4.251 visninger
|
Oprettet:
Job til erfaren container chauffør {{forumTopicSubject}}
Så mangler Rudbeck en til kørsel med skibscontainere.
https://job.jobnet.dk/jobbanken/Frame/Frameset.aspx
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Chauffør søges til container kørsel
RUDBECK TRANSPORT ApS
(Arbejdspladsen ligger i Haderslev kommune)
Kun henveldelser med minimum 5 års erfaring inden for container kørsel
i ind og udland.( Århus-Hamburg,Bremerhafen)
Staffeattest vedlagt.
Bopæl indenfor radius 60 km fra Vojens.
Kun henveldelser pr. Email. rudbecktrsp@post.tele.dk
aug 2003
Følger: 145 Følgere: 153 Biler: 8 Emner: 51 Svar: 922
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Har du kørt kasser?
Marius
Ja det er ikke længe siden de søgte en til en masse blandet. Så jeg tænkte godt at der var rimelig godt gang i udskiftningen.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
aug 2003
Følger: 145 Følgere: 153 Biler: 8 Emner: 51 Svar: 922
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Og på trods af at du aldrig har kørt kasser, så udleder du, at det ikke kræver den store erfaring. Måske du skulle sendes på rundtur til lidt frihavne i europa, så kan vi jo se hvor let du synes det er. ;-))
Jeg ved godt, at man siger at kasser kan alle køre, men tro mig, jeg har set mange erfarne hærdede export chauffører smide hånklædet, fordi der er mange ting man skal vide som man slet ikke berører når man kører almindelig export.
Jeg gætter på, at grunden til, at Rudbeck vil have en med min 5 års erfaring med kasser er, at de har forsøgt med nogen uden og det har nok ikke været den store succes.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
Men det skal så også siges til mit "forsvar" at det ser meget nemt ud, at hente en kasse i Århus om morgenen for at køre til Hirtshals og bakke til rampen og holde der i en time og køre til Svenstrup og læsse mælkepulver og derfra til Århus igen. Det lyder ikke af meget fysisk arbejde i hvert fald:) Jeg kan godt se det kan give problemer når man kommer ned til Eurogate i Hamborg, hvis man ikke ved lidt om det, men ellers "tror" jeg da stadig ikke det er det store problem at køre - Ikke her i DK i hvert fald.
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Jamen vi kan ikke blive uenige om, at der ingen fysisk arbejde er uanset hvor man kører kasserne hen, forskellen ligger i om man kun kører her hjemme eller om man kommer syd for "stregen" - Der henne i udlandet, der er forholdende lidt større end her hjemme, der er mange terminaler i de enkelte havne, der er stadig told papirer der skal håndteres, omend det er blevet meget mindre de sidste år, men det er slet ikke væk endnu.
Faktisk var det ikke for at punke dig, det var tilfældigt du lige skrev det som stort set alle andre tænker - Mit indlæg var mere for at henlede opmærksomheden på, at de kræver lidt mere hjerne end mange går rundt og tror, hvis altså man skal ud laf landet, som man jo skal ved Rudbeck.
Jeg indrømmer gerne, at sådan en "kasse" tjans her hjemme, det er det ultimative job for de lidt mere mageligt anlagte, der er både tid til middagslur og der udover er der ingen aktiviteter der giver sved på panden. Altså med mindre man kører bybil for Dania som Kræmer Jr. var ved at fortælle om den anden dag, så kommer man sgu til at svede. ;-))
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 33 Svar: 236
Prøvede engang og komme på Bukai med et læs frost, ind på tolden også af med kassen i en fart, men næ nej sådan skulle det ikk gå, tolderne kiggede mærkeligt og ville klippe vetenær plompen, han skulle ikk ha kassen her. Skal lige siges mit tysk er ikk super godt og gode råd var dyre, ud og råbe på walkien, hjælp problemer, fik så fat i en kollega der kunne hjælpe,det viste sig så efter lang tid at speditøreren havde lavet en skrive fejl, den skulle på Cta. Så efter lang tid fik jeg en seddel i hånden og over på Waltershof også gik turen til cta. Klipper de vetenær plompen kan firmaet miste statstilskudet.
Nøj jeg var træt af at jeg ikk fulgte bedre med i tysktimerne..
Men derfor forstår jeg godt han vil ha chauffør med erfaring i Hamborg og Bremerhaven..
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Hvis Veterinærplomben mangler når kassen når sin destination, så kommer den retur. Så det er noget møg hvis det sker. Og ja AfrikaTerminal er langt ude, det er såvidt jeg husker Shuppen 28 - Det er næsten helt inde i byen, der er nok 10-15 km fra Waltershof.
I Rotterdam er der 42 km fra den første containerterminal til den sidste som er Maersk Havens 8200 så vidt jeg husker.
Når man ved hvordan tingene virker i de forskellige havne, så er det lige før man kan klare sig på den halve tid i forhold til en ny mand. Så ja, det er ganske forståeligt de vil have en der ved hvad han går ind til, at det så kan blive svært for dem hvis det er et dårligt sted at være er jo en anden snak.
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 33 Svar: 236
Ja det skal nok passe med den hed schuppen 28, har dog kun været der den ene gang, det var jo kun 90 -91 vi kom på normalt. Det er da et stykke vej i Rotterdam, men den er jo også giga stor den havn..
Ja første gang er aldrig sjov og specielt ikk i Hamborg, forkert afkørsel så havner man jo enten på cta eller waldershof og med alt det told, så kan man hurtigt ryge i problemer.. Men har også prøvet og komme på Cta, rent byt og 15 min efter er man på motorstien igen, det var rent luksus, men så er der alle de andre gange hvor man har holdt i kø fra den ene havn til den anden....
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 33 Svar: 236
Skulle ha chassiser lige som hollænderne, hvor de kan skilles ad på midten, genial løsning...
Også er det træls og få 2 fyldte på cta, når man skulle ned og vende dem bagefter, ved ikk om det stadig er sådan?
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
JA det er ren luksus når det en sjælden gang virker, men oftere virker det ikke jeg har mere end en gang fulgtes fra Padborg med en der skulle til Bremerhaven og jeg skulle bare til Hamburg, men alligevel kom jeg senere tilbage en den anden - Det var sgu surt, tingene gik lidt bedre i Bremerhaven. Da jeg kørte kasser i sidste omgang fra 2000 - 2004 var 80 % af vores export til Bremerhaven og Rotterdam, det var dejligt.
Hamburg er bare et hul!
okt 2004
Følger: 75 Følgere: 75 Biler: 3 Emner: 526 Svar: 3.898
feb 2008
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 1.187
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 1.745
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 1.745
Ja sjovt var det og se dem med samme holdning som dig holde i waltershof og ikke ane hvad de skulle...Eller komme hjem fra Bremerhafen med T5´erne sammen med de andre papirer.....Jow jow...Superhelte har der været mange af gennem årene.... :-)))))
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
Andreas: jo det var det men hvis polaker kan køre kasser til Hamborg og div andre steder kan vi andre vel også
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 1.745
Ja gu er det kedeligt, men det er ikke bare lige som du beskriver det der... Har set mange superhelte stå og småflæbe når de stod i tolden og ikke vidste hvad de skulle gøre, og som sagt kom hjem med en T5´er der ikke var blevet afleveret, og uden den lille slip på T1´eren....Det er toldpapirer jeg mener med de T1 og T5, hvis du skulle være i tvivl..
Det samme er der med genset, og forkøling og hvad vil du ha´.....Men....ALT er jo pisse nemt når man ved hvad man skal gøre ikk.. ;-)))
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 1.745
Ja det har jeg....Det fik jeg nemmerlig ved at lære af dem der vidste noget da jeg selv stod og var rundtosset over alle de papirer og procedurer der nu engang er med det kørsel der.... Jeg er nemlig så dum at jeg skal lære tingene før jeg kan dem... :-))) Men sådan er der jo så meget.......
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 310 Svar: 2.510
"Var det ikke også kun i lille Danmark? :D"
Du kan kraftedeme ikke komme at fortælle mig at der er udfordringer i at køre caontainere til hamborg, bremer haven og syd for paris for Dania nu også kører hen.. haha
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 310 Svar: 2.510
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 429
Jeg begynde allerede og svede i padborg. det er ikke bare lige og finde rundt i hverken den ene eller den anden havn der nede, jo når man har lært det.
Og efter noget tid så fløj man jo rundt der nede og vidste hvor alt var, og blive sendt på afrika havnen i hamborg, så tror man virkelig man er kørt forkert. det er satme langt væk på stien.
Bare papir arbejdet er et kapitel for sig selv, så jeg syntes ikke man skal udtale sig om kørsel man ikke har prøvet, det var nemmere at køre kød til italien, end og have en tur til rotterdam med kasser.
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 310 Svar: 2.510
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Det er muligt du tror at det er svært at levere 10 steder i Paris, men det er jo ikke værre end at køre fragtbil i Danmark, men det er da rart at se, at Brdr. Svendsen er sådan nogle super fyre der bare kan det hele på den halve tid.
At køre stykgods er lige så let som at klø sig i røven, der er kun fragtbreve at forholde sig til, men det er da klart du gerne vil gøre dit stykgods køren til noget farligt svært, for det skulle jo nødig hedde sig. at det er noget alle kan fikse.
Men fint nok hvis du tror, at det at køre kasser ud af Danmark er lige så let som at læsse to gange i Vejen og så køre tilbage til Århus - Man kan sige du er lykkeligt uvidende. ;-))
Husk på, der findes ikke noget så let som en kludebil med stykgods i, der er altid tid til det meste og det vi ikke når i dag, det ordner vi i morgen. Det er jo ikke uden grund, at østbilerne er så rigt repræsenteret indenfor netop stykgods i kludebiler - Det er simpelthen fordi det næsten ikke kan gå galt.
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
der kræver 25 steder med en disp. bil da meget mere, der kan jeg da fortælle dig at det smarteste er at starte i middelfart hvis man har noget der til også læsse af hen over fyn når man skal lysse i nyborg, det er forhåbelig alle der kan det også alligevel ikke, og det er tit noget der skal nåes på sammen dag, sku ikke noget med at sove på kildebjerg på vej hjem ligesom hvis man kørte kasser
også stop det super helte snak morten s (super sej)
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
maj 2005
Følger: 32 Følgere: 29 Biler: 1 Emner: 33 Svar: 236
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
men har kørt her hjemme og det var der sku ikke mange ben i, det er vel ligeså let som at køre fulload men det jo bare min mening og det får åbentbart jeres pis i kog så, men hvem vil ikke gerne køre til Engesvang eller Padborg også vente i 1-2 timer også køre tilbage til Havnen også holde i kø
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
men har ikke sagt det er let at køre til hamborg, kun at det er meget let at køre her hjemme, sig til hvis jeg har skrevet andet da, men hvis man kan tysk kan man vel bare snakke med dem der nede på havnen
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
det er bare så hyggeligt og få sådan en tur eller ik komme til den ene havn efter den anden og få det samme svar at de ikke vil modtage den så bliver man så glad....
Peter
vi kørte tyskland før krisen i krisen og efter krisen og fik hva vi skulle ha
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
men hva fik i så pr km eller det vil du vel ikke sige ??
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
har der også i hele mit liv, min fatter er vognmand og min onkel var stor vognmand indtil han lukkede da der ikke var penge i det mere, så kender til brancen
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
H M
var det ikke anco der købte RM/DSV´s kørsel dengang hvor der blev lavet en kontrakt på hvor de ikke måtte røre container i nogen år mener det galdte til 2008 derstartede dsv da op med container igen
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
RM står for Roland Munch - Stor vognmandsforretning fra før din tid. ;-))
Og så synes jeg måske du skal holde en ordentligt tone, eller admins her i gruppen kan måske svine folk som de lyster?
Lad være med at kalde mig smarte, når din bror får en stykgods tur til Paris til at lyde som raketvidenskab, hvis man tror det er tilfældet, så har man nok ikke kørt noget der kræver bare et flig af hjerne endnu. Men det er så let at være hårde i filten når det hele kommer flyvende til en fordi farmand er vognmand, vær i glade for, at i ikke skal begå jer på almindelige markedsvilkår med den dumsmarte attitude i lægger for dagen.
Da jeg var 23 var jeg også en super farlig fyr, siden er jeg blevet klogere og så har det nok ikke skadet sagen, at jeg aldrig er blevet hjulpet frem af at min far drev en forretning hvor jeg fik det hele serveret. Lidt respekt for tingene, andres erfaringer og en anelse ydmyghed har aldrig skadet nogen, det har det modsatte derimod.
Og nej, distribution kræver sgu heller ikke det store udover en anelse kold blod i årene, hvor svært er det lige at køre en tur med 20-30 steder når man i dag kan købe GPS og andre hjælpemidler der kan planlægge og sortere for en?
Men hvis du vil ha' testet dine evner udi distribution, så siger du bare til, så kan du da få en pakkebil med 115 steder, så kan vi jo se hvor hård du er - Det kan jeg nok arrangere når jeg har en der skal ha' fri. ;-))
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Jow, det var Anco der overtog alt det Roland Munch container kørsel da DSV solgte det fra.
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
Morten S : jo kender godt Roland Munch, det jo ikke 15 år siden det lukket vel og hvis du ikke ved det så har vi startet et firma mere hvor jeg står for alt ansvar for 3 biler så ved godt hav det drejer sig om, men nøjes bare med de 25-30 stder i Odense jeg har, så kør du selv den tur der
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Du er jo hamrende useriøs nu, der er jo ingen der har snakket om 40 års erfaring, der blev stilet spørgsmål ved kravet om 5 års erfaring og det var vi så nogen der prøvede at komme med en forklaring på, det skulle vi så latterliggøres for - Fed stil i knægte kører herinde når tingene ikke går lige som i drømmer om.
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Ja, jeg sidder samme sted igen, de ringede i februar og spurgte om jeg ville komme tilbage, jeg fik så en god aftale om løn osv. så sprang tilbage - Så må vi se hvor længe jeg skal blive der, må indrømme jeg hellere vil køre.
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
feb 2004
Følger: 30 Følgere: 30 Biler: 1 Emner: 95 Svar: 1.578
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Jeg har i sagens natur også fået løftet en del kasser af og på ved ECH, det var der jeg startede og havde min første faste bil. Har haft min gang ved ECH siden 1983, så det var lidt træls da det blev solgt til IAT og senere lukket helt ned.
feb 2008
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 1.187
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Gider du ikke lige finde det indlæg hvor der står containerkørsel er det sværeste i verden og så kopiere det, så vi kan se hvem der har skrevet det?
feb 2008
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 1.187
dec 2004
Følger: 71 Følgere: 66 Biler: 5 Emner: 68 Svar: 296
feb 2008
Følger: 84 Følgere: 82 Biler: 3 Emner: 78 Svar: 1.187
jan 2005
Følger: 26 Følgere: 27 Biler: 4 Emner: 8 Svar: 429
jeg har det lidt sådan, at der er folk til alt kørsel, og jeg har været så heldig at køre for GNT hvor vi fik lov og prøve det hele, og jeg vil til hver en tid sige at det er nemmere at køre ophængt, stykgods eller tip ud af landet end det er at køre kasser, hvis ikke du kan blive "lært op" af en som kender til det, eller har en liv-line, så er man lidt på skideren. men sådan er det jo med det meste. har både prøvet nord på og syd på med både P og køle trailer, og det er der da absolut heller ingen ben i.
At det så ikke er helt så fysisk krævende at køre kasser, kan vi godt blive enige om, der er ikke meget fysisk arbejde..
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 310 Svar: 2.510
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 310 Svar: 2.510
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
At jeg kaldte dig useriøs var jo ud fra at du mente det indlæg du postede med 40 års erfaring, du erkender selv nu at joken var dårlig eller malplaceret, så du er nok ikke helt uenig i min opfattelse af netop DET indlæg. Du ved udemærket at jeg normalt ikke mener du er useriøs!
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Frænde's eksempel med Norge er jo meget godt, det er også noget andet end at køre Sverige og kræver også lidt mere omtanke - De vognmænd der kører Norge ansætter også kun sjældent helt grønne folk.
Og så lad os da endelig få skilt tingene lidt ad, at køre kasser ind og ud af Århus havn udelukkende her i landet, ja, det er sgu nemt, det kan vi ikke blive uenige om, men at man har kørt kasser her hjemme kan slet ikke sammenlignes med det andet og selvfølgelig kan man som ny køre en tur til Hamburg og komme hjem igen samme dag uden at være kommet galt afsted, det er bare noget nemmere hvis man har en man kan ringe til, eller hvis man lige følges med en den første gang så man kan få de værste faldgruber forklaret - Så slipper man også for at bruge dobbelt så lang tid i havnen på at bytte som alle de andre. ;-))
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.957
Har du kørt sammen med en der hedder Niels Steffensen fra Ildved af den gang ved Roland Munch?
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 310 Svar: 2.510
aug 2003
Følger: 145 Følgere: 153 Biler: 8 Emner: 51 Svar: 922
Vil som sagt ikke anbefale dette job til nogle. da jeg kender de fleste som køre der,, med mindre man kan leve med at mia/frank sidder og overvåger en totalt, og bare man holder ind for at gå på toilet kan du resiker at de ringer hvorfor holder du der nu. osv osv. det er i hvertfald en af grunden til at rigtig mange ikke kan holde ud og køre for dem. og så er der mange der ikke kan finde ud af med dem frank.
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
aug 2003
Følger: 145 Følgere: 153 Biler: 8 Emner: 51 Svar: 922
mar 2008
Følger: 33 Følgere: 35 Biler: 1 Emner: 71 Svar: 3.130
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
jul 2008
Følger: 1 Emner: 24 Svar: 42
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 39 Biler: 3 Emner: 24 Svar: 1.957
Haha det er sku ligesom ude ved VB Transport så ':D
Job til erfaren container chauffør
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside