2.028 visninger
|
Oprettet:
¬°• Michael •°- * BMW E30 4LIFE * LADA 2105 POWE *
Tilmeldt:
10. mar 2008 Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
Tilmeldt:
10. mar 2008 Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
M20 tuning af 320I {{forumTopicSubject}}
har en ny model motor jeg vil lave lidt om på:
323 krumtap
323 plejlstænger
323 sempler
bearbejdet 320 top
288/272 grades shrink knast
Sebring banan
K&N filter
spørgsmål:
passer en 325 indsugnings manifold på en 320 top
hvilke dyser skal jeg bruge, fra en 320 eller 325
skal jeg have anden benzintryks regulator på
kan man få en chip der giver hk men som ikke ændre omdr.
den skal yde så meget som mulig
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
Brug 25 dyser, sæt 3.0 bars benztryk regulator på.
Hvis du vil ha' chip på skal du høre med Motronic topstykke, man kan ikke chippe en L-jetronic.
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 789
tja' dine dyser bør følge med fra en M20B20 - evt skift
din benz. tryk regulator til en fra en 325 (det er en 3.0bar, i stedet
for en 2.5bar)
så får du lidt mere at gøre med ..
- da den meget sandsynligt ikke ville kunne bruge det benz.
den får med dem fra en 325'er ..
- du kan godt få din bil chippet, der er flere firmaer der gør i det..
- det vil hjælpe lidt når du nu kører med en knast, at få det hele gjort rigtigt
..
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
og kører altid med motronic.. men var mere om det skal være boks til 320 eller 325?
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 789
meget at sige
- men på med LMM og indsugning fra en 325'er
spjældet i en 325 indsugning er noget større, ligeledes
er LMM spjældet lidt større.. den skal jo have det hjælp den kan få
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 789
- tja' min top er portet, større gasspjæld (65,5mm fra en m30B25)
og de dyser følger altså med op til over 200hk fra en M20B25
og tror altså ikek at han kommer derop uden noget rigtig seriøst noget
- med spjælde, noget vilderen kompression, samt noget 300graders ++ knast..
- sådan noget i stil med det Einstein kører med .. men den tager så også 7500rpm jo
dec 2005
Følger: 111 Følgere: 117 Biler: 10 Emner: 43 Svar: 1.279
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
har regnet mig frem til at ved 1mm går den fra 9.8:1 til 10.93:1
men når stempler så ventiler?
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
dec 2006
Følger: 200 Følgere: 198 Biler: 23 Emner: 257 Svar: 6.518
apr 2006
Følger: 11 Følgere: 31 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 789
de burde følge med op til 170hk eller noget i den stil (min eta, kørte med dyser fra en M20b20, og lavede 167)
skal du meget over det mht effekt, så er det dyser fra en 325
mar 2008
Følger: 62 Følgere: 69 Biler: 22 Emner: 112 Svar: 656
M20 tuning af 320I
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside