{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
893 visninger | Oprettet:

Andre Nat Chauffører..? {{forumTopicSubject}}

Hey sad lige og tænkte på om der er andre Chaufføre der ligger og kører om natten som jeg gør..?

og ligger og starter kl 20 køre esbjerg-taulov og så hjem igen til esbjerg imellem 24-01 også ligger jeg og køre vare ud for sanistål og har fri imellem 3-6 det er meget for skelligt..:D hva med jer..?

og hvis der er nogle... hva gør i så med mad og drikkevare hva har i med på turen..?

nu mig selv har bare en Flute og 1,5 l saftevand med..:)

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Andre Nat Chauffører..?
  • #1   18. aug 2010 Du skal da have noget rugbrød knægt. Godt være det er fladt at æde om natten, men fy for satan hvor får man det bare bedre af rugbrød end alt det andet man kan stoppe i kæften.

Nu kører jeg ikke nat, men kan nemt gå sådan 2-4 liter vand igennem på en arbejdsdag, men nu skal jeg også lave andet end og køre hehe

• #2   18. aug 2010 Hehe ja kunne godt være det skulle være rugbrød men mit flutes er da et grov flutes..:D

• #3   18. aug 2010 Rugbrød er godt. Men det er heller ikke dårligt hvis man har rester af aftensmaden med, som lige kan varmes i microovnen, hvis man ellers er i nærheden af sådan en... Eller drikker jeg meget sodavand og kaffe, og til tider vand. Men det er kun hvis jeg er ved at drukne i badet... smiley

• #4   18. aug 2010 Levede af rastepladsmad i en tid og min mave var virkelig smadret. Det normale folk fik madforgiftning af slog jeg en bøvs af og så var det ude af verden. Så jeg tænkte det var på tide at få noget "ordentlig" føde ind i stedet for smiley

• #5   18. aug 2010 Nøjagtigt det samme her Kenneth. Det er sgu hård kost at leve på landevejene.... smiley

• #6   18. aug 2010 Hehe, ja det er det godt nok. Det var efter jeg begyndte at få nogle voldsomme mavekramper. Den ene gang havde jeg det i over 2 dage og endte på sygehuset. Har haft en kikkert langt nede i halsen, men de fandt ikke noget. Det eneste de kunne sige det måske kunne være var min kost smiley Ingen fibre, det brokker din krop sig over lige pludselig.

• #7   18. aug 2010 Jeg har mange problemer med mavekramper. Det er så jeg knækker helt sammen og næsten må ned og sidde på knæ. Og der er da ingen tvivl om at det er kosten. Jeg kan sagtens mærke at det som regel kommer når jeg har spist for meget fastfood. Ikke nemt at lade være, når man ikke altid når hjem til lillemors kødgryder...

• #8   18. aug 2010 Og det er jo kun fordi jeg er for dum, eller for svag til at modstå trangen til det. For før i tiden gik jeg rigtig meget op i min krop. Spiste sundt, trænede fodbold og styrke trænede ved siden af mit job som Landbrugsmaskinmekaniker, men så blev jeg lastbilchauffør, og så faldt det hele til jorden... smiley

• #9   18. aug 2010 Mavekramper?? har lidt ondt i maven... når nu jeg er blevet sælvstændig skal jeg lige huske mig selv på mad... i sidste uge spiste jeg ikk i 1½ dag i træk... det brokkede min mave sig sku lidt over... Så man lærer automatisk at spise... av av...
    Men jeg spiser næsten altid kun rugbrød når jeg er på arbejde (og det er jo hele døgnet) smiley

• #10   18. aug 2010 Og når man så har de mavekramper, så er det som et tegn fra himmelen om at man skal finde nærmeste rasteplads med toilet-faciliteter, for så går der max 15 minutter før ryggen skal tømmes... Og de kramper gør seriøst så ondt, at at det går ud over vejrtrækning og øjnene løber i vand. Så kan lillemor squ ævle lige så tosset hun vil, over hvor ondt det gør at have veer, men hun havde da overskud til både at bevæge sig og skælde ud...

• #11   18. aug 2010 Ved i forresten hvorfor at kvinder sover med åben mund??

• #12   18. aug 2010 Så er de klar til at skælde ud når de vågner.... smiley

• #13   19. aug 2010 jeg køre også om aften/natten ja jeg har min madpakke med hvor der 4 stykker rugbrød med pålæg og 2 liter saftevand

• #14   19. aug 2010 Thomas, mine kramper starter ALTID om natten og så varer de x antal timer og så lige pludselig kaster jeg op - også selvom der ikke er noget og kaste op. Når jeg så har kastet op i et par timer og min stakkels mave er så tømt for ALT som den overhovedet kan så besvimer jeg på toilettet og sover nogle timer indtil min krop har arbejdet på at holde mig i live.

Sidste gang stoppede smerterne bare ikke efter opkastning. Meget dårlig 3 dage.

• #15   19. aug 2010 Ubehageligt! Vi håber du kommer på rette køl med rugbrød og andet fornuftigt mad.

• #16   19. aug 2010 Nat arbejde findes der noget bedre???? :oD

• #17   19. aug 2010 * Mr. Nobody *

Nope er fandme blevet glad for af køre nat... føler mig mere frisk end om dagen..;-)

• #18   19. aug 2010 thomas, ja det hjælper på det smiley

Natkørsel er sgu dejligt. Det er minimalt med idioter man kan møde på vejene hehe

• #19   19. aug 2010 Kenneth C

ja de idioter der er om natten er dem der ik kan finde ud af at blænde ned..! og der er desværre mange der gør det bagfra også...! plejer af holde hornet i bund når de køre forbi mig også blænder jeg dem lige et par gange..!

• #20   19. aug 2010 Da jeg kørte for Arla mødte jeg skiftevis fra kl. 3-5 om natten, og der havde jeg kun 1½L saftevand med, og så tog jeg noget af det frugt de havde inde på kontoret, og hvis maven brokkede sig alt for meget holdte jeg ind ved en tank og fik noget hurtigt.. Spiste så noget når jeg kom hjem ved 11 tiden inden jeg lagde mig til at sove smiley

• #21   20. aug 2010 Waui>> du skal bare have vognmanden til at sætte dit baklys over kontakten til arbejdslyset, så kan du tænde hele balladen på samme tid, det virker... ;o) Kørte i en forvogn en gang hvor der sad 2 på hver side, en oppe bag hytten, men under kassen, end foran trækhjulene, og fire bag på, det virkede når folk ikke kunne blænde ned... ;oD

• #22   20. aug 2010 * Mr. Nobody *

hehe kunne være nice af få på men nu har jeg desværre ik nogle arbejdslys..:(

• #23   20. aug 2010 Så må han bare til lommerne, sig du skal bruge det når du kobler til hængeren... ;op

• #24   20. aug 2010 Hehe ja kunne være.. ej det første jeg vil have lavet på bilen det er så jeg kan stille på varmen og kulden for selv om den står på kulde så kan den enten gøre det koldt ellers er der så varmt af sveden hagler af en..! og knappen til af stille det på er fandme så hård så det er ik til af stille på den..!

• #25   20. aug 2010 Æv, så skal den da bare på værksted... :o)

• #26   23. aug 2010 lige pt kører jeg kød fra ds for frode smiley
    møde kl 2-3 og fri mellem kl 16-18 smiley
    sove kan man gøre når man bliver gammel smiley

• #27   24. aug 2010 Jeg arbejder oss Nat, godt nok som mekaniker, men det er satme dejligt, ingen chefer, der går og skal bestemme og blande sig hele tiden, og det er dejlig stille og roligt smiley

Kommentér på:
Andre Nat Chauffører..?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce