{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  mi 16
  • #1   9. maj 2010 ja det kan du godt, MEN .. Der vil blive en del lednings arbejde som skal laves om. smiley og ja, det gamle model instrumentbord er pisse grimt smiley

• #2   9. maj 2010 det er så ikk fodi det er grimt. for det er sort og ligner et helt nyt. jeg kan bar bedre li udsenet på den nye model. det kan godt være jeg spørger dumt. men hvorfor er der lednings arbejde. det er vel bar stikkene der ska skiftet ud med dem i det nye

• #3   9. maj 2010 stikkene er ikke ens smiley Så du skal lodde alle stikkene om smiley det tager da lige lidt tid at lave det arbejde smiley

• #4   9. maj 2010 ja ja men bar det er til. det er en bil jeg har fået udover den jeg har. så det er ikk noget der behøver og laves på en aften

• #5   9. maj 2010 okey , Men det er bar så du ikke troede det bar var plug and play smiley Fordi den kører heller ikke med samme ledningsfarver smiley

• #6   9. maj 2010 Mike - Zyrez

hvis du laver el i en peugeot kan du slet ikke bruge ledningsfarver til noget, da peugeot's ledningsnet er nummeret, altså skal man lede efter en nummer på ledningen for at være sikker på at man har det rigtige, altså er det nok bedst at have et ledningsdiagram over begge modeller så man er sikker på at man lodder de rigtige sammen.

• #7   9. maj 2010 Kennet L .. klart klart smiley men gjorde ham også bar opmærksom på at det ihvertfald ikke passer sammen smiley

• #8   9. maj 2010 se nu blev det jo sværere. jeg kunne heller ikk forstå det lød så nemt

• #9   9. maj 2010 jeg havde en bil hvor det var gjort og har selv tænkt på at gøre det ved min bil nu, min tanke om fremgangsmåden var at: mens jeg skilder det gamle ad så mærk de forskellige stik op på det gamle net, hvad de er til enten ved at montere kontakterne igen eller med et stykke tape hvor der er skrevet noget på, derved kan du se på dit gamle hvilke stik der er til hvad og du kan derfor flytte de nye stik overpå. det er ihvertfald den nemmeste og mest overskuelige måde. self. med det i mente at stikkene er "ens" altså at ledning fra ben 1 på det nye stik går sammen sted hen som ben 1 på det gamle, men det mener jeg nu at det gør.

sådan ville jeg ihvertfald gøre det.

• #10   9. maj 2010 det lyder osse meget overskuligt. men jeg har aldrig prøvet at skifte instrument bord. hvordan er det sat sammen med skruer eller klips eller??

• #11   9. maj 2010 hvis vil skal kikke fra den nemme synsvinkel så behold det gamle bord da det er meget nemmere og komme til hvis der skal makkes noget der går i stykker, personlit har jeg aldrig vendet mig til det nye syntes det er for citoren agtigt

• #12   10. maj 2010 doc4

he ja det har du helt ret i, altså at det ville være nemmeste.

Michael K

hvis du ikke har prøvet sådan noget før skal du ihvertfald tage det med ro og afsætte lang tid til det.

• #13   10. maj 2010 Personligt syntes jeg det gamle er pænest! jeg ville have lavet det nye om til det gamle, hvis jeg havde haft den ny model...

• #14   10. maj 2010 doc4

ja de er det nemmeste. men jeg har jo den nye model i GTX'eren og jeg sys bar det er et pænere designe det har. det er ikk så firkantet som det gamle. men selvfølgelig kan jeg godt se der er mere charme over det gamle.

kennet L

ja det var osse planen jeg skulle et års tid på den. jeg købte den som stylings projekt

Kommentér på:
mi 16

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce