{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
683 visninger | Oprettet:

Så .. {{forumTopicSubject}}

Røg xkassen kraftedme til en der åbenbart manglede en Xbox og en bærbar .. Hvis der er nogen der spotter mig på Live fremover (hvis nu snotskovlen er SÅ dum!) så må i meget gerne gi mig besked!

Evt nogen der ved om jeg kan lukke min live konto midlertidigt? Altså så jeg kan åbne den når jeg får en xbox igen eller hvis jeg 7 9 13 skulle få min egen tilbage igen ?

På forhånd tak ..

PS . Mit GT: BarbaricKitten

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af TV fra vægophæng 650 kr.
  • Opsætning af dampspærre 800 kr.
  • Solid dæk sæt på 400 kr.
  • Rengøring 500 kr.
  • Installation af loftslampe 645 kr.
  • Slibning af egetræs trappe 4.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Så ..
  • #1   1. okt 2010 PS2 (hehe) - Fredagshumør | -1

• #2   1. okt 2010 Husk at lås døren en anden gang og tak for den bærbar smiley

Sådan noget pis smiley

• #3   1. okt 2010 skal nok sige til hvis ham det harta kom på og jeg er jo next på 24-7

• #4   1. okt 2010 Thomas - Ja, jeg er os lige inde og rode lidt på hjemmesiden nu - ja gu det stramt , har været sammen med småbørn der var knap så stramme (hø hø) ! Og det værste er at det er min udlejer der er rendt med det! Dør låst, vinduer lukket og "låst" .. Og det tydeligvis en skinke der har nakket den for ALLE spil på nær FORZA SELF (!) er der stadig, men maskine + 2 controller mangler ..

T - Ja, det er bare noget lort! Havde ansøgninger, nøgen billeder, opgaver til skole, familie billeder, en masse gemte save games til dit og dat osv osv.. Alt mit naturfilm var der fandeme os ..

PartyAuto - Sætter jeg pris på! Så må i sku svine idioten ud hvis det er det,. FUCK jeg er træt a det ! Havde lige købt 2 nye fede spil 1 time efter den forsvandt ca ! :s

• #5   1. okt 2010 priceless - når han glor dine billeder og finder billeder af flangstangen med flaget hejst... haha!!!

• #7   2. okt 2010 T - Hov hehe, min fejl .. Familie og nøgenbilleder kommer egentlig ud på ét ;D øf øf .. Men ja, ku da være vedkomne ombestemte sig så ;D haha

Morten - Ja det pænt surt! Og det fucking klamt og tænke på .. Holstebro, min udlejer hedder Svetlana Michelsen og hun er ifølge Lejernes LO - byens VÆRSTE udlejer! Så jeg ska bare ud derfra nu .. Hun har en søn der hedder Maxim Khomiakov eller noget, han er en slags ståmand, og mindst ligeså dum i hovedet ..

• #10   2. okt 2010 Er jo ikke 110 på det er dem, men intet tyder på "udefra kommende" såå ? :s Nej de os russere, så det kommer dem vel helt naturligt heh ..

• #12   4. okt 2010 Gør jeg os imorgen (mandag) ved bare jeg intet får ud a det ! smiley
    Så det ender nok med selvtægt a en art .. Mit humør fik godt nok et nøk i den gale retning..

• #14   4. okt 2010 Ja og man ska helst ha mindst et blåt øje eller to, gerne en kugle i panden .. Kødsår gir de ikk meget for nu til dags ..
    Har forresten lige fundet ud a idag at Forza skiven sad i xbox'en smiley double criime !! Så ikk nok med jeg ska gennemføre hele lortet igen, nej jeg ska fandeme os ud og KØBE det igen ! smiley

• #16   4. okt 2010 Ditto her !! Alle designs jeg har hentet, lavet, vinyler, tuning setups .. Gone smiley
    Men kender flere a dem der "gør i den slags" her i landsdelen så de har antennerne ude..

• #17   10. okt 2010 Fuuuck man! Har lige tjekket idag ved et tilfælde, og det er IKKE Forza3 der sad i den da den blev nappet ! Det var Army of Two - 40th. day ..
    Held i uheld eller hva man nu siger... Havde kun spillet det nogle få gange ! Hm .. Men Forza3 ejer jeg heldigvis stadig ! smiley
    Så nu venter jeg på den Project Natal bundle med den ny 250gigs- AWESOOOME !

• #19   11. okt 2010 Ja nu ska jeg jo så bare købe 40th. day igen smiley heh .. Gid jeg dog bare kunne få mine savegames igen..! Glæder mig så meget til Kinect til november så jeg kan købe den bundle! Har besluttet mig nu ! smiley

• #21   11. okt 2010 Ja det håber jeg ! Gir ikk meget for spillene lige fra start, jeg køber det fordi jeg vil ku bladre gennem dashboarded med hænderne - "SE MOR ! UDEN HÆNDER !" smiley hihi hiiiiii ! Gonna be awesome !

JA! Det regner jeg stærkt med smiley Det jo bare en mindre 360 med større HDD, wifi indbygget og flere usb porte osv .. Sku jeg gerne mene da smiley

• #23   12. okt 2010 Altså ENESTE grund til jeg køber den ny er pga. Kinect bundle'en hehe .. Var ellers igang med at lede efter en arcade jeg så ku sætte en ekstern til, men så så jeg chancen for at spare penge på Kinect + bor nok et par måneder hos de gamle mens jeg leder efter en ny hule, og de har lige fået trådløs, så det sku lækkert nok den ny har det indbygget smiley

Kommentér på:
Så ..

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce