{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.283 visninger | Oprettet:

Bolte og møtrikker {{forumTopicSubject}}

Jeg vil have nye bolte og møtrikker på når jeg nu skal samle bilen igen.
Men hvor kan man købe de ting henne? Det er jo fin gevind meget af det og tror Toyota bliver pænt trætte af mig hvis jeg kommer rendende konstant og mangler. Så vil finde et sted på nettet hvor jeg selv kan bestille.
Mangler bla. til kaliper og så en masse til motor.

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Bolte og møtrikker
  • #1   11. apr 2010 bestil fin gevind bolte ? de hedder 1.25 i stigning på toyota, så bolten kan hedde "6x40mm 1.25" det vil sige at bolten er 6mm i diameter og 40mm lang (målt uden bolthovedet) og selvfølig en stigning på 1.25

• #2   11. apr 2010 jeg renoverede alle mine bolte og møtrikker, de koster en krig, hvis du skal købe dem løse.... de er jo ik bare bolte... de har hver sit nr. og afhængi af, hvor de skal sætte, skal de kunne holde til den belastning... feks. bolte og møtrikker til bagtøj, der kan du ik bare sætte andre i, jo hvis de svare til de orig. i belastning... husk at tænke på det... specielt undervogns bolte og møtrikker, da de som regel er belastet.. og det er dem, der er grimme og rustne... jeg købte kun nye, hvis de ik kunne redes....

• #3   11. apr 2010 jeg har 8.8 i hele min undervogn og de fejler intet, det er den styrke som du kan købe næsten alle steder

• #4   11. apr 2010 fint nok, jeg siger bare man skal tænke på det... jeg har tit set folk sætte rustfast bolte i undervogn osv.. der slet ik svare til den styrke, de skal kunne holde til... samt døre osv....

• #5   11. apr 2010 ALLE undervogns bolte er nye org. fra toyota.. Men mangler mere til motorrum og ja til kaliper

• #6   11. apr 2010 ok, dem havde jeg poleret op, tager altså ik lang tid, hvis du har en maskine til det.... og så ligge dem i wd40, eller andet olie bag efter, så holder de blankheden

Kommentér på:
Bolte og møtrikker

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce