{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.061 visninger | Oprettet:

hjælp til cup indsugning !!! {{forumTopicSubject}}

Har lige monteret en cup på min 206 s16 men når jeg lukker motorrummet svæver den over kanten og det ser forfærdeligt ud.

det er jo tydeligvis fordi der ikke er nok plads

jeg har monteret den nederste kappe på de 2 skruer der
holder køleren i toppen. længst fremme, er det helt forkert eller??? nogle gode ideer???


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til cup indsugning !!!
  • #1   29. maj 2010 hej prøv at tag et billede af det har selv cup på min men det er svært at sige hvad det kan være har du cup med et rør eller med to små rør?

    MvH
    Døcker


  • #2   31. maj 2010 se på min profil der har jeg taget billeder af min smiley i album

  • #3   2. jun 2010 Vil lige komme med en advarsel omkring cup indsugning fra simota (dem fra T-hansen)

    Som sådan fungerer de jo som de skal, der er ikke noget der lige kan gå i stykker, men problemet er de bolte og møtrikker som samler selve indsugningskoppen. Disse bolte kan med tiden ridse/slide hul i alu røret som styrer din servostyring (olie retur)..

    Det skete for mig, og jeg blev derfor nødt til at fjerne det stykke alu der var gået læk på, og erstatte med et stykke tryk slange. Jeg har efterfølgende afmonteret cup indsugningen, da det skal modificeres med noget gummi eller lign for ikke at gnide op af slagerne omkring.

    Jeg kan i øvrigt også se, at slangen til min køler som er placeret lige nedenunder selve indsugningen, også har taget lidt skade, dog ikke i samme stil som servo delen..


  • #5   3. jun 2010 @ - Holgato -

    Jeg har fjernet de bolte som sidder lige op ad røret nu, da jeg opdagede problemet. Og klipsen har jeg også drejet ned på selve kølerslangen, men desværre var skaden sket inden på selve servo røret.

    Men ja, den er ikke lavet i særlig god pasform og min har samme problem med at det går mod motorhjelmen. Så indtil videre har jeg afmonteret selve cuppen, og har nu kun selve filteret siddende, men satser på at jeg vil have cuppen på igen når det er blevet beklædt med lidt gummi så det tager støjen fra vibrationerne.


Kommentér på:
hjælp til cup indsugning !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce