{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  MERCEDES TRÆF IDAG
  • #1   4. sep 2010 Fantastisk hyggeligt, og godt at se en masse fine stjerner smiley

• #3   5. sep 2010 hvem fik førstepladsen?

• #4   6. sep 2010 Den løb vinderen med smiley

• #5   6. sep 2010 Brabus: Vandt du noget? smiley

• #6   6. sep 2010 var vinderen den med den mest rådne 124er?

• #7   7. sep 2010 Nej jeg vandt ikke noget og de fleste folk troede ikke jeg nået frem, men det rygte fik jeg nok selv sat i gang smiley

Men nej der var mange fine W124ere og da jeg kun lige kunne nå både at syne bilen osv. og kun kunne komme på selve dagen, så havde jeg ganske enkelt ikke tid til at få støvsuget, poleret elelr vasket bilen før 1 time før, men det vigtigste var også bare det at være med.

Til næste år vil jeg være noget bedre forberedt i og med jeg ikke står og skal have bilen samlet og synet den i sidste øjeblik.
    Alle andre havde jo stået dagen i forvejen og poleret hver eneste skrue på bilerne, det eneste jeg nok kunne have vundet med var flotteste motor, men sådan en kategori var der jo ikke ligefrem.

Mange havde også brugt timer på at smøre hele tjavsen ind i skinnende væsker, men det gav åbenbart ikke pote, nogle mener det ser for pyntet og sminket ud tror jeg.

Så det er svært på forhand at vide hvem der vinder og for hvad.
    Men Normanden med hans BRABUS V8 6.5 den vinder jo som standart nogle pokaler hehe :o) så det var fedt at man havde delt kategorierne op i danske og udlandske, da man ellers aldrig ville se andre end Normanden vinde som alle de andre år.

I mine øjne en lidt for pyntet bil, trods det er gennemført så kan for mange ting godt gå hen og blive for meget, ligesom et juletræ også kan blive for overpyntet trods alt på det er købt hos Jacob Jensen osv...

Men helt sikkert er den jo bare for fed sådan en meget unik og helt speciel 500E.
    Som jeg i øvrigt lige opsnusede havde stel nummer fra en 230E hvorfor den så havde det?... noget med afgift snakkede han om haha...

• #8   7. sep 2010 Brabus: Jeg nåede ikke at hilse på dig, men fik hørt din vogn da den stod og gik i tomgang.. Det er sukkertøj!!! Det er en fornøjelse at se og høre sådan noget smiley

• #9   8. sep 2010 Takker :o)

Ok, ja man kender jo sikkert mange fra forummer osv. men man får sjællent hilst på alle da man jo ikke kender ansigter på dem :o)

Men ja motoren gik lidt højt i tomgang, skal lige have justeret den elektroniske servi motor til gas spjældet :o)

Kommentér på:
MERCEDES TRÆF IDAG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce