1.171 visninger
|
Oprettet:
polo g40 {{forumTopicSubject}}
jeg vil lige høre om nogen måske kan svare på et spørgsmål ang polo jeg er ved og opgive nemlig.
problemet er med min lillebrors g40 den smed olien når den blev prasset og den have ikke ordenlig kompration på alle cylendre så vi fik hovederenoveret toppen og så honede jeg blokken og satte nye stempel ringe i den og den startede super og går skide godt og kompration er ok nu også,men men men den smider stadig olien men kun når den bliver prasset,så tænkte jeg på om det måske kunne være en revne i et stempel der åbner sig når den skal yde så den laver underkompration?.den går super godt og trækker som den skal ellers
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 124 Biler: 19 Emner: 406 Svar: 6.957
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 124 Biler: 19 Emner: 406 Svar: 6.957
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 124 Biler: 19 Emner: 406 Svar: 6.957
mar 2008
Følger: 34 Følgere: 33 Biler: 1 Svar: 120
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 124 Biler: 19 Emner: 406 Svar: 6.957
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
Tror det er et flækket/slidt stempel. Det du beskriver er nemlig lige hva min gamle grå G40 gjorde. Hornet blok og overstørelse stempler så virkede det igen. Trykket finder helt sikkert et sted at komme forbi stemplerne lige nu. Min gik også kanon ind til den fik tryk. Så stod olien ud af den.
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
Men hvis det er en flækket/slidt stempel ville det altså osse kunne ses på kompressionsmålingen, vil jeg mene.. Bliver kompressionsmålingen fortaget med åbent spjæld`? Hvis ikke, så gør lige det, for så vil man osse kunne se om den underkompremere..
TURBO: Nu siger du at en oliepumpe altid mister trykket, hvis de er defekte.. Hvorfor er det så at kæderne i en VR6'er begynder og rasle/snakke?
apr 2004
Følger: 127 Følgere: 124 Biler: 19 Emner: 406 Svar: 6.957
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
jan 2004
Følger: 80 Følgere: 86 Biler: 11 Emner: 263 Svar: 2.470
jan 2007
Følger: 55 Følgere: 53 Biler: 4 Emner: 29 Svar: 381
MR.G40: Der er nok ikke anden udvej end og hive toppen af den, og flå stemplerne ud, og se om de er færdige, som TURBO mener.. Men du må gerne lige skrive herinde, hvad du finder ud af..
polo g40
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside