{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.320 visninger | Oprettet:

Nyt arbejde.. {{forumTopicSubject}}

Ja, så startede jeg i Tirsdags hos den nye vognmand (Allested vognmandsforretning - Bent Sørensen). Jeg kører frø i containere i en forvogn+hænger lige nu. Og ja, det er med hejs osv.

Må nok sige det er lidt af en udfordring det med at skubbe containere over på hængeren. Er lidt nervepirrende når der er læs på. Der hang trods alt over 12000 kg korn og jern i luften på et tidspunkt.
Men jeg fik lov til at arbejde lidt med det alene i går hos en bøhmand i Kolind.
Holdte desværre lidt skævt mod hængeren, så den kom kun halvt over på hængeren og der begyndte bilen ellers og grave sig ned. Jeg måtte så opgive og hive containeren over på min forvogn igen, kæmpe mig ud af hullet for at dække det til og prøve igen.
Den gang kom så lige nok på til at den kunne skubbes over uden de helt store problemer.
Mistede i alt en halv time, men jeg nåede tilbage og læsse af i tide.

Jeg er lidt småforelsket i det allerede. Det er et job lige efter mit hoved: der er udfordring i det, du sidder ikke bare ned og er døråbener engang imellem.... Og du bliver beskidt! MEGET beskidt smiley

Billeder må komme i næste uge, har ikke haft tid i den her heheh

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt arbejde..
Kommentér på:
Nyt arbejde..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce