NYT vedr. strandturen d. 18-19/9 {{forumTopicSubject}}
Hej gutter og gutinder.
Jeg har lavet følgende slagplan,men giv mig MEGET gerne respons på ændringer eller tiltag til arrangementet..
Vi starter op på Blokhus Strand kl. 10 Lørdag d. 18/9. Erter en krt b riefing og samling af alle deltagerne,fortsætter vi nordover mod Løkken. Der bliver mulighed for at tumle/lege i et par vandløb og klitter undervejs. Når vi ankommer til Løkken,holdes der middagspause/siesta indtil vi fortsætter videre nordpå mod Hirtshals.. Også her,er der klitter og vandløb at tumle i.. Da det er naturen der bestemmer HVOR langt vi kan komme nordover,må vi afvente at se til den tid. Men ellers bliver der afkørsel ved Nr. Lyngby og vi fortsætter ad strandvej langs kysten med henblik på at komme på stranden et sted,SÅFREMT det er muligt.. Endestationen Lørdag bliver Kjul Strand Camping (ca. 10 km fra Hirtshals),hvor der er mulighed for at sove i medbragt vogn,telt etc. Hvad angår mad,drike,overnatning,står for egen regning,men DESTO FLERE VI ER OM DET,DESTO LAVERE BLIVER PRISEN PR. NÆSE.
Søndag starter vi op kl. 9 fra campingpladsen,som ligger 1 km fra stranden,og fortsætter videre nordpå mod Skagen. Vi kan dog ikke komme længere end Kandestederne pga. start på naturreservatet. På Søndagsturen,er der også rig lejlighed til at lege/tumle i vand,sand og klitterne.. Hele herligheden afsluttes ved Kandestederne,så dem der kommer langvejs fra,har en chance for at komme hjem i fornuftig tid..
Jeg står gerne for arrangering af mad og overnatning,MEN så er tilmelding naturligvis nødvendigt og bindende..
Og HUSK det er et ÅBENT ARRANGEMENT og ALLE må deltage også uden 4x4-biler.
Kørsel OPPE I klitterne er IKKE tilladt,men dem som er på stranden,er tilladt..
Jeg har tlf.nr : 22740561 el. jlp.poulsen@gmail.com
ALLE GÆLDENDE REGLER SKAL OVERHOLDES !!!!!!!!!!!!
nov 2005
Følger: 80 Følgere: 81 Biler: 8 Emner: 181 Svar: 2.142
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 3 Emner: 13 Svar: 120
dec 2007
Følger: 72 Følgere: 126 Biler: 5 Emner: 232 Svar: 1.324
dec 2007
dec 2007
NYT vedr. strandturen d. 18-19/9
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside