900 visninger
|
Oprettet:
Præsenter dig selv {{forumTopicSubject}}
Mit navn er Lasse bor i Ringsted, Jeg har længe ledt efter min drøm som er en Datsun 1600 også kaldet datsun 510 sss. så jeg håber på at komme i kontakt med en masse nye og gamle datsun ejere..
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 17
NISSAN 280 ZX Targa
aug 2002
Følger: 18 Følgere: 22 Biler: 5 Emner: 75 Svar: 307
Har tidligere haft 3-4 stk. Datsun 240Z og det er i mine øjne en af de smukkeste biler der er lavet.
Men efter at jeg fik kone og børn har der ikke været tid til gamle biler og de er alle solgt.
Har dog stadigvæk min gamle Honda S800 Coupé '68, som aldrig skal sælges. (Se under min profil)
Er formand for Honda Klub Danmark, men har et svaghed for 240Z
Til daglig arbejder jeg med IT og har desuden også et firma sammen med konen, som arrangerer Trackdays, hvor folk kan komme ud og give deres bil noget gas på en rigtig racerbane.
www.track-meet.dk
okt 2003
Følger: 25 Følgere: 37 Biler: 5 Emner: 368 Svar: 3.531
Mekaniker i fritiden, og Elektriker til dagligt
Jeg leder efter en 240Z som jeg kan sætte fuldstændig i stand, og jeg må give Brian ret, det er en af de smukkeste biler der er produceret
sep 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Biler: 1 Emner: 5 Svar: 17
Hvad med en 280 ZX Targa 1980
okt 2003
Følger: 25 Følgere: 37 Biler: 5 Emner: 368 Svar: 3.531
apr 2008
Følger: 3 Følgere: 3 Biler: 1 Emner: 3 Svar: 3
Jeg har en god kontakt til Vejrup Autoforretning, som har meget forstand og indsigt i Datsun og især hvordan stumperne passer sammen modellerne imellem. De har mange stumper til Datsun/Nissan og en 120A FII og en Bluebird, der trænger til en kærlig hånd fra en dedikeret sjæl.
Har lige skilt mig af med min øjesten gennem flere år, en Nissan Laurel. Jeg nævner den her fordi modellen er af den årgang, der var først med at stryge Datsun-navnet i betegnelsen.
Præsenter dig selv
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside