9   4. feb 2010 Jamen det har du egentlig ret i ja smiley Den ruster i bagen :P... Har jeg ikke li tænkt på før at man sådan generelt kunne sige sådan... men det er da altid lige der til højre for midter-stop lyset på bagklappen der kommer tæring.. tror det er den liste der ik lader vandet passere...

    Men det vil jeg da li advarer ham om, ellers er det li præcis derfor jeg vil have det med regning smiley "Så der rep. på garantien hr. Maler!!"


Kommentér på:
Hvor skal vi male :D

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce