{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
649 visninger | Oprettet:

Reklamerede billeder på BG.. {{forumTopicSubject}}

Er jeg den eneste der godt såen VIRKELIG godt kunne tænke sig at lægge billeder fra Træf og noget i den stil på BG der reklamerer for det site jeg tager for?
Mener bare at der jo ligger mange videoer herinde der er beskyttet af copyright men det ses der bort fra "heldigvis"..

Kunne mega godt tænke mig der kom en undtagelse at vi godt måtte lægge billeder op herinde med vores reklame på så længe der ikke er noget kommercielt i det..

Ved godt debatten ikke kan give noget i sidste ende, ville bare være rart at høre om jeg er den eneste der er lidt træt af reglerne..

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Reklamerede billeder på BG..
  • #1   8. sep 2010 Jeg giver dig 100% ret!
    BG er et lorte sted for fotografer. Forstået på den måde, at det ikke er skide motiverende at lægge alle sine billeder op her, uden at kunne fortælle lidt om hvad & hvem er.
    Det virker meget wird, at de jo i den grad lever af at vise fotos. OG de lever at masser af folk på siden, så de kan få banner eksponering.
    Var der bare lidt mere hjerne bag BG kunne de bruge dette til meget mere end nu.
    Rent teoretisk:
    Hvis du skal bruge det til din fordel, er meget bedre at du viser et par få fotos og fortæller hvor de finder alle de andre fotos du har taget fra et træf.

Men der er så mange med vandmærke på, og det er en del forskelligt hveme der får lov at gøre og hvem der bliver frosset over at smide dels vandmærke på eller lave oplysning på ens profil om hvad de laver af foto.

• #2   8. sep 2010 BilFoto .> Netop det jeg mener.. En ide kunne fx være hvis ejeren af den ikke kommercielle hjemmeside med billederne smed et flash banner på egen hjemmeside til BG - noget for noget metoden.. Men ja, det er mega træls og man "tør" jo ikke lægge bare en smule billeder herind med vandmærke for måske vil 90 mand acceptere det og rent faktisk lure den private hjemmeside for mere men mand nr. 91 får ondt i røven og så er ejeren af billederne frosset for egentlig at dele ud af noget man gerne vil vise fra en fælles interesse ..

• #3   8. sep 2010 Fuldkommen enig med jer begge.. Men det bliver umuligt at få BG til det..

• #4   8. sep 2010 Det mest latterlige er jo netop BG lever af fotos og forum....

• #5   8. sep 2010 Dejligt at høre jeg ikke er alene om at være en smule træt af det ;).

Kommentér på:
Reklamerede billeder på BG..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce