{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
789 visninger | Oprettet:

Lækker aften på striben {{forumTopicSubject}}

Først tak til crew'et for den indsats i alle ydede i går, vi var underbemandede og selv om jeg selv var lidt rundt og klare små opgaver og stive folk, så gik det jo alligevel.

Tak til alle jer der havde valgt og støtte op omkring Korskro Raceway projektet ude på korksor banen, med og udstille jeres biler, motorcykler frem samt og vise ben og bh'er frem (dækimporten).

Tak til jer alle nede på striben for god ro og orden, affaldet bliver mindre og mindre - så folk har snart opdaget vores affaldsposer rundt omkring.
Der kommmer en ny lille film på forsiden af vores hjemmeside i løbet af weekenden, skal lige have set dem igennem, da jeg er kommet til og optage en del nummerplader som jo helst ikke skal med.

Men alt i alt en kanon dag/aften.
Med hensyn til politiet, så kan vi lige så godt regne med de kommer forbi hver fredag en halv times tid, men det skader jo heller ikke noget med et lille break i racene, så bilerne kan få lidt ro i motoren.
Vi har faktisk snakket om på et tidspunkt og indføre en halv times pause i løbet af sådan en aften, så både motorer og crew kan få en velfortjent pause, for de gør sku alle et kæmpe arbejde.

Kan kun tilføje, at vi at vi stadig mangler nogle crew folk der ønsker og have en vagt hver anden eller tredie fredag fra 20-24 resten af året ud og gerne på længere sigt.
I skal være 18 år og medlem af foreningen striben-esbjerg som koster 150 kr for et år og vi har en prøvetid på 3 uger (3 fredage), hvorefter i kommer fast p åen crew hold.
Det er skide vigtig at vi får fat i nogle flere crewfolk hvis vi fortsat skal kunne afholde fredags træf, ellers ender det med jeg står med det hele alene sammen med 4-5 mennesker og det er 15 mennesker for lidt, så kom ind i kampen og med jer som crew.

Alle ved hvor vigtigt det er og have 110% styr på sikkerheden, og det kommer snart til og knibe hvis vi ikke finder nogle flere crewfolk, så kom endelig og giv en hånd med - hellere lidt hjælp end slet ingen hjælp.

I kan kontakte mig på mobil 24 28 82 01, mail jperbs@webspeed.dk eller via pb herinde.

Spar penge på din forsikring

• Der er endnu ikke skrevet kommentarer

Kommentér på:
Lækker aften på striben

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce