{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vurdering Læderkabine
  • #1   23. feb 2010 4000 og op afhængig af standen på dørklæder, og om den er komplet med gulvtæpper i fin stand også osv.

• #2   24. feb 2010 Hvad er en EVO kabine?

Er det ikke "bare" en sportline kabine? eller er der noget helt specielt der gør at EVO kabinen skiller sig ud?

• #3   24. feb 2010 hehe nej - men det lyder vel meget godt når folk skal sælge deres kabiner smiley jeg plejer bare at kalde det en 16v stue - så ved folk da hvad man snakker om :=

• #4   24. feb 2010 Ja ok. jeg tænkte også lige at min historie manglede en brik der :o)

Men ok...

Den mest korrekte betegnelse må vel derfor være Sportline læder kabine.

De fåes vel også til de alm. 190ere :o)

Det er lidt som med folk der kalder den lædersture jeg har for en 500E stue :o) det er jo helt forkert da den faktisk afviger lidt i beslag osv. og at en dødelig 200D også sagtens kunne fåes med samme kabine :o)

Men ok, ja så ville jeg da også sige at sådan en kan sælges for ca. 4000 og op alt efter stand og medfølgende garniture (dørsider osv.) :o)

• #5   24. feb 2010 jamen du har ret i at den helt korrekte betegnelse er en sportline stue - og ja de kunne vælges som ekstraudstyr smiley

jeg er også lidt træt af at se på "500E stue" - især hos folk som har en 300-24 sportline og af en mærkelig grund ikke tror at det er standard kabine.... men hva faen - der er jo ikke nogen der tager skade af det, men det er da bestemt en øjenbæ smiley

• #6   25. feb 2010 Ja specielt fordi dem der måske er på udkik efter en ny brugt stue til deres 500E de så køber katten i sækken da den så pludselig ikke passer da den kommer fra en 300-24 sportline model :o)

eller omvendt dem der fare ud og køber en 500E stue der ikke ved at den altså ikke bare passer lige over i :o)

Men i så fald så er min en BRABUS sports læder stue :o) hihi...

• #7   25. feb 2010 haha smiley

Kommentér på:
Vurdering Læderkabine

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce