{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.261 visninger | Oprettet:

Dialogmøde Aabenraa-træf del 2! SE HER {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen!

Som lovet ville jeg vende tilbage ang. et dialogmøde med vej/park Aabenraa og Aabenraa polti ang. vores brug af parkeringshuset på madevej i Aabenraa om torsdagen.

Historien her: http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=718746

Nu har vi fået et møde på plads.

Mødet vil foregå torsdag d. 14 oktober kl. 20.00 - Hvor Aabenraa vej og park vil være tilstede, Knud Reinholt fra Aabenraa politi, og forhåbenligt nogle beboer i omegnen af parkeringskælderen - Brev er sendt ud til dem.

Jeg håber på stor STOR opbakning fra Jer derude - Mød op... Gerne mød op inden kl. 20.00!

Jeg kunne desuden godt bruge lidt hjælp denne aften - Og den hjælp er fra JER!

Hvis folk gider parkere ordenlig dernede, inden for striberne, så kan der holde flere mennesker dernede!

Jeg vil gerne samle et lille team dernede denne aften på nogle stykker. Det kunne være fedt hvis vi kunne få 2 mand til at stå ved indgangen og fortælle de folk der kommer at der skal være ro og orden denne aften, stille kørsel osv... Almen information!

Evt. 2-3 mand til at gå rundt dernede og sørge for at folk ikke skruer op for musikken, gasser op osv. Og da mødet skal holdes dernede ville det være super hvis folk vil rette opmærksomheden på mødet i de 20-30min sådan et møde tager!

Og lad nu være med at være bange for at komme derned, de gør os ikke noget så længe vi opfører os ordenlig..!

Hvis der er nogen der har lyst til at hjælpe denne aften, så skrev en PB til mig og jeg vender tilbage....

Nærmere information kommer senere....

Mvh. Henrik


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Dialogmøde Aabenraa-træf del 2! SE HER
Kommentér på:
Dialogmøde Aabenraa-træf del 2! SE HER

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce