folk i 4x4, ta os sku da lige sammen, {{forumTopicSubject}}
hej alle os der nu har valgt, at køre i biler der kan klare sig, og ha det sjovt i, biler som vi mødes med til mudder træf, over alt i landet, har kun oplevet at vi har hygget os sammen hver gang.
nu er jeg jo uddandet pædagog, men kan ikke rigtig lige regne den her , ud.. ALTSÅ... har haft 5 stk, patroler, ganske fine og velkørene, øser, hilste med blink og lygter, nå vi mødtes ude på
den offentlige vej, sku dejligt, tænkte man og kiggede godt på den , hurtig målt og vejet, i forhold til ens egen øse, fint fint.. nu har jeg så ved tilfældigheddernes spil, fået mig en ny 4x4
en land rover, defender, også en fin og velbyggede øse, men samtidig syntes jeg at have mistet alle de flinke folk i patroler, og toyotaer, så jeg før hilste på, nu har man jo set de fleste
4x4, der køre i ens by og område, ( i ved målt og vejet, he he ) men når jeg så møder en af dem nu, og jeg blinker , og vinker, det beste jeg kan,fordi jeg ved i den 4x4 øse sidder der en
køre, der kan li at bygge,bil svine bil og lege med sin bil, ganske lige som mig, . OG jeg er jo ikke lige pludslig, blevet en man ikke kan forstå eller snakke, med, fordi, jeg har fået, skriver
det lige igen, , (ved tilfældighedernens spil)en land rover,men som om , den overhovedet ikke blev set, trods den er stor, og rød, der var langt lys på, en arm, der vinkede, , kan FANME ikke passe
man ikke ser det, har sku næsten på fornemmelsen , at hvis man havde problemer ude på vejen, var de sku kørt lige forbi,så nu gir den gamle pædagog op, og spøger til alle 4x4 køre, stor som små
bygget eller alm, folk med alle x4x mærker, , HVAD ER PROBLEMET MED OS, OG HVORDAN STARTEDE DET, og ku alle der nu har samme hobby, nemlig vores elskede 4x4 øser, ku der opnås, en freds trakt/ pibe.
da dem som en gang i tidernes morgen blev uenige om hvis der var størst, må være døde og borte nu, kan forstå, det har været sådan længe, , ta det seriøst eller som sjov, da det er begge dele
men hvis nogen havde en rimlig fornuftig forklaring, vil jeg meget gerne høre den, ( ku bruges på mit job, he he ) ps, sku godt vi kan finde ud af det i terrænget.. pps. MISSEN 4x4 STYRE..... mvh hc hygge 1
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 217
eller så det fordi dem du hilse på ikke ved du har en l.r nu. og tænker sådan en popnit-madpakke-engelsk-køre ud i det støst vand hul og side fast 5 biler. chaffør smil smil
nov 2007
Følger: 34 Følgere: 59 Biler: 2 Emner: 80 Svar: 2.221
nov 2007
hygge til vi ses og blinkes, he he hilsen hc
mar 2007
Følger: 48 Følgere: 47 Biler: 2 Emner: 45 Svar: 217
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 93
hvad jeg har oplevet når jeg har været ude og køre ræs og når der er angecemanger så kommer der næsten ingen der kører den slags bil du nu har fået og når land rover clubber holder noget er vi andre aldrig velkommen så tror i bund og grund det er der den ligger men skal selvfølgelig ikk kunne sige det og synes egentlig også det er noget underligt noget da alle er velkommen når vi andre clubber holder noget og selvfølgelig er det forstående at man holder noget der kun er inden for den bil tybe engang i mellem men ja har samme mening som dig vi kører alle 4x4 og efter min mening hilser man a på hinanden som altid kan sgu da være lige meget hvad der står på røven af den
mar 2007
Følger: 24 Følgere: 22 Biler: 2 Emner: 17 Svar: 93
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
Hvis jeg ser en madkasse der sidder fast i en sne drive, kører jeg forbi..
Dog kommer jeg tilbage ½ time senere lige for at se om han har fået skovlet den ud, og hvis ikke kan jeg jo vise ham at Japansk 4x4 bare er bedre
Men ja , kald mig bare en idiot.
Men har været på tur med L.R før og de 2 gange var utroligt, første gang tænkte jeg , jaahh okay de kunne jo bare have en dårlig dag.
Men nej, anden gang var det ligeså ringe..
Det startede med at der var en gammel 3.3'er der lå ude i en sø og legede med sig selv i det terræn som L.R havde lejet. også gik de helt amok, det kan da kun være en Nissan kører der er så dum, osv.
Og resten af dagen gik med at brokke sig over nissan/toyota folk, egentlig ikke så meget bilen, (måske fordi de inderst inde godt ved at deres madkasse ALDRIG kan hamle op med en Japaner)
Men savner man spænding iblandt L.R folk skal man bare hoste forsigtigt "landcruiser" så er de i gang ..
HazzarD
maj 2005
Følger: 58 Følgere: 58 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.124
HazzarD
nov 2007
sådan en dag, , kom gerne med flere eller nye bud, på det
nov 2007
larsen vestsj.. bare dyt lidt højre, så man ved man har venner, he he hygge1, mvh hc
sep 2008
Følger: 43 Følgere: 43 Biler: 1 Emner: 11 Svar: 57
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 301
nov 2006
Følger: 36 Følgere: 36 Biler: 1 Emner: 132 Svar: 2.809
jun 2008
Følger: 56 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 758
Jeg vil også gerne hilse på dig hvis jeg møder dig på gaden:-)
sep 2008
jun 2008
Følger: 56 Følgere: 57 Biler: 1 Emner: 45 Svar: 758
apr 2007
Følger: 58 Følgere: 60 Biler: 3 Emner: 49 Svar: 562
ALT MAGT TIL 4WD BILERNE
mar 2006
Følger: 30 Følgere: 27 Biler: 6 Emner: 180 Svar: 1.989
Har en kusine der fik en ny kæreste som så kørte LR, fedt nok tænkte jeg så kunne vi da snakke lidt 4x4 til familie fester, det gik også fint indtil han fandt ud af at det var en patrol jeg kørte..
Så måtte han sælge sin LR en dag pga økonomien en dag, og det var han jo selvfølgelig træt af, siger så til ham at han bare kan sige til så kan vi nemt ta en tur i muddert med min hvis han savner det, svaret var... Nej tak det er lige meget...!!!!
feb 2004
Følger: 192 Følgere: 191 Biler: 31 Emner: 279 Svar: 2.208
grunden er at LR folkene for det meste er en mystisk folkefærd (dog med enkelte undtagelser).
de siger nissan og toyota folk ødelægger terræet rundt omkring i dk pga vi graver dybe spor osv så dereres kære LR bliver beskidt når den skal gennem hullerne.
selv jørn som står for hedeager han køre selv LR han siger at alle fra LR klubben brokker sig når de er der og der har været andet traf for japaner bliver ugen for inden.
maj 2007
Følger: 31 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 103 Svar: 301
jul 2007
Følger: 66 Følgere: 66 Emner: 208 Svar: 2.189
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 48
DYT
jun 2003
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 65
sikke en herlig diskution
chili tøzen det vise jo bare der er noget galt med de l.r folk hvis de ikke hilser på dig [jeg ville nok ende i grøften af hilse iver;-) ]
men vil slutte mig til det som michael b og michael j skriver for vil sige at id af 10 L.R folk er der 1 måske 2 der kan lege med os andre.
V/H Henrik
sep 2008
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 13 Svar: 120
jun 2007
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 2 Emner: 13 Svar: 48
jun 2003
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 65
nov 2007
og jeg sætter et skilt på taget, her kommer hc, blink blink, he he ..
og sku dejligt, at jeg har min plads, i jeres motorrum, stadigvæk. blink blink.... godt nok mange der er enige i lr folk burde være mere flinke..
jeg ska gøre hvad jeg kan, for at bli ved med, bare at være 4x4 kørre,og lege uanset bil, mærke, og årg. . en go diskition har det været
mangler måske en kommentar for nogle land rover kørre, blink blink, og dyt dyt, , mange hilsner fra hc..
sep 2005
Følger: 35 Følgere: 36 Biler: 8 Emner: 192 Svar: 499
dec 2006
Følger: 95 Følgere: 95 Biler: 2 Emner: 2 Svar: 147
nov 2007
sep 2004
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 4 Emner: 114 Svar: 260
Jeg arbejder et sted hvor der kommer mange biler igennem på en dag.
Og indimellem kommer der en gut i en ældre LR. Jeg begyndte at snakke lidt med ham. For vi har jo samme intressse mente jeg.
Lige indtil jeg fortalt ham at det var min lux der holdte oppe ved porten.
Og jeg citere ham ordret.
Nå men så har vi ikke mere at snakke om. Du kan jo nok forstå at den kan jeg jo ikke tage seriøs.
Jeg tabte både mund og øjnene var ved at falde udaf hovedet på mig. Jeg kvitteret med at jeg syntes han da måtte ha et trist liv.
Jeg plejer ellers altid at hilse på alle 4x4. Men må indrømme jeg aldrig mere gidder hilse på en LR mere. Har også kun i MEGET få tilfælde oplevet de hilste. Så nu er der bare lukket og slukket..
Når dette er sagt har jeg da også mødt en paptrol her og der da heller ikke har giddet hilse.
Jeg hilser på stortset alle. Hvis de ikke gidder hilse er det deres problem
nov 2007
folk i 4x4, ta os sku da lige sammen,
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside