{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.053 visninger | Oprettet:

folk i 4x4, ta os sku da lige sammen, {{forumTopicSubject}}

hej alle os der nu har valgt, at køre i biler der kan klare sig, og ha det sjovt i, biler som vi mødes med til mudder træf, over alt i landet, har kun oplevet at vi har hygget os sammen hver gang.
nu er jeg jo uddandet pædagog, men kan ikke rigtig lige regne den her , ud.. ALTSÅ... har haft 5 stk, patroler, ganske fine og velkørene, øser, hilste med blink og lygter, nå vi mødtes ude på
den offentlige vej, sku dejligt, tænkte man og kiggede godt på den , hurtig målt og vejet, i forhold til ens egen øse, fint fint.. nu har jeg så ved tilfældigheddernes spil, fået mig en ny 4x4
en land rover, defender, også en fin og velbyggede øse, men samtidig syntes jeg at have mistet alle de flinke folk i patroler, og toyotaer, så jeg før hilste på, nu har man jo set de fleste
4x4, der køre i ens by og område, ( i ved målt og vejet, he he ) men når jeg så møder en af dem nu, og jeg blinker , og vinker, det beste jeg kan,fordi jeg ved i den 4x4 øse sidder der en
køre, der kan li at bygge,bil svine bil og lege med sin bil, ganske lige som mig, . OG jeg er jo ikke lige pludslig, blevet en man ikke kan forstå eller snakke, med, fordi, jeg har fået, skriver
det lige igen, , (ved tilfældighedernens spil)en land rover,men som om , den overhovedet ikke blev set, trods den er stor, og rød, der var langt lys på, en arm, der vinkede, , kan FANME ikke passe
man ikke ser det, har sku næsten på fornemmelsen , at hvis man havde problemer ude på vejen, var de sku kørt lige forbi,så nu gir den gamle pædagog op, og spøger til alle 4x4 køre, stor som små
bygget eller alm, folk med alle x4x mærker, , HVAD ER PROBLEMET MED OS, OG HVORDAN STARTEDE DET, og ku alle der nu har samme hobby, nemlig vores elskede 4x4 øser, ku der opnås, en freds trakt/ pibe.
da dem som en gang i tidernes morgen blev uenige om hvis der var størst, må være døde og borte nu, kan forstå, det har været sådan længe, , ta det seriøst eller som sjov, da det er begge dele
men hvis nogen havde en rimlig fornuftig forklaring, vil jeg meget gerne høre den, ( ku bruges på mit job, he he ) ps, sku godt vi kan finde ud af det i terrænget.. pps. MISSEN 4x4 STYRE..... mvh hc hygge 1

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folk i 4x4, ta os sku da lige sammen,
  • #1   22. feb 2010 det er vel fordi man ikke lige hilse på dem i ander bilerend den man selv køre i..

eller så det fordi dem du hilse på ikke ved du har en l.r nu. og tænker sådan en popnit-madpakke-engelsk-køre ud i det støst vand hul og side fast 5 biler. chaffør smil smil

• #3   22. feb 2010 og tænker sådan en popnit-madpakke-engelsk-køre ud i det støst vand hul og side fast ???? ja og hvor kommer det så lige fra, den holdning og mening, nogen der kender de gamle mænd, fra den gang?? måske det var de samme gamle tusser, der skændtes om hva mc der var best, japser eller englænder, og lur de to er garenteret skyld i meget mere he he .. mvh hc

• #4   22. feb 2010 tak min gamle ven , sku godt du er blandt os, så holder verden stadig..
    hygge til vi ses og blinkes, he he hilsen hc

• #5   22. feb 2010 når man snakker med folk der køre L.R så ser de narmest ned på en fordi man ikke køre popnit. og man må kun køre med i en L.R hvis en L.R klub holder noget. man må ikke komme i en nissen og køre med.

• #6   22. feb 2010 hej henrik..
    hvad jeg har oplevet når jeg har været ude og køre ræs og når der er angecemanger så kommer der næsten ingen der kører den slags bil du nu har fået og når land rover clubber holder noget er vi andre aldrig velkommen så tror i bund og grund det er der den ligger men skal selvfølgelig ikk kunne sige det og synes egentlig også det er noget underligt noget da alle er velkommen når vi andre clubber holder noget og selvfølgelig er det forstående at man holder noget der kun er inden for den bil tybe engang i mellem men ja har samme mening som dig vi kører alle 4x4 og efter min mening hilser man a på hinanden som altid kan sgu da være lige meget hvad der står på røven af den

• #7   22. feb 2010 lige præcis gresing

• #8   22. feb 2010 Kan ligeså godt være ham som siger det ..

Hvis jeg ser en madkasse der sidder fast i en sne drive, kører jeg forbi..

Dog kommer jeg tilbage ½ time senere lige for at se om han har fået skovlet den ud, og hvis ikke kan jeg jo vise ham at Japansk 4x4 bare er bedre smiley

Men ja , kald mig bare en idiot.
    Men har været på tur med L.R før og de 2 gange var utroligt, første gang tænkte jeg , jaahh okay de kunne jo bare have en dårlig dag.
    Men nej, anden gang var det ligeså ringe..
    Det startede med at der var en gammel 3.3'er der lå ude i en sø og legede med sig selv i det terræn som L.R havde lejet. også gik de helt amok, det kan da kun være en Nissan kører der er så dum, osv.
    Og resten af dagen gik med at brokke sig over nissan/toyota folk, egentlig ikke så meget bilen, (måske fordi de inderst inde godt ved at deres madkasse ALDRIG kan hamle op med en Japaner)
    Men savner man spænding iblandt L.R folk skal man bare hoste forsigtigt "landcruiser" så er de i gang ..

HazzarD

• #9   22. feb 2010 Men at hilse på en "anden 4x4 tosse" som blinker og vinker, det vil jeg gøre uanset hvad han kører rundt i ...

HazzarD

• #10   22. feb 2010 ja ja begynder at ligne noget, men hazzard, du laver lidt begrebs forviring, en dårlig oplevelse, med en lr klub, har vel ikke så meget med bilen at gøre.. når du nu skriver 1Hvis jeg ser en madkasse .. 2..(måske fordi de inderst inde godt ved at deres madkasse ALDRIG kan hamle op med en Japaner) hva bygges det på, , en vider fortælling, fra de gamle mænd, ell, ligger der fakt bag dette.. husk lige har altid kørt patrol, og syntes ikke pludslig at det er noget lort.. men tror det er det der går galt, min er bedder end din, , ved sådan sætning, går det meste galt.. men et fint bud på det også hazzard.. michael, jeg tror du har fat i noget der, måske, kan heller ej se hvorfor der ikke sku ku være blandet biler til en lr.. lege dag, personligt syntes jeg det er fedt med blandet biler
    sådan en dag, , kom gerne med flere eller nye bud, på det

• #11   22. feb 2010 he he tak ken , sniger mig rundt og leder efter gamle venner,
    larsen vestsj.. bare dyt lidt højre, så man ved man har venner, he he hygge1, mvh hc

• #12   22. feb 2010 Det er en type mennesker helt for sig selv de L.R folk.. og de er sku noget snoppet.. no offence Hc.. du er nu ikke blevet mærkelig endnu.. men er sku dem selv der har startet det efter min mening.. havde sku ikk noget Godt/Ondt forhold til L.R folket før jeg en dag kom kørende nede på stranden, der holdte en L.R og sad uhjælpeligt fast i sandet.. jeg spurgte om han sku ha noget hjælp, og det gryntede han bare lidt af.. efter at have heven og slæbt i den gamle L.R i 15 min får jeg den op.. han siger ikke tak.. han køre bare.. ugen efter har jeg forvildet mig ud i et blødt å-udløb på stranden.. efter et par min. kommer der 6 L.R forbi.. 'en af dem var ham jeg havde hjulpet.. jeg forventede selvfølgelig de stoppede.. men nej nej... de sippede røvh#&!r kørte bare forbi med et stort smil på læben.. jeg fløj ind i bilen og sagde over walkien om man ku få lidt hjælp hvortil svaret kom.. " NÆÆ " Og hvis det skal vær med den på så tar jeg sku ikke holdt næste gang der en en L.R i knibe.. ( Lukums-Raket)

• #13   22. feb 2010 håber jeg møder dig så får du noget dyt og ving fra mig he ses der ude et sted

• #14   22. feb 2010 Tror i bund og grund det er en gammel Engelsk konservativitet der er skyld i det. LR folk er et meget snobbet folkefærd når de er i deres biler. Og det passer egentlig godt ind i den Britiske kultur.

• #15   22. feb 2010 Hæ presis som lasse siger, de er noget for sig selv så du skal nok passe lidt på med at hilse for meget på de andre modeller hvis de ikke er klar over hvem du er, de går jo hen og køre galt pga chock:-D

Jeg vil også gerne hilse på dig hvis jeg møder dig på gaden:-)

• #16   22. feb 2010 har en idé.. Hc får et kæmpe skilt på taget af vognen hvor der står.. HC! og så ved folk at det er ok at hilse. smiley hehe..

• #17   22. feb 2010 Ja det var sgu en fin ide:-D

• #18   23. feb 2010 jeg giver de andre rat mange af de LR. Folk er særlige men jeg skal sku sige at jeg kender osse nogen som køre lr og dem kan man sku pjatte med lige som hc, men hey du skal kun blinke en gang af mig så skal du for 4000w og masser blink fra taget gamle dreng:) men hc jeg sys du gøre som lasse siger stort kæmpe skilt på hvor der står HC kommer her:p ↲
    ALT MAGT TIL 4WD BILERNE smiley

• #19   23. feb 2010 Jeg hilser sgu altid på alle 4x4 man møder ude på vejene.. Men vil så sige at jeg aldrig har mødt en LR der hilste igen, ikke engang kigget min vej.. så er sgu hold op med at hilse på dem må jeg indrømme.. Men du skal nok få et vink og et blink næste gang da smiley

Har en kusine der fik en ny kæreste som så kørte LR, fedt nok tænkte jeg så kunne vi da snakke lidt 4x4 til familie fester, det gik også fint indtil han fandt ud af at det var en patrol jeg kørte..
    Så måtte han sælge sin LR en dag pga økonomien en dag, og det var han jo selvfølgelig træt af, siger så til ham at han bare kan sige til så kan vi nemt ta en tur i muddert med min hvis han savner det, svaret var... Nej tak det er lige meget...!!!!

• #20   23. feb 2010 hilser personlig ikke på LR folk med mindre det er en jeg kender.
    grunden er at LR folkene for det meste er en mystisk folkefærd (dog med enkelte undtagelser).
    de siger nissan og toyota folk ødelægger terræet rundt omkring i dk pga vi graver dybe spor osv så dereres kære LR bliver beskidt når den skal gennem hullerne.
    selv jørn som står for hedeager han køre selv LR han siger at alle fra LR klubben brokker sig når de er der og der har været andet traf for japaner bliver ugen for inden.

• #21   23. feb 2010 min personlig mening forstår jeg ikke folk der kun vil brokke sige og lave ballade det er der sjover at hygge sig og grinde af hianen minmening til det dyt dyt blink blink HC

• #22   23. feb 2010 det er nok fordi at land rover folk "MANGE GANGE" er så skide høj røvet og påstår at dæres biler er de beste i værden ,også selv om det flere gange er bevist at en lille suki kan køre hvor de ikke kan ; )

• #23   23. feb 2010 Tja de LR folk jeg har mødt kunne sq ikk engang kigge min vej... Tror de fleste der kører LR har en bestemt livsstil... Bare synd for de få som er rå og kan med andre end sine mærkefæller....
    DYT

• #24   23. feb 2010 båååt båååt blink blink med alt hvad mine xenon lygter nu kan trække.

sikke en herlig diskution
    chili tøzen det vise jo bare der er noget galt med de l.r folk hvis de ikke hilser på dig [jeg ville nok ende i grøften af hilse iver;-) ]

men vil slutte mig til det som michael b og michael j skriver for vil sige at id af 10 L.R folk er der 1 måske 2 der kan lege med os andre.

V/H Henrik

• #25   23. feb 2010 det er jo så lidt sjovt kenni B.. det nummer laver vi jo også indbyrdes med nissan og toyota.. altså hvad der er bedst.. er bare som om vi godt kan finde ud af at se det sjove i det.. L.R folk har ingen humor.. det er der problemet er!!

• #26   23. feb 2010 jeg kender en der ha en land rover, der var engang han hilste men ikke efter han skiftede sin landcruiser ud, fatter ikke en skid af hvad bilen har med og gøre om man kan hilse eller ej, men lad dem der vil være tvære om og være det, så kan vi andre hygge i muderet sammen.

• #27   23. feb 2010 Henrik S>> Lad os håbe grøften ikk er så dyb du ikk kan komme op... LOOOL

• #28   23. feb 2010 hehe jaa

• #29   24. feb 2010 det er fanme iorden det her, skønt med alle de svar , kan sku begynde at se en rød tråd, .. var selv kogt fuldstændigt over hvis ham jeg lige havde hjulpet, bare kørte forbi, da man selv havde brug for et skub.
    og jeg sætter et skilt på taget, her kommer hc, blink blink, he he ..
    og sku dejligt, at jeg har min plads, i jeres motorrum, stadigvæk. blink blink.... godt nok mange der er enige i lr folk burde være mere flinke..
    jeg ska gøre hvad jeg kan, for at bli ved med, bare at være 4x4 kørre,og lege uanset bil, mærke, og årg. . en go diskition har det været
    mangler måske en kommentar for nogle land rover kørre, blink blink, og dyt dyt, , mange hilsner fra hc..

• #30   24. feb 2010 Jeg har mødt tåber i begge lejre... Heldigvis har der været meget langt mellem de dårlig oplevelser. For det meste har folk bare været glade og gået meget op i deres biller. For mig er det lige meget hvad folk køre i. Det vigtigste er jo at man selv kan lide sin bil. Ved ikke om det bare er mig men hvis jeg ser nogle som har brug for en hånd på eller uden for vejen, er det ikke så normalt at stoppe og høre om man kan hjælpe. Jeg prøver så vidt muligt at behandle andre som jeg selv gerne vil behandles. Og de gange jeg har sat fast har der heldigvis altid være en venlig sjæl som har stoppet og give en hånd. For det hjælper jo ikke at man sidder og sviner andre til bare fordi de køre i et andet mærke.

• #31   25. feb 2010 hejsa hc.. jeg er så af venlige sjæle der hilser og vinker til alle 4x4 og møder tit l.r og toyota folk der ikke vil hilse smiley men jeg kæmper videre og hilser stadigvæk smiley det skal så siges at jeg er nissan mand med stort N hehe men jeg hilser og hjælper stadig væk selv om der nogle kegler der ikke vil hjælpe.. dem husker jeg hehe men hjælper dem stadig næste efter de siddet lidt og tænkt over tingene... alt magt til nissan hehe eller bare til 4x4

• #32   25. feb 2010 hej knuseren, , ja det må være udgangs punket, at bli ved med at hilse, og tænke positivt, he he.. og for min skyld kan vi godt sige alt magt til nissan, eller toyota, kia, grand vitare.. bare nogen gider at trække mig og min defender op af hullet, hvis nødvendigt en dag,.. i dag har jeg leget falck mand 5 gange indtil nu, lorte grusvej, , og alle der bor herude, har fundet ud af hvor defenderen bor.. hygge 1 foran brændeovnen, til alle, 4x4 kørre.. mvh hc

• #33   25. feb 2010 Har et fint exempel her.

Jeg arbejder et sted hvor der kommer mange biler igennem på en dag.
    Og indimellem kommer der en gut i en ældre LR. Jeg begyndte at snakke lidt med ham. For vi har jo samme intressse mente jeg.

Lige indtil jeg fortalt ham at det var min lux der holdte oppe ved porten.

Og jeg citere ham ordret.
    Nå men så har vi ikke mere at snakke om. Du kan jo nok forstå at den kan jeg jo ikke tage seriøs.

Jeg tabte både mund og øjnene var ved at falde udaf hovedet på mig. Jeg kvitteret med at jeg syntes han da måtte ha et trist liv.

Jeg plejer ellers altid at hilse på alle 4x4. Men må indrømme jeg aldrig mere gidder hilse på en LR mere. Har også kun i MEGET få tilfælde oplevet de hilste. Så nu er der bare lukket og slukket..

Når dette er sagt har jeg da også mødt en paptrol her og der da heller ikke har giddet hilse.

Jeg hilser på stortset alle. Hvis de ikke gidder hilse er det deres problem

• #34   25. feb 2010 ok, han ku fanme også lyde som en spade, så har vi vist ikke mere at snakke om, sage han virklig det????? det sku for meget, he he godt forstå du trode du hørte forkert, i det hele taget utrolig nogen kan svare en sådan, og så slippe godt fra det. he he . jeg ville sku også bli paf hvis en sage sådan til mig.. det har været alletiders, , savner stadig et, bud på emnet, fra folk der køre land rover, og måske også syntes det er lidt åndsvagt, at dele sig så stramt op, vi vil jo nogelunde det samme formoder jeg, nemlig møde hyggelige folk, få kaffe og måske en pølse, se hva de andres biler kan, svine sin egen, for sygt, he he, få nye idder til sin egen øse, altså, 4x4 intresse... mvh hc

Kommentér på:
folk i 4x4, ta os sku da lige sammen,

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce