{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  D2 undervogn?
  • #1   11. mar 2010 hvorfor d2?

• #2   11. mar 2010 well det behøver abolut ikke være d2 men det er det eneste jeg har fundet nogle priser over sådan noget som KW osv ved jeg ikke om de laver til en ae86 ! skulle måske ha skrevet " Justerbart undervogn med camberplader o.s.v søges" smiley

• #3   11. mar 2010 kig på driftworks hjemme side, de kommer med en ny undervogn nu her til ae86, og det er den undervogn der ser mest lovende ud indtil videre jeg har set til ae86!!! d2 er intet vær lige som alle de andre kina ting

• #6   11. mar 2010 uhhhh en feeeee side med en masse øjeguf! men hvem er peter? og hvordan?

• #7   11. mar 2010 Martin skal du have et sæt? og er det justerbart for+bag fjrder/støddæmper sammen?

• #8   11. mar 2010 ville også gå efter driftworks, når den kommer..

• #9   11. mar 2010 du kan bare skrive en mail til mcn, den ene ejer er dansk..

• #10   11. mar 2010 Hvis det SKAL være gevind, så er der kun 2 muligheder for "små" penge.
    Enten Driftworks HSD eller MCNsport....
    Jeg kan med garanti få en god pris på MCNsport modellen, som iøvrigt er bygget op på AVO komponenter.
    Skulle jeg vælge havde jeg taget MCNsport modellen, mest fordi det er Darren selv der har udviklet den, og ikke som DW´s der er lavet og kun har én testkører lige p.t. (som iøvrigt er en almindelig dødelig bruger på DW)
    Men HSD er labert, og nok mere "bling bling" end MCNsport´s.

• #12   12. mar 2010 Ja kan du få en sprød pris ? Er så fedt at i alle kommer med Info om dt så jeg ik bare køber katten i sækken !

• #13   12. mar 2010 det er en grund til jeg ville vælge driftworks frem for mcn sport. mcn sport går fjedrene løse hvis du hæver bilen, det gør drift works ikke. her mener jeg hvis du skal skifte hul og det. af en eller anden grund vil jeg gerne have du kan skifte hjul uden at fjedrene ligger løse fordi du hæver bilen. og de prise rjeg har set på mcn(bare priser uden rabat gennem peter) ville det koste ca 9000 og det var en del.... kan godt være det er lanng tid siden de priser var rigtige, men jeg ville vælge driftworks. ved der er rigtigt stor succes med hsd til alle andre biler, så mon ikke det virker til ae86 også. og den er billig og der er Alt med til den. helt nye komplette fjedreben med spindler og det hele. også rca

• #14   12. mar 2010 og hvis du bestiller gennem jocks give rhan vist 10% på alle driftworks produkter

• #15   12. mar 2010 okay lige taget mig sammen og kigget pris på komplet mcn. den er kun ca 6500 uden fragt. men ville stadig vælge driftworks....

• #16   12. mar 2010 hov kan det passe de ikke sælger ud endnu DW? kan sku ikke finde den længere på deres hjemmeside..

• #17   12. mar 2010 Her er en d2 drift undervogn til 9k
    http://www.astina.dk/index.php?cPath=47_444

• #19   12. mar 2010 Jeg kan sagtens dykke ned i et potentielt "group buy" på mcnsport.
    For lige at rette dig Erik, jeg har lige set deres listepris hos MCN er 8175.- ex fragt og UDEN camber plates.
    Deres Fragt priser har altid været mere end rimelige, så ultimativt vil jeg mene standard prisen, ender omkring 8500.- og så skal der camber plates oveni til omkring 1500.- afhængig af hvad man vælger.

• #20   12. mar 2010 så den ender ca i 10000kr.. men uanset hvad ville jeg ikke vælge dem, set deres coilovers til bag, synes ikke det virkede vildt imponerende... plus det er veld on til foran, så vidt jeg har fattet. helt sikkert valgt DW

• #21   12. mar 2010 og lige et dumt spørgsmål.. hvor kan man købe driftworks undervogn henne?

• #22   12. mar 2010 www.driftworks.com

• #23   12. mar 2010 http://www.driftworks.com/2009/12/ae86-coilovers-just-in/ der kan du læse om den....

• #24   12. mar 2010 Erik....
    Jeg ved hvad du mener.
    Mig bekendt er det ombytter fjederben foran, og dermed må man forvente at få komplette fjederben, ikke weld on. Men det følger jeg op på.
    Syntes deres bagerste coilover system er fedt, især fordi det virker, i modsætning til HSD, som plug and play, ingen brug af tophat system, da fjederen er mindre i diameter. Så det passer DIREKTE i hullet.
    Men har selv lige luret på HSD, og det er mega smart, og ærligt talt, så længe man ikke skal leve af at køre drift, så er HSD med garanti ganske udemærket.
    Jeg ville dog holde mig for KSport og D2, da de for mig er mere "show" end "go"

• #25   13. mar 2010 Kan disse undervogne bruges til andet end "drift"? Andre haardhedsindstillinger end "mursten" saa min traffikpude bliver i bagruden?

• #27   13. mar 2010 som Peter skriver. bare hold jer fra d2 og kw så skal det nok gå.

• #28   14. mar 2010 Undre mig ofte over alle kun snakker gevind-undervogn. Hårdhed og camber er rar og kunne justere, ihvertfald hvis bilen skal bruges til mere end alm skolevogns kørsel.
    Men gevind, har aldrig hørt om nogen der justere mere end ved montering. Så for den lov og blive der og blive kedelig i gevindet.
    Fx trd fjedre og dæmpere er jo brugt i mere end 15 år af dem der kørte seriøst rally eller andet race i deres ae86, så må kunne klare jobbet.

• #29   14. mar 2010 Ålen....
    Jeg kunne ikke være mere enig.
    Derfor jeg kører TRD fjedre med Tokico HTS 102 shortstroke.
    Virker fantastisk. Eksterne justerbare dæmpe, mere har man sku grundlæggende ikke brug for. Men må indrømme at sænke min en cm mere ligger på tegnebrættet.

• #30   14. mar 2010 Ja nemlig. Ang sænkning, mine dæmpere for var noget kortere end fjederbenet, så skulle lave et bøs og ligge i bunden. Alt efter længen på det kunne jeg justere højden nogle cm.

• #31   15. mar 2010 UPDATE....

Jeg har snakket med Darren McNamara. Som udgangspunkt er 3 mand ikke at definere som en "gruppe" efter deres normer. Men han vil gerne på markedet, og vil derfor gerne lave en god pris på Coilovers fra MCNsport.
    Jeg bad ham lave en "pakke" med bla RCA´s og camber plader. Altså samlet, så man ved at det man får, er plug´n´play.
    Han ville vende tilbage med en pris.

• #32   15. mar 2010 er lige faldet over helt nye k sport undervogn for 4500kr

• #33   15. mar 2010 Pas nu på med de KSport/D2 undervogne. Kender flere der har erfaringer med dem på bla s13 og s14. De siger den samme undervogn, kan dæmpe forskelligt i alle 4 hjørner, og slet ikke ens fra bil til bil.
    Jeg siger det bare, til det du skal bruge den til, er den måske ganske udemærket. Men du skal gøre op med dig selv hvad du skal bruge den undervogn til......på sigt!

• #34   15. mar 2010 det er såmænd bare for at få den ned til jorden ! skal ikke køre motorsport så vidt jeg ved! smiley

• #35   15. mar 2010 Har heller aldrig være imponeret over k-sport produkter smiley

• #36   16. mar 2010 nej jeg kender også et par stykker der er noget ked af de brute penge på d2 til deres ae86. de er ihvertfald billigt til salg

Kommentér på:
D2 undervogn?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce