1.019 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "ang turbo"
Ang turbo
Har købt en 4efte motor hvor std. turbo'en var færdig. den hedder ct9. jeg har så sat en ct12 på istedet for. Det jeg så vil høre er om den jeg har sat på er større eller mindre. Har forhørt mig lidt...
Har købt en 4efte motor hvor std. turbo'en var færdig. den hedder ct9. jeg har så sat en ct12 på istedet for. Det jeg så vil høre er om den jeg har sat på er større eller mindre. Har forhørt mig lidt...
Skrevet af: martin ! - 8. nov 2010
Hjælp ang turbo
Har en Opel insignias 2.0 cdti årg 2009 Fik den chippet hos wd tuning i Hjørring og vi gik fra de originale 166 til 201,8 HK 1.5 time senere siger det så bang og bilen går ud. Jeg mistænkte så at ...
Har en Opel insignias 2.0 cdti årg 2009 Fik den chippet hos wd tuning i Hjørring og vi gik fra de originale 166 til 201,8 HK 1.5 time senere siger det så bang og bilen går ud. Jeg mistænkte så at ...
Skrevet af: mathias K - 1. sep 2017
Ang. Turbo
Hey Jeg synes ikke jeg fik nok respons i mit sidste emne, så jeg tager det lige op igen.. :) http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=579255
Hey Jeg synes ikke jeg fik nok respons i mit sidste emne, så jeg tager det lige op igen.. :) http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=579255
Skrevet af: Mads P - Unik Bilpleje - 12. aug 2009
Spar penge på din forsikring
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.814
mar 2007
Følger: 99 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 661
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.814
mar 2007
Følger: 99 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 661
jun 2006
Følger: 91 Følgere: 97 Biler: 4 Emner: 89 Svar: 5.814
nov 2006
Følger: 86 Følgere: 86 Biler: 2 Emner: 37 Svar: 819
Fx en gt2860rs som er perfekt til en 200sx
maj 2006
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 38 Svar: 717
mar 2007
Følger: 99 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 661
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.253
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.253
mar 2007
Følger: 38 Følgere: 38 Biler: 1 Emner: 76 Svar: 226
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Valg af turbo afhænger jo af hvor mange Hk du ønsker og hvor mange penge du har til at købe for.
Der kommer jo også nogle stumper oven i som også koster lidt.
På denne årstid kan man ofte finde nogle der sælger deres gamle kit (turbo, dysser, chip, AFM) samlet til en god pris, fordi de skal opgradere deres motor over vinteren.
mar 2007
Følger: 99 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 661
det er jeg godt klar over
men hvad gør i for at montere andre turboer ikke med t25 flance. laver i selv andre flancer eller hvordan?
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
http://motors.shop.ebay.com/__?_from=R40&_trksid=p3841.m39.l1313&_nkw=t25+t3+adaptor&_sacat=
Og langt de fleste 200-400hk turboer findes med T25 flange....
En T3 eller T4 indgang på turboen får bare gassen til at tabe fart inden den rammer ind i turboens propel.
Samtidig øger det også den samled turbo/manifold voloumen som lægger en dæmper/udligner på trykpulsen.
Mange er enige om at standart manifolden er den bedste for tidligt ladetryk op til 300Hk, årsagen skulle være dens twin scrolle lav voloume opbygning.
Hvorfor mener du at din motor er bygget til 350Hk.....?
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.253
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Hvis du står med en i hånden kan du se at den er 2 delt, cyl 1+4 og cyl 2+3 på nær de sidste 5mm inden t25 flangsen....
Nu findes der jo ikke twin scroll turboer med t25 flange men orginalen manifolden fejler nu slet ikke noget og skulle flowe fint op til 300Hk
Så kan man sige at det ikke har nogle betydning, men hvis du ser på motorens cyklus som er 1342 så vil cyl 1 åbner sine udstødningsventiler mens cyl 4 også har sine åbne.
Alt hvad der kan besværlig gøre adgangen mellem 1-4 og 2-3 er velkommen.....
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
så vil cyl 1 åbner sine udstødningsventiler mens cyl 2 også har sine åbne.
Alt hvad der kan besværlig gøre adgangen mellem 1-4 og 2-3 er velkommen.....
mar 2007
Følger: 99 Følgere: 97 Biler: 8 Emner: 32 Svar: 661
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.253
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
Og Claus havde ret, den kan ikke bruges som twin scroll manifold....
apr 2007
Følger: 26 Følgere: 26 Biler: 2 Emner: 122 Svar: 4.253
ang turbo..
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside