{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.262 visninger | Oprettet:

E36 "Dunke" lyde fra bagenden. {{forumTopicSubject}}

Hey så er jeg sørme på den igen.

Bilen er begyndt at sige nogle højst mærkelige "dunke" lyde når jeg har drejet i et sving, og af og til kommer det også ved lige ud kørsel. Der har været flere idéer til hvad dette kan være, eftersom det også føles som om at bilen hopper fra side til side.
Idéer folk er kommet med:
Bøsninger
Stabilisator stang

Nogen der evt kan fortælle mig om det enten er en af ovenstående ting, eller hva det ellers kan være? Lyden er der ikke konstant. Men er stadig ikke fandens meget for at køre med det?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  E36 "Dunke" lyde fra bagenden.
  • #1   15. feb 2010 E36'ere kan også finde på at rive en af boltene til bagbroen ud af selve karossen, og giver derved klonk lyde og sejlen ved kørsel.. du kan se det hvis du hejser din bil op og så kigger oppe under bagbroen ved alle bolte.. så kan man se den gaber lidt smiley

det er en mulighed jo smiley

• #2   15. feb 2010 Jeps, er det, vil lige have den på en lift hurtigst muligt, er dette en bekostelig omgang ? og er det forsvarligt at køre rundt med indtil det bliver lavet?

• #3   15. feb 2010 det skulle vist ikke være så besværligt at lave .. men det kræver lidt arbejde da du jo nok skal hen og ha bagbro af .. med mindre du kan svejdse det indefra som jeg mener man kan på en måde.. hvis man skiller lidt ad inde i kabinen kan du muligvis komme til der fra smiley men ik hæng mig op på det smiley

• #4   15. feb 2010 Har fået lavet bagvangerne på min, fik at vide man godt kunne køre med det. Bagbroen falder ikke af eller noget men det skal selvfølgelig laves.

Mener jeg kom af med ca 8K på et pladeværksted for at få det lavet og forstærket så det ikke sker igen.

Men det er jo ikke sikkert det er det der er galt med din, det er dog en svaghed e36/e46 og z3 har.

• #5   15. feb 2010 8k? damn :s det var ikke så lidt!

Syntes bare ikke om lyden den afgiver når jeg kommer ud af et sving, syntes det lyder meget voldsomt smiley

• #6   16. feb 2010 Hvis du siger det kommer ved lige ud kørsel.. Så ville jeg sku lige tjekke om din Stræbearm er knækket...

Det var det ved mig, og min røg også fra side til side, og kom med en sjov klonk-lyd når man drejer...

Tror sku det er din stræbearm bag.

• #7   16. feb 2010 -*RS*(Henrik)- M: Jeg har samlet alle de idéer folk er kommet med og vidergivet det til min onkel som så tager den ind på hans værksted imorgen tidlig smiley
    Så indskrænker jeg ihvertfald området hvor de skal kigge og forhåbentligt kommer der en billigere regning ud af det smiley

Klonk lyden er bestemt ikke sjov smiley det giver et sæt i mig hver gang, fordi selvom jeg ved den kommer, så gør den det altid når jeg aller mindst forventer det!

• #8   16. feb 2010 Jeg tror bestemt det er stræbearmen... Det gjorde den også ved mig...

Jeg har en liggende billigt hvis det skulle gå galt...

Tager 1 time at skifte ca.

Kommentér på:
E36 "Dunke" lyde fra bagenden.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce