{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
624 visninger | Oprettet:

afgift på nx'er {{forumTopicSubject}}

hey ppl, er der tilfældigvis nogle af jer der skulle vide en ca. pris på afgiften af en nx'er ?
Gerne både som 1,6'er og en 2,0 gti'er ? smiley

savner min nx som en sindsyg en gang imellem, og når man en sjælden gang møder en på vejene, eller en der bliver oprettet her inde skynder jeg mig ind på diverse udenlandske hjemmesider og savler over nx'ere der er til salg, og havde lidt en ide om at når der var penge i kassen til det, skulle en hentes hjem og hoved renoveres som et lang tids projekt smiley
Så lige et nysgerrigt spørgsmål med hensyn til afgift for at se om mine drømme bliver slukket helt smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  afgift på nx'er
  • Emil V
    Emil V Tilmeldt:
    maj 2010

Følger: 8 Følgere: 7 Svar: 1
    #1   13. sep 2010 Hej, jeg har en Nissan nx'er 2,0 gti'er, men dansk afgift, du kan få for 15.000. den står skilt af i inderkabinen lige nu, der skal laves lidt rust i begge paneler o ´g i højre bagskæm, eller er den i top stand. hvis du er interesseret, så kan jeg sende 10 billeder, om hvordan den ser ud.
    Mvh. Emil

• #2   14. sep 2010 Gad vide om man nogen sinde bliver hel nx fri hehe... Den bil er sgu svær og slippe så forstår dig godt smiley

• #3   14. sep 2010 Emil V : tak for tilbuddet, men er ikke på nuværende tidspunkt jeg har råd til det.

Mike B : også det jeg er bange for smiley de er satme svære at slippe, da jeg havde min nissan havde jeg ikk råd til noget som helst andet, droppede byture osv. for at have råd til den bil smiley og da den blev smadret var jeg "glad" for at det skete, men en måneds tid efter jeg havde fået min nye bil begyndte jeg godt nok og savne min nissan igen D

• #4   15. sep 2010 savner godt nok også min elskede nx´er og den var tilfældigvis også med den rigtige motor desværre valgte de bare fra nissans side ikke og lave den med den motor fra start. og så måtte man jo selv igang... hehe

• #5   27. okt 2010 Har lige snakket med told&skat netop om afgift på en tysker,,
    Den sidste er importeret for 1½år siden og der var afgiften 12600kr. Så skulle regne med lidt mindre.
    Det var en 1,6ér

• #6   27. okt 2010 Overvejer du og skrotte den du har med den orange lakering? Siden du spørg, er bar nysgerrig smiley

• #7   27. okt 2010 Nej min den orange er mit livsværk smiley Og går der 10år før den er på gaden, ja så er der bare endnu større glæde den dag det sker.. Har købt en til reservedele, og har så købt den med KNALD i, til at køre i.

• #8   27. okt 2010 Så du har tre... respekt hehe

Kommentér på:
afgift på nx'er

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce