{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.176 visninger | Oprettet:

søger video!! {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.

Jeg ved der var en del som filmede race sidste år og året før. Jeg vil meget gerne høre fra folk som ligger inde med film af hvor jeg køre, da jeg vil forsøge at klippe en film sammen med min egen bil.

Så hvis du har optagelser fra race eller kender en som har, vil jeg meget gerne høre fra dig/jer.

Det er den Mørk grå skyline, hvor der stod ISOLOGI hen af siden på som jeg søger film om.

Vh Kim


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  søger video!!
  • #1   26. mar 2010 Er det den sorte mazda 212 du køre i?? ;o)

  • #2   26. mar 2010 Christian Corsa . du mente vel 121 smiley




  • #3   26. mar 2010 haha Christian, du så skæg smiley hehe du burde lige få en gang klaps smiley hehe men ja, har du aldrig hørt om Skyline 121 ?? hehe

  • #4   26. mar 2010 Kim savner sin slæde.. smiley

  • #5   26. mar 2010 han laver en R.I.P video smiley hvor kært ... smiley ej held og lykke med opsporingen kim

  • #6   26. mar 2010 jeg har en del liggende kim...
    Er sku led og ked a at du fik smadret den flotte Sadin dåse smiley
    Laver Lige en skive til dig i næste uge...


  • #7   26. mar 2010 jalle--> det lyder sgu godt. Ja det der er mest træls er at man ikke sådan direkte er skyld i det og at jeg ikke havde en jordisk chance for at redde den og få den rettet op, inden den skred helt rundt.

    Men vil egentlig bare lave en film for at man kan se at bilen blev brugt og at den kunne holde til det. Der er nye planer undervejs og det bliver en skyline igen.

    Vh kim


  • #9   26. mar 2010 Er den død din skyline? Viste jeg sq ikke!!!

  • #11   26. mar 2010 Bg's Bager -=HoRsEnS=- = den misforstod jeg da helt.. smiley trode der stor Se christians corsa smiley

  • #13   26. mar 2010 Kommer til at savne den slæde..

    Men vi må se om vi kan finde en anden fed til dig..

    Du sku investere i den pro drag smiley


  • #14   26. mar 2010 Christian, hvis du kommer i morgen så kan du jo lige få historien.

    vh Kim


  • #15   27. mar 2010 Utrolig der bare er nogen folk som udtaler sig om ting de intet aner noget om. Der er godt nok mange versioner af det uheld efterhånden. Hva med folk spurgte hva der skete i stedet for bare at lukke lort ud!!!

  • #17   27. mar 2010 Kim hva skete der egentlig?
    Vh Jalle


  • #18   27. mar 2010 Jeg var på vej hjem fra vejle efter og have besøgt et hold venner. Vi køre stille og rolig nede fra byen af og jeg blinker så på motorvejen oppe ved vejle N. Vi køre i en række af 5-6 biler hvor vi ligger som nr 3 eller 4. Og vi køre så stille og rolig på motorvejen. Da vi køre på tilkørsels rampen, lige inden den fletter ud på motorvejen, skrider bagenden kraftigt til venstre, jeg reagere ved at styre kontra og koble ud, men det hjælper ikke og jeg kan bare styre mere og mere kontra til rattet er i fuld udslag. På dette tidspunt er vi allerede på tværs af motorvejen og rammer så det isdækker der ligger i rabatten, hvor ved venstre forhjuls ophæng knækker og bilen skrider rundt og rammer en træ stolpe som står langs motorvejen. og så holdte vi der.

    Heldigvis kan man så sige, var jeg ikke alene i bilen. Så vi er 2 som har oplevet det hele, + jeg efterfølgende har været i kontakt med en af de folk som kørte bagved. og så det hele. Vi vurderede farten til mellem 70-100 i første omgang og efter og havde snakket med ham der kørte bagved passer det meget godt for han sagde mellem 75 og 90.

    Årsagen til at det ene baghjul låste var pga. et defekt bagtøj. Og heldigvis kan man så sie skete det ved lav hastighed. Det kunne lige så godt være sket en dag jeg kørte på job hvor jeg havde kørt 130 eller hurtiger.

    Omkring glatføre, så var det ikke glat den dag!! vejene var tørre og fine. Det var koldt men det var også det. Og havde det været glat så var bagenden nok også skredet ud til højre, samme vej som vejen hælder og ikke til venstre som er modsat vejens hældning.

    Desværre, har nogen folk bare så ondt i røven over at jeg havde den bil. Så der går historier om jeg kørte langt over 160 da det skete, at det var spejl glat og jeg kørte som en gal, at det var fordi jeg bare skulle lege. osv osv. Men sjovt nok så har de folk som har digtet de historier intet kenskab til ulykken og er ikke nogen jeg snakker med sådan dagligt. Det er bare nogen som har set billederne og så digter de deres egen mening omkring det.

    Vh KIm


  • #19   27. mar 2010 okay.. det er så typisk at der er folk der skal snakke så meget møg...
    Men er da godt der ikke skete noget med jer.. og må nok sige jeg kender din kørsel og ville aldrig tro dig som en vanvids belist og slet ikk med det vejr der var på det tidspunkt..

    Nu er jeg bare ked a at jeg aldrig nåede at få en tur i den smiley

    Men håber da du kommer stærkt igen med det nye projekt


  • #20   27. mar 2010 Lige præcis...!! Var udemærket klar over at man skulle passe på med den bil i vinter perioden. Både med den hårde undervogn, kobling, spær også. så jo, jeg kørte absolut efterforholdene og på lav tryk, altså kun 0,4 bar hvor den har lige omkring standard altså 280-300hk. Og havde jo netop gjort brug af og finde nogen steder hvor der var øde for at kunne køre lige til grænsen så man kunne lære hvordan bilen opførte sig når man pressede den til grænsen. Og havde altså kørt noget der ligner 60000km i den bil, så jo, tror nok jeg kendte den rimelig godt, og ja den blev brugt til det den kunne!

  • #21   27. mar 2010 Nemlig..
    Hvornår regner du med at vi får et inblik i det nye projekt?


  • #22   27. mar 2010 Jamen det nye projekt er skam ikke så hemmeligt. Det hedder en skyline igen, ingen tvivl om det. Der er kun nogen få krav til den, men det er så ikke helt så nemt og efter leve de krav.

    R32 GTR evt V-spev modellen.
    RB26DETT motor
    Twin turbo er et must!!
    500+ hk 500nm+ gerne Topsecret bygget.
    og i super stand ligesom den jeg havde eller bedre.
    samt track undervogn og bremser.

    Men da R32 GTR'eren er ved at blive en cult bil så holder de altså priserne rimelig godt og at finde en virkelig fejl fri en er ikke helt så nemt som hvis man gik efter en R33


  • #23   27. mar 2010 du har vel forsikringen med inde i det smiley de har jo mange gange muligheden for at finde special bilerne smiley bare se da jeg smadrede den første evo... den havde jeg brugt 6md på at finde.. de fandt en a samme kaliber på en uge smiley så nogen gange er det godt med en super forsikring selv om det er surt når man skal betale premien

  • #24   27. mar 2010 forsikringen vil ikke ligefrem være og prale af i det her tilfældet. De har været YDERST modarbejdende!! og har også haft advokat osv med ind id det bare for at få lidt af hva bilen var værd. Men i dag må forsikrings selvskaberne ikke finde en bil til dig. De må nemlig ikke handle bil for deres kunde, altså dig. Så de henviser til en importør og høre ham, hva han mener en tilsvarende bil koster og så trækker de endda lidt fra og så er det, det beløb de vil give. Så jo jeg har sgu kæmpet en del med ALKA.
    Og skal aldrg have bilforikring ved dem igen. Så derfor går der nok også et års tid eller 2 før jeg vil have en skyline igen. Har ikke travlt, for vil finde den rigtige og den er ikke tilsalg nu. Men hvis den "rigtig" lige pludeslig dukker op så skal jeg da ikke afvise at jeg slår til smiley


  • #25   27. mar 2010 okay har aldrig haft problemer med forsikringen når der har været noget.. har Aros og er godt tilfredse med dem... hehe
    Men prøv at ringe til min lille kontakt han kan altid finde det vi andre ikke kan på markedet han har været importør i 25år og har alle de kontakter vi andre drømmer om at have
    Niels Vangsøe
    86950706
    han bor oppe i Galten...
    Prøv at tag dig en snak med ham.. han bider ikke..


  • #26   27. mar 2010 Jeg har min kontakt, ellers tak for hjælpen. Jeg ved hvem jeg skal købe igennem og hvor jeg skal lede smiley stiller bare høje krav, da det ellers kan blive en dyr fornøjelse og hente sådan en hjem smiley

  • #27   27. mar 2010 ja det ved jeg hehe...
    Men håber du finder den rette...
    Jeg kigger lige på det med film og billederne tirsdag eller onsdag....


  • #28   27. mar 2010 det lyder bare godt smiley

  • #29   27. mar 2010 Du er lige så kræsen med biler som du er med damer.. Eller nååå nej smiley

  • #30   27. mar 2010 nej skov, jeg ved bare hva jeg vil have og ikke have, stor forskel smiley

  • #32   28. mar 2010 mikkel så kender du mig vist yderst dårligt!!! tror jeg

Kommentér på:
søger video!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce