{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Billige bremser?
  • #1   31. maj 2010 Og ja, har set dem Thansen har, men kan de anbefales? :s

• #2   31. maj 2010 Er der nogen særlig årsag til du vil spare på muligvis en af de vigtigeste dele på bilen?

• #3   31. maj 2010 de koster jo ikk mere end 700kr fra ny af.. syndes ikk du skal spare på dem... hvis man køre ordenligt så holder de da noget tid.. mine har f.eks hold 30,000 km (2år)

• #4   1. jun 2010 køb dem hos din lokale auto partner der koster de ikk så meget mener mekonomen os har dem til billige penge og det er samme kvalitet som originalt for begge steder

• #5   1. jun 2010 nu er de originale bremseklodser ikke i særlig god kvalitet smiley belægningen slipper selve klodsen så vil anbefale at købe uoriginalt

• #6   1. jun 2010 Hvis du har service aftale på bilen går du bare ned til din forhandler så sætter han nogle nye på gratis... Det er en del af aftalen..

• #7   17. okt 2011 Hvad endte du med at smide for nye bremsere?

• #8   17. okt 2011 et lille ekstra indlæg fra min side af...

de billige thansen klodser kan man sagtens smide på uden af bekymre sig om kvaliteten.. køre faktisk selv med dem.. og belægning er ikke røget af og jeg har ikke kørt ind i en væg grundet dårlig bremse evne.. min bil har faktisk fået lavet service med thansen filtre... tandrem, remhjul er fra FTZ og vandpumpe er originalt, for thansen ikke havde det rigtige.. det eneste der er med dem det er at de hyler men det er selve metal indholdet der gør de hyler, man kan også slibe kanterne af dem for at formindske det.. de orginale hylede sku ligeså meget.. hvis man vil have nogle der ikke hyler så kør med TRW klodser som man også kan få hos thansen hvis man spørger efter dem smiley de koster så lidt mere og der er en del leverings tid på dem da de ikke har fået dem på lager endnu, da de lige er begyndt at samarbejde men dem.. så de skal sendes direkte fra TRW.. og det ved jeg for jeg har selv lige bestilt dem.. mener det var nogle 500-600 kr. men omkring en måned i leverings tid.. skiverne fra TRW kan også anbefales, de er af langt bedre kvalitet end de standarde NK skiver thansen sælger og det chevrolet smider på..

Kommentér på:
Billige bremser?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce