{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
848 visninger | Oprettet:

Rust og el fejl {{forumTopicSubject}}

Ville høre jer skal have lavet rust i frontklappen er det bedst at skifte hele klappen eller er det ok at slibe den ned og male den det er kun overflade rust i selv samlingen opppe ved ruden og ved bøjlen ved låsen , så er der en "sjov" elfejl nogle gange når man køre så slukker den for lyset i instrumentboret og for alle instrumenter så man ikke kan se hastighed motortemp og olietemp , omdr den lyser også i stop nogle gange hvad pokker kan det være ?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Rust og el fejl
  • #1   21. apr 2010 Ang. Rust - hvis det kommer indefra slipper du ikke godt fra bare at slibe ned - men er det noget der er kommet fra f.eks. et stenslag så kan du sagtens gøre det sådan.
    Lys - mener bare det plejer at være et af stikkene omme bagpå selve instrumentet. Prøv at skil det af og saml det igen og se om den ikke går væk.
    Stop-lyset - Den skal du få lavet noget seriøs fejlfinding på, den lampe lyser ikke for sjovs skyld!

• #2   21. apr 2010 Ok jeg tror det er slid fra den liste der sider der oppe der går den er begyndt at ruste dsv , har set efter løse stik bag på og det er de ikke men det hjælper på problemet vis jeg går ud og tager strømme fra og på igen efter 5 min så virker det igen .

• #3   22. apr 2010 ,,,,,,,,,,,,,,,, ...........
    Her er nogle kommaer og punktummer

Brug dem fornuftigt.

Til det med rusten ville jeg slibe det ned, til at starte med. Også hvis det kommer tilbage, så ville jeg skifte klappen

• #4   22. apr 2010 Og mht. Elfejlen, så må du prøve at lige efter løse forbindelser, eller ir på stikkene

• #5   22. apr 2010 Ville høre jer skal have lavet rust i frontklappen er det bedst at skifte hele klappen eller er det ok at slibe den ned og male den , det er kun overflade rust i selv samlingen opppe ved ruden og ved bøjlen ved låsen .

Så er der en "sjov" elfejl nogle gange når man køre så slukker den for lyset i instrumentboret og for alle instrumenter , så man ikke kan se hastighed motortemp og olietemp , omdr den lyser også i stop nogle gange hvad pokker kan det være ?

*THE STIG* Tak for lån :o)

Kommentér på:
Rust og el fejl

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce