{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OT: Årsagen til fyring fra Haverslev.
  • #1   22. apr 2010 Det er jo typisk sådan noget skal ske lige den første dag.... Træls for dig..

  • #2   22. apr 2010 Det er mit liv i en nødeskald for tiden, er der en ting der går som det skal er der mindst en ting som ikke gør, og den ting har som regel indflydelse på den gode ting...

  • Henrik E
    Henrik E Tilmeldt:
    feb 2007

    Følger: 3 Emner: 7 Svar: 148
    #3   22. apr 2010 Tro mig Nobody, sådan en periode har alle. Prøvede , at vaskemaskine-tørretumbler-opvaskemaskine og pc stod af i samme uge. Så sidder man sgu og tæller på knapperne. Der er heldigvis altid lys for enden af tunnellen, så op med humøret.

  • #4   22. apr 2010 Henrik E>> Jeg ved det godt, min periode har nu varet i langt over et år, så nu må den pære for enden af tunnelen godt snart blive skiftet, så jeg kan finde udgangen... Men sgu da noget af en omgang du fik dig der, så er det lige før man har lyst til at sætte sig og græde kan jeg bedst forestille mig...

  • #5   22. apr 2010 Han var da ret kold din arbejdsgiver så. Ingen forståelse der må man sige.

  • #6   22. apr 2010 Kenneth C>> Vi kan ikke være mere enige...

  • #7   22. apr 2010 på en måde har han vel handlet okay ham du blev ansat ved... og aligvel ikk.. JEG havde i hvertfald givet dig en chance for li at finde ud a noget.. det er jo nok ikk med vilje man får sådan noget til at ske.. det kan ske for alle.. men sku træls for dig..

  • #8   23. apr 2010 Synes sgu også det virker lidt småligt. Jeg havde sat mig til at tude hvis det var sket..

  • #9   23. apr 2010 Kenneth C>> Du ved godt at voksne mænd ikke græder.... Jeg kan så sige at jeg for en sjælden gangs skyld var en lille 5-årig dreng der var blevet nægtet en pose Haribo vingummi, eller noget i den stil, for jeg kneb da en tåre eller 30... Lorte dag...

  • #10   23. apr 2010 Mand eller ej, hvis det var mig havde jeg tudet. Det sgu bad luck på alle måder. Regning på bilen og du mister et arbejde du ENDELIG havde fået. Utroligt du stadig står, jeg havde lagt mig i seng og blevet der i flere uger.

  • #11   23. apr 2010 Hvad der ikke slår dig ihjel gør dig stærkere, jeg er så til gengæld ved at være så bom stærk at selv Skipper Skræk på en overdosis spinat går en stor bue uden om mig... ;o)
    Indrømmet humøret kunne være bedre, det skal ingen hemmelighed være, og ja bilen kunne også være blevet skilt ad i et hurtigere tempo, men jeg har droslet hastigheden noget ned, og tager det som det kommer nu, vi sidder stadig i lejligheden, og vi er stadig mætte når vi går i seng om aften, det er jo sådan set det vigtigste, men ærligt, så synes jeg da snart ikke det er skide skægt mere...


  • #12   23. apr 2010 Nej man bliver desperat til sidst jo. Har da selv lige fået en røvfuld afslag ind af døren, ikke noget der hjælper på humøret - og så op til en weekend.

    Men nemlig, det vigtigste er dog at man stadig har mad og en seng. Og det er trods alt folks eget valg om de vil bo på gaden. Der er altid hjælp og hente. Hurra for Danmark på en eller anden måde.


  • #13   23. apr 2010 Ja et lille hurra for DK, men efter næste valg kan vi håbe på dte bliver et lidt større hurra... hehe....

  • #14   23. apr 2010 LoooooooooL @ Efter næste valg .... !

  • #15   23. apr 2010 Jeg sagde et LIDT større hurra, ikke et større... men lige meget hvad kan det kun blive bedre end det er nu...

  • #16   23. apr 2010 Nobody

    Jaja, så siger vi det, vi kan vende tilbage til det emne når der har været en ny regering nogen år. Heldigvis kan jeg både læse og huske historien, så jeg lader mig ikke glæde over den slags naive tanker/forhåbninger.


Kommentér på:
OT: Årsagen til fyring fra Haverslev.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce