{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Præsenter dig selv
  • #1   20. jul 2010 Hans Olsen Aalborg

NISSAN 280 ZX Targa

• #2   20. jul 2010 Hedder Brian Sørensen og bor på Nord Falster.
    Har tidligere haft 3-4 stk. Datsun 240Z og det er i mine øjne en af de smukkeste biler der er lavet.
    Men efter at jeg fik kone og børn har der ikke været tid til gamle biler og de er alle solgt.
    Har dog stadigvæk min gamle Honda S800 Coupé '68, som aldrig skal sælges. (Se under min profil)

Er formand for Honda Klub Danmark, men har et svaghed for 240Z smiley

Til daglig arbejder jeg med IT og har desuden også et firma sammen med konen, som arrangerer Trackdays, hvor folk kan komme ud og give deres bil noget gas på en rigtig racerbane.

www.track-meet.dk

• #3   24. jul 2010 Morten Jørgensen

Mekaniker i fritiden, og Elektriker til dagligt

Jeg leder efter en 240Z som jeg kan sætte fuldstændig i stand, og jeg må give Brian ret, det er en af de smukkeste biler der er produceret

• #4   27. jul 2010 Morten Jørgensen

Hvad med en 280 ZX Targa 1980

• #5   28. jul 2010 Desværre, jeg vil have mig en 240Z ;o) men hvis du har en komplet turbomotor fra en zx, så kan vi måske finde ud af noget ;o)

• #6   8. aug 2011 Jeg har en 280ZX automatic som sommerbil. Den er uden turbo og targatag, så som sådan er den pænt sjælden i DK, da de fleste herhjemme er ZX TT.

Jeg har en god kontakt til Vejrup Autoforretning, som har meget forstand og indsigt i Datsun og især hvordan stumperne passer sammen modellerne imellem. De har mange stumper til Datsun/Nissan og en 120A FII og en Bluebird, der trænger til en kærlig hånd fra en dedikeret sjæl.

Har lige skilt mig af med min øjesten gennem flere år, en Nissan Laurel. Jeg nævner den her fordi modellen er af den årgang, der var først med at stryge Datsun-navnet i betegnelsen.

Kommentér på:
Præsenter dig selv

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce