{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.000 visninger | Oprettet:

Input til årets TeamSX-træf {{forumTopicSubject}}

Hey folkens,

Ja, det betaler sig jo nogle gange at være i god tid, så derfor vil jeg indhente lidt inspiration og forslag fra folket.

1. Hvornår? De sidste 2 år har vist, at når arrangementet ligger i sommerferieperioden, så er der desværre mange der vælger at melde fra. Jeg foreslår at vi gør det midt i August, f. eks. 13.-15. august. Så burde de fleste være kommet hjem fra deres ferie. Konflikter denne dato med evt drift-arrangementer eller andet?

2. Hvor? Jeg synes at forrige års arrangement på Løgismose Strandcamping var fint - fine faciliteter, "centralt" beliggende i forhold til Jylland og Sjælland, og pool smiley MEN, hvad er folk mest til? Der er fine veje på Sydfyn til cruisertur, men det er der jo mange steder.

3. Hvad? Forrige år tog vi en tur til åbent hus hos Ortega i Fredericia, og det var alletiders tur, med fantastisk vejr osv. Er der nogle der har forslag til hvad man kan finde på i år? Hvis der er nogen der har forbindelse til folk der kan hjælpe med en fed oplevelse (f.eks. køreteknisk anlæg ell. lign), så sig endelig frem.

Og kom bare med hvad I ellers lige kan finde på. Der har været mange meninger om hvad der skal foregå, hvor det skal foregå og hvornår, så nu har I selv mulighed for at få indflydelse på årets hyggeligste SX-tour smiley

/Jacob

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Input til årets TeamSX-træf
Kommentér på:
Input til årets TeamSX-træf

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce