{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
691 visninger | Oprettet:

Prince of Persia {{forumTopicSubject}}

Hallo folkens... vågn op, gruppen må sq ikke dø totalt, bare fordi undertegnede er et par måneder på 'ferie' smiley

Well... så Prince of Persia for nyligt, og syntes den levede fint op til forventningerne som forfilmenen stillede i sigte. Fin action/komedie, hvor der er pænt tryk på hele tiden, bygget op omkring hæderlige effekter.
Humoren er dog en anelse for latterlig til tider, men overall god underholdning og en god popcorn-flick.

Pappi-rating 6/10

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Prince of Persia
  • #2   18. jun 2010 er du allerede stemt hjem smiley er sku skuffet .....

• #3   18. jun 2010 Fik aldrig set den.
    Men efter din vudering kan jeg vidst godt leje den. når den kommer.

Men hva faen er du allerede smidt hjem?.
    Hvis du ikke svare går jeg udfra du har tavshedspligt... Det ville da være dumt af tv3 andet da :-).

• #5   18. jun 2010 så den for et par dage siden.

6/10

• #6   18. jun 2010 gir den 8/10 syntes den er helt god

• #8   7. aug 2011 Jeg har med vilje holdt mig fra at se filmen, da det ikke lige er en film genre for mig.
    Men så indgik jeg et vædemål med min mor igår, om at jeg skulle se den og se hvad jeg synes om den.. Hvis jeg kunne lide den, skylder jeg hende filmen "Biutiful", og omvendt hvis jeg (som forventet) ikke synes om den...
    Det ser ud til at jeg tabte det vædemål, men dog knebent. Filmen var lidt bedre end forventet, nok fordi det er en Disney produktion, det plejer at være et kvalitets stempel. Historien var fin og der var god action i store dele af filmen, det trak op. Og så var hende prinsessen da ganske venlig at se på smiley humoren var okay, men grænsede til det platte..
    Det jeg ikke kan lide ved filmen, er de overdrevne og overnaturlige ting, med dolken og alt det der tids halløjsa.. ja ja, jeg ved godt det er en eventyr film, og ikke en dokumentar, men jeg foretrækker bare mere naturtro film smiley

Men alt i alt, en udemærket film, hvis man "bare" vil underholdes og ikke behøver en eftertænksom hjernevrider af en film smiley

giver den også 6/10 stjerner...

Kommentér på:
Prince of Persia

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce