{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
706 visninger | Oprettet:

Evt salg af min motor. {{forumTopicSubject}}

Hvad mener I den kan være værd? Jeg er sku lidt blank på værdien lige p.t.
Jeg forventer at sælge den efter sæsonen er kørt, og potentielle køberer er velkomne allerede nu. Især nu hvor den ligger i bilen, er der god mulighed for en prøvetur, med henblik på evt salg.

Nogen realistiske bud på hvad den kan indbringe.

Dem der ikke kender specifikationerne, kan se dem på min profil.
Der kan evt medfølge DTA E48 motorstyring og komplet spjældhuse med tragte og adapter.
Men fortæl mig hvad i mener den kan indbringe uden, Motorstyring og Spjældhuse koster nok 6-7000.- oveni hatten.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Evt salg af min motor.
  • #1   18. maj 2010 Ja det er jo typisk naar men selv er begyndt at koebe ind til et lignende projekt... smiley

    Kompressionsforhold og knaster (shrick 25x ikke?)? En rulle-udskrift ville nu vaere god...

    - Niels


  • #2   18. maj 2010 Ingen idé om kompressionsforhold, men man kan nok regne det ud med en formel.
    Der sidder Redtop stempler i, og en 7afe ståltoppakning. Så er det bare frem med lommeregneren smiley

    Rullefelt, ja jeg ved godt der er mange, RIGTIG mange der har spurgt. Men jeg gider næsten ikke bruge 500.- på at få den rullet, for den kører jo fint, og man har mulighed for at prøve den i bilen smiley


    Men som du ved Niels, så er et kvalificeret bud mellem 150 og 170hk.

    Og den har vist sig at være RIGTIG meget stabil den motor, ingen olie forbrug eller nogen form for ballade overhovedet!

    Har kørt Castrol Edge 10-60 med hyppige olieskift, og er i år gået over til Q8 raceoil 10-50 med endnu hyppigere olieskift da det er sponosoreret. Så den bliver virkelig plejet den motor.


  • #3   18. maj 2010 Tykkelse paa toppaking? Det er de Schrick knaster du koere med ikke?

  • #4   18. maj 2010 Kender ikke tykkelsen, men det gør Toyota smiley

    Jo det er Schrick 258 mener jeg.


Kommentér på:
Evt salg af min motor.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce