{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
943 visninger | Oprettet:

IDIOTER !!! {{forumTopicSubject}}

Hej IG. Var nede i min kælder igår, så finder jeg ud af at der har været indbrud i min kælderrum. KUN MIN!!!

Der er blevet stjålet en træningsmaskine. Jakke. 2 PS 2'er. Personlige billeder da jeg var lille.. m.m Alt fra min barndom er blevet stjålet plus min damen's ting også er blevet stjålet
Seriøst Folk skulle få sig et liv. De ødelægger det for andre. MEN jeg ved at det er nogle fra min blokområde, for man kan kun komme ind med en chip nøgle ind til kælderen.

SÅ FOLKENS. TJEK JERES KÆLDERE


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  IDIOTER !!!
  • #1   16. aug 2010 100% en af dine naboer eller venner som du har fortalt hvad du har dernede til eller din dames veninder!

  • Tommy B
    VIP
    Tommy B Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    jul 2007

    Følger: 32 Følgere: 33 Biler: 4 Emner: 98 Svar: 2.551
    #2   16. aug 2010 Hvis I har chip-system, så kan varmemesteren sikkert også fortælle dig hvem der har brugt deres chip, inden for en vis tidsperiode. Så har du noget at gå ud fra.

    Jeg har selv prøvet det, i min gamle blok - Der var alt også med chip, og da min daværende crosser var blevet rippet fuldstændig om natten, var der kun 2 som havde brugt deres chip. En gammel dame på 70, og en knægt på 16.. Gæt hvem der fik røde øre.


  • #3   16. aug 2010 Loco. jeg har ikke fortalt nogle hvad jeg har i min kælder.. jeg har ikke nogle fjender af hvad jeg ved.. har ikke gjort noget forkert.

    Alper abi: Jeg ved at det er nogle af mine nabo'er. Men det skal også lige siges at jeg var nede og tjekke om det kun var min.. nej nej.. der var 5 andre end mine. De har gjort det samme som min lås. Taget en bidetang lige der hvor låsen går op. klipper den over, efter de har taget tingene, sætter de låsen fast igen som om den er låst.

    Kamran: ja lige præcis. har allerede sat rygtet igang. du ved hvordan taastrup er.

    Tommy: ja det kan man godt. Men har ikke været nede i min kælder i 1måned. så det er lidt svært at vide hvornår det er sket. jeg så det først igår.


  • #4   16. aug 2010 Kamran: Det kan ske for enhver. Men det er de ting som de har taget man bliver sur over.. Helt ærligt hvad skal de med mine billeder da jeg var mindre. hvad skal de bruge dem til.. ikke en skid, Seriøst folk keder sig.

    De skulle flove sig over det her.. hvis det er udlændinge "flov jer over det mens det er fastetid i ramadan" Allah skal nok straffe jer for det


  • #5   16. aug 2010 Kamran: ja desværre er nogle mennesker sådan. men har sat rygtet igang. Min ven kender stort set alle i boligområdet. En eller anden tosse skal nok snakke højt om det.

  • #6   16. aug 2010 Kamran. det håber jeg fandme også.. om jeg så skal købe en pitbull og låse den inde i min kælderummet næste gang de kommer... så er der aftensmad til ham.

Kommentér på:
IDIOTER !!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce