hva er den værd {{forumTopicSubject}}
Jeg har gået med tanker om og sælge min passat V6 tdi'er men er bare hva jeg kan forlange for de.
Bilen er fra 1999, har ca. ½ år til syn, har gået lige omkring de 406.000, motor er en 2005 fra en A6'er der har gået lige omkring 160.000 km gearkasse har gået omkring 125.000 km motor og gear blev skifet for ½ år siden ca. og i den forbindelse med alle service stumper tandrem osv. som nu skal til derud over er bremser blevet skiftet hele vejen rundt, alle bære arme er skiftet i juli mdr sammen Diesel pumpen så har kviteringer på snart 50.000 kr inden for det sidste halve år bilen har alt i udstyr, samt, læder rat, læder gearknop, og læder håndbremse greb der udover er den med beige fuld læder kabinde hvor dør sidder er bygget om til de sorte med beige læder i midten den er sænket 40/40 mm tror jeg der sidder 18" rs6 hjul på med næsten nye dæk de har kørt ½ sæson ca. der er 16" audi vinterhjul med næsten nye dæk osse tror de har kørt 1½ sæson ca. så er der 3bg baglygter, aftageligt træk, chippet osv. af fejl der har bilen lidt kosmetisk rust i den ene bagskærm, en rust plet i hjørnet ved for ruden, så skal forskærme, og bag klap males samt en stød liste på bagkofangeren også er foruden revnet også har bilen start problemer når den har stået en 3-4 timer når den er varm springer den igang og når man går ud om morgen springer den osse lige igang
bilen kan i se i profilen godt nok nogle gamle billeder skal have lavet nogle nye af den
okt 2004
Følger: 229 Følgere: 238 Biler: 13 Emner: 156 Svar: 9.051
okt 2004
okt 2004
hva er den værd
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside