{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Uddannelse!!
  • #2   9. maj 2010 it er intet problem, mht. mekaniker så er et sådan noget som "ohms lov" jeg ikke kan finde ud af smiley

• #6   9. maj 2010 har det problem at, hvis noget ikke falder mig interresant naturligt (som fx. biler) så lærer og husker jeg det ikke. (tro mig har været på 4 uddannelser og kan ikek huske noget af det)

• #7   9. maj 2010 ville jeg rigtig gerne, men der er ikke ret meget arbejde at få lige pt. går på handelsskolen bare for at have SUen at leve af smiley .... kunne jeg dog bare få et job på et lager til 120kr i timen ville jeg sgu være glad smiley

• #8   9. maj 2010 ville gerne noget klejnsmed eller noget i den stil, men jeg ved at ligeså snart jeg så kommer på hovedforløb og får matematik, så dumper jeg stort,

• #9   9. maj 2010 Du lyder ikke særlig optimistisk.
    Hvad med at få dit selvværd lidt op ved at finde noget du rigtig går op i.
    Og hvis man vil noget så kan man det også.
    Gå i lære som kok.
    Der skal du ikke kunne regne særlig meget.
    Der kommer et par franske udtryk men dem lærer man hurtigt.
    Selvfølgelig er der noget projekt skrivning men det kommer du sku nok ikke uden om.
    Tag en ting og skriv det bag ørene. Hvor der er en vilje er der også en vej.
    Har selv været igang med 5 uddannelser og har stadig ikke fundet det rette.
    Men hovedet op. Der skal nok komme noget til dig.

• #10   9. maj 2010 kim <- har været i lærer som tjener, og går ikke det mindste op i mad smiley

• #11   9. maj 2010 Det er ellers en god uddannelse.
    Jeg går heller ikke meget op i mad. Tvært imod...
    Men droppede kun ud af min uddannelse på grund af graviditet....

• #12   10. maj 2010 Der vil altid være noget bogligt, men klejnsmede har ikke forfærdeligt meget teori, det værste er vist engelsk og så skal du sætte dig lidt ind i at bruge tegneprogrammer, fx inventor på pc'en.

som karrosserismed har vi alligevel en del teori, der helst skal kunne huskes hvis du bliver vækket om natten som vores lære så smukt siger, samt en del tegning, alt sammen i hånden. men der har vi da folk der har problemer med tingene, men de klare sig da igennem.

• #13   11. maj 2010 Kim Stella J:
    Hey... det der med kok er da kun hvis du ikke vil have et arbejdsplads bagefter.. nu er jeg uddannet kok og ja hvis du ikke kan regne så går det sgu da helt galt.. så står man med 120 kg kartofler til 2 gæster... nej nej. kammerat.. kok er meget læsning og meget hukommelses præget og du skal kunne mange ting i hovedet.. og matematikken er en vigtig del til udregning af portionering... det er da også logisk tanke gang.. og hvis man ikke brænde for at lave mad med kærlighed så skal man ikke gå i lærer som kok... fordi en af de ting folk sætte stor tillid til at en kok... hvis jeg kommer noget i maden så kan jeg sgu da dræbe flere tusinde eller gøre dem syge... og hvis en restaurant f.eks. laver noget kylling folk bliver syge af.. så kommer folkene ikke mere... så en kok er en som folk skal kunne sætte deres helbred på spil for og man skal kunne lide at arbejde når ALLE andre har fri og så skal man have en energi til at lære nyt.... Der er ingen uddannelse i dag som er lette at gennemfører.. fordi lige meget hvad så skal man kunne læse eller regne... thats LIFe.. smiley

• #14   11. maj 2010 Undskyld henrik.
    Men det er der så delt mening om. Efter som jeg selv har stået i lære som kok.
    Og jeg brænder nu ikke absolut for at lave mad.
    Men det er der jo heller ikke noget at diskutere om.
    Eftersom vi alle har vores mening om hvad der er nemt og hvad ikke.

• #15   11. maj 2010 nej det er helt i orden .. men man skal bare brænde for det.. men hvor kommer du fra og blev du udlært...

• #16   12. maj 2010 jeg kommer fra gråsten.
    Nej det gjorde jeg ikke. Blev nød til at stoppe på grund af graviditet og kunne efterfølgene ikke finde en ordentlig læreplads

• #17   12. maj 2010 okay.. nej sådan kan det jo gå.. jamen jeg blev i hvetfald færdig og ja afsluttede med 12-12-12 og ja.. er super glad for at det var det jeg blev... elsker arbejdstiderne og ja.. madlavningen.. og hvis man lægger sin sjæl i maden så belønner det sig..

• #18   14. maj 2010 jeg er selv udlært pladesmed
    og det kan klart anbefales

• #19   14. maj 2010 pladesmed? er der meget boglig teori deri så som matematik,dansk, og div skole fag ?

• #20   14. maj 2010 der er ikke mere end ved mekanikeren
    tværtimod tror jeg der er mindre

jeg var også skoletræt da jeg startede og det gik fint med at holde det ud smiley

• #21   14. maj 2010 cool, burde jeg overveje smiley

Kommentér på:
Uddannelse!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce