Problemer med Dayline LED lygter. {{forumTopicSubject}}
Hej Folkens.
Jeg vil høre om der er nogen herinde der har haft problemer med at få nogle Dayline LED forlygter til at virke ordentligt. Problemet er at lygten i førersiden ikke vil tænde LED-rækken. Jeg troede først de var defekte men fik et nyt sæt og det hjalp ikke med de nye heller. Tager man lygten der virker og sætter over i stikket i førersiden virker de stadig. Det virker lidt som om at den lygte der skal sidde i førersiden ikke får den strøm til LED rækken som den behøver. Der er også forskel på stikkene i bilen da den lygte i førersiden også har et stik til blinklyset. I det hele taget er det lidt besynderligt og har kontaktet flere sælgere af disse lygter og de er ikke stødt på problemet før. De originale lygter virker som de skal.
VH den frustrerede xO(
maj 2004
Følger: 8 Følgere: 6 Biler: 6 Emner: 16 Svar: 70
Men hvem ved hvor længe
apr 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 10
maj 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 17
apr 2010
Følger: 1 Biler: 1 Emner: 4 Svar: 10
Jeg har fået det til at virke langt om længe. Efter at jeg havde fået tilsendt mit 4 sæt lygter virkede det. Købte det hos CT-styling, køb aldrig noget der! Skulle selv betale for fragt af hans #¤"¤#! lygter. Mine baglygter var også utætte og dem skulle jeg også ha et nyt sæt af. Tog næsten et halvt år at få det til at virke.
maj 2007
Følger: 33 Følgere: 31 Biler: 1 Emner: 15 Svar: 17
Problemer med Dayline LED lygter.
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside