{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.831 visninger | Oprettet:

Kran chauffør søges esbjerg {{forumTopicSubject}}

Chaufffør søges hurtigst muligt.
TKS - Tonny Sørensen
(Arbejdspladsen ligger i Esbjerg kommune)
Vi er en vognmandsforretning med 4 biler der søger ny medarbejder til kørsel i DK. Vores arbejde er med kran hvorfor certifikat E er nødvendig. gaffeltruck + farlig godt vil også være en fordel.
Arbejdet er indenfor kl. ca. 06-17.
Arbejdet er kranarbejde fortrinsvis containerkørsel, løft af byggemat, bådetransport, montage af stål mv.

Bilerne står på virksomhedens add. om natten og i weekenden.

Løn efter kvalifikationer.

Vi er 3 chauffører der håber at høre fra en positiv, fleksibel og erfaren kollega.

Med venlig hilsen Tonny 20900511/75150211. Bedst efter kl. 17.00



Kørekort
B, C, BE, CE og Truck

Ledige stillinger
1


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Kran chauffør søges esbjerg
  • #1   7. apr 2010 "Løn efter kvalifikationer"
    Hvad mener de egentlig med det?


  • #2   7. apr 2010 Du får det i løn som du er god til:)
    f.eks så får du ik meget i løn når du ik har en skid erfaring men har du en masser og specielt i kran så får du lidt mere:D


  • #3   7. apr 2010 Okay, men hvis folk nu søger det er de vel på en eller anden måde stadig sikret en overenskomst messig løn som mindsteløn? smiley

  • #4   7. apr 2010 Morten J

    Ja da, det er de sikret her, akkurat som alle andre steder, altså på nær de steder de betaler mindre.

    Man er ALDRIG sikret noget som helst. Man har i teorien krav på, men man er aldrig sikret.

    Til gengæld kan det jo være, at det i det her tilfælde betyder, at han gerne betaler noget mere end overenskomsten, hvis man er dygtig og erfaren.


  • #5   7. apr 2010 Morten S: Okay, super så forstår jeg det helt ud. smiley

  • #6   8. apr 2010 god fornøjelse zabina jeg håber du er i rigtig form for det kræver en god fysik at køre kran

    har selv mødt tonny et par gang han har en volvo stort set magen til min flink fyr så jeg tror da den er hver at søge


  • #7   8. apr 2010 du må ikke forstå det her som et angrab på dig personlig men jeg ved at min kæder vejer 40 kg og meget af min grej til min kran vejer også 40kg det er ting som jeg syndes er alt for tunge og noget af det skal jeg holde med en hånd for at sætte pløkker i med den ande det at køre kran er virkelig et knokkel arbejdet som slider på en dy har støttebensplader der sidder fast i muder og som i forvej vejer 25 kg det jeg vil frem til er bare at hvis jeg som mand på190cm og en kampvægt på lige over 100kg syndes det er job er hård ved kroppen hvordan vil det så være for en pige ??? man skal tænke over det for det er ikke ligyldig

  • #8   9. apr 2010 det er den rigtig indstilingen Zabina sådan skal det være man skal bare klø på har du kørt kran før ?

Kommentér på:
Kran chauffør søges esbjerg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce