{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.019 visninger | Oprettet:

Hvornår kommer i igen..!? :-P {{forumTopicSubject}}

Hey alle vejle racer..!

Jeg syntes snart det er længe siden i har væltet vores gokart center efter race..!

Så jeg vil da bare lige sige at i alle selvfølgelig stadig er mere end velkommen og at på lørdag vil være perfekt at kigge forbi da der kommer mega gang i den der..!

Og hvis i bære jer rigtigt ad så er der senere fri entre på BAR´RAS nede i byen..!

Er i friske..!!?!?!

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvornår kommer i igen..!? :-P
  • #1   17. aug 2010 jeg er klar.. Dennis hvor tit holder i åben sådan en halv lørdag nat

• #2   17. aug 2010 Det er på C.F. tietgensvej 10. 6000 kolding.

Jamen hvis i kommer væltede fra vejle af hver lørdag så holder vi sent åben hver lørdag..! smiley

• #3   17. aug 2010 fuck it smiley bjørn giver smiley

• #4   17. aug 2010 jamen det er fra 50kr og opefter. alt afhængi af hvad du vil kører.
    Men vi har byens billigste fadøl osv. smiley

• #5   17. aug 2010 sys vi endte med at bruge rigeligt med penge i påsken, eller kim og jonas gjorde smiley

• #6   17. aug 2010 hey jeg brugte i hvert fald min del af penge dernede!!! men vandt jo også øl. Men Dennis, så må du bestille noget regnvejr, for når vejret er godt så køre vi jo race i stedet for

vh Kim

• #7   17. aug 2010 Synes gocart centret i kolding stiker max ! ALT for lille bane smiley

• #8   17. aug 2010 + det er pisse træls at man hele tiden skal stoppe fordi en snurre rundt.....

• #9   18. aug 2010 Kim der er da max dårligt vejr..! smiley og ellers kom bagefter..!

Rasmus Modsat ! : Du kan da ikke udtale dig om at banen er for lille for den tager jo tydeligvis lang tid for dig at komme rundt på. for din skyld burde den være 50meter kortere for at nå bane tider der kan hamle op med andre.. Men kom herned og sæt en ordenlig tid så skal jeg tage til efterretning at den er for kort..! og nu ved alle jo os at gokart er teknik og ikke længde og fart..!

• #10   18. aug 2010 undre mig egentlig over om ham rasmus har noget positivt og sige overhovedet ??????? synes aldrig jeg læser nogen positive ting fra ham.....hmmmm

• #11   18. aug 2010 Ja det er teknik.. men det kræver også at alle gocarts er ens smiley det er de ikke alle steder

• #12   18. aug 2010 Jeg Personligt synes den er for kort...

Kan bedere li Århus gocart hal eller hvad fanden den nu hedder smiley

Ja jeg er kronisk sur smiley

• #13   18. aug 2010 Haha præcis smiley

• #14   19. aug 2010 for kort til hvad..?

er du tættere på banerekorden i racehall da..?

• #15   19. aug 2010 aner ikke hvad bane rekoden er, er endelig også ligeglad!

Fortrækker bare en lang bane? Længere er den vel ikke? Eller har du ondt i røven over at man synes banen i Kolding stinker? Lyder til du er ansat der?

Er endelig også pisse træls at man stopper løbet fordi en eller anden har snurret rundt eller ligende.... Ødelægger total flowet i ens kørsel.....

• #16   19. aug 2010 Hvis du er ligeglad med tiderne kan det jo os være ligemeget om løbet bliver stoppet..?!
    Vi stopper det for alles sikkerhed og for at det er fair for alle i f.eks. en finale.
    Nej jeg har ikk ondt i røven over at vores bane stinker i dine øjne, du har jo tydeligvis ikk forstand på sådan noget, jeg kan jo godt se den ikke er lige så stor som så mange andre, men den har de tekniske detaljer som mangler alle andre steder og det prof. underlage som heller ingen andre har ofret.
    Jeg vil super gerne have kritik, bare den er konstruktiv. at den stinker eller er dårlig kan jeg ikke bruge til noget.! Hvis du siger den er dårlig af en grund der er reel. f.eks. at der er for nemme højre sving eller for lidt venstre sving eller sådan noget, det kan jeg jo bruge til noget, og dermed gøre det bedre. men at sige den stinker og er dårlig er på samme niveau som at sige min far kan banke din far..!

Og ja jeg arbejder der. Men jeg kan da invitere dig her hen så kan du få et par omgange på huset og så forklare mig hvad der helt præcis er galt med den. udover at den ikke er lige så lang som nordens længste, for det kan jeg godt selv se.

• #17   19. aug 2010 Tak Jonas.

Jeg ved du er tidligere "pro" kører og du nåede ikke helt bane rekorden sidst du rigtig gav den gas ergo må banen jo være teknisk gennemtænkt og tilpas sjov til at man gider at blive ved. Og for jonas´s vedkommen så ved og ved og ved og ved og ved og ved og ved.....! smiley

• #18   19. aug 2010 Glæder jeg mig til..!

Jeg tror der kommer mega gang i den. hvis alt går efter planen så kommer der os Red Bull tøser..! smiley

• #19   19. aug 2010 Tja om det er fair i finalen? smiley Gør man jo heller ikke i rigtig gocart race smiley

Synes da det er ligeså farligt at man bare stopper løbet, da det måske ikke alle som lige ser lige med det samme.... Oplevede da flere gange hvor folk blev påkørt fordi løbet blevet stoppet....

Der kunne godt være flere højre sving smiley så vidt jeg husker er der kun et? eller 2? Og igen, ja selvfølge er det noget med teknink at gøre, på kort bane, og også på lang bane. Men det er jo en smag sag, om man er til kort eller lang smiley Ja at den stinker, er måske hårdsagt (Overdrivelse fremmer forståelsen) jeg er bare til lidt længere bane, gerne uddørs, med lidt kuperet terræn (Staveplade) prøvede en i kroatien, danm den var fedt !

Skriver ikke at jeg er ligeglad med tiderne, skriver at jeg ikke lige ved hvad banerecorden er i racehall, men er også ligeglad med den, da jeg sikkert ikke kan slå den alligevel.....:D (har kun været der 2 gange)

• #20   20. aug 2010 JA se det var mere sagligt..!

Vi har 3 højre sving. og de er meget teknisk svære, tror ikk folk vil have flere af dem. derfor er der ikk flere og så er vi jo som sagt hæmmet af plads.
    Det med at stoppe folk ER det mest fair, det er så gennem testet så vi ved det er det der virker bedst. om folk "husker" og stoppe er jo bare et spørgsmål om hvor godt de har hørt efter i instruktionen.

Men når alt kommer til alt siger du jo os kun at du hellere vil kører udendørs og på lange baner. Og det er NOGET drastisk at sige den stinker så. Kan man simpelthen ikk hvis man os vil tages seriøs, det er en meget forkert måde at gøre det på. Men du kunne jo godt sige det ordenligt når det kom til dig.!

Vores er meget lig med de andre inddørs der findes, bare bedre kvalitet, af styring på tid, kunder, banen og karts.
    Og så skal det lige siges at vores karts altid kører indefor 1/10 sek samme tider. og det er KUN bremser, dæk og lejer som gør den forskel..!

Kommentér på:
Hvornår kommer i igen..!? :-P

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce