{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hjælp til bagbremser
  • #1   13. jun 2010 Halo Halo alle sammen. så er problemet løst, der skal drejes med uret men den går meget meget sejt og langsom men lidt smørelse og tolmodighed gik det, nu laver jeg specialværktøj til drejeriet med stemplen og så vil det gå legende let fremover, når værktøjet er lavet kommer det i mit galleri hehe, tusind tak for hjælpen alle, i kan bare komme forbi for nu er det ØLTID skåål

• #2   13. jun 2010 Nå. men drej bare med uret og ikke andet så går den ind, men det ene hag af de to skal passe lige ind i bremseklodsen og så skal der være en milimeter luft når det hele er samlet ellers er det lort med håndbremsen,
    puha sikken en søndag middag.

• #4   13. jun 2010 Halo Halo Bo L. Det lyder rigtig, for efter nogle bremsninger setter klosserne sig til rette og derefter kommer bremsekablet, men når jeg trækker bremsekablet et par gange justerer den sig selv tror jeg, er det ikkke rigtig ?

• #5   13. jun 2010 Men nu virker det da helt rigtig og pedalen skal kun lige trykkes med lilletåen og så står Automobilen stille hehe

Kommentér på:
hjælp til bagbremser

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce