{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  radio i Mercedes...
  • #1   29. jun 2010 uden jeg lige er helt 100 tror jeg godt du kan skifte den ud men tror bare ikke at ratbetjeningen vil virke så

• #2   29. jun 2010 det vil den ikke

• #3   29. jun 2010 du skal så også lige have lavet 12v til radioen da den der sidder der er 24v

• #4   29. jun 2010 altså.. lave 24v til 12... er det mindste problem... men hvis jeg ikke kan beholde mine rat-betjeninger... så må jeg sku havde fat i vognstyreren, og høre om han vil hjælpe lidt til med at få den skiftet...

lidt irerterende at den ikke vil kører mine cdér... og heller ikke kan kører mp3.

• #5   29. jun 2010 Kan ikke lade sig gøre.. Få hellere fat i en af de nyere radio'er til actros der er nemlig mp3 i.. Og aux indgang i fronten..

• #6   29. jun 2010 ja der er så nok ikke anden vej....

• #7   29. jun 2010 Bergman

Er du sikker på det ikke kan lade sig gøre, jeg har en Sprinter med multirat og der sidder en Clarion Multimediefætter i og til den kan fåes et interface der gør, at man kan beholde ratbetjeningen.

Kunne det ikke tænkes det samme var muligt i en Actros?

• #8   29. jun 2010 Mener ikke det kan lade sig gøre.. Eller sagt på anden måde.. Jeg har aldrig hørt eller set det.. Og syns jeg har ser og hørt meget hva det angår.. smiley

• #9   29. jun 2010 Bergman

Det kan nemt ske du har ret, der kan jo sagtens være forskel på de to modeller. Det slog mig bare lige, at det er muligt i Sprinteren, eftersom jeg selv har det. Mit interface er dog gået i stykker, men inden da funkede det fint.

• #10   29. jun 2010 Jo jo... det kan helt sikkert lade sig gøre.. Hvis jeg nu ikke var så glemsom, så kunne jeg lige forklare dig det jeg læste eller fik forklaret ang samme emne.
    Men den korte version er at der sidder et stik mere bag på radioen, hvor alt kommunikationen mellem radio og rat løber igennem. Altså de to iso-stik og så et ekstra. hvilken farve det har og hvordan det ser ud, aner jeg ikke. Men prøv at tage den nuværende radio ud, og så se hvordan det ser ud. Få så kigget godt på den radio du køber, og se så om der er et stik der kunne bruges.
    MEN Hvis du køber radio de steder du nævner, så tvivler jeg på de kan fåes med det stik endnu. Det er vist forholdsvis nyt at de radioer man kan købe som "ekstraudstyr", kan kommunikere med ratbetjening. Men ellers så tag fat i din lokale autostereobutik, de vil sikkert hjælpe, og har sikkert liiiige den radio du står og mangler smiley

• #11   30. jun 2010 Nej Finn kun hvis bilen er bestilt hjem med radioforberedelse.. Hvis den er monteret ab fabrik er den 24v.. smiley

• #12   1. jul 2010 det er det samme på DAF... De skæve hollændere...

Kommentér på:
radio i Mercedes...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce