{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
969 visninger | Oprettet:

Nyt batteri {{forumTopicSubject}}

opfølgning på dette indlæg:
http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=735888

Havde min kammerat på besøg her til aften som er uddannet mekaniker, og han kom hurtig frem til at det var batteriet der var dødt.
Det havde kun 7 volt da bilen var slukket, og de normale 13.8 ca. når den var tændt, og når den så blev slukket faldt det hurtigt ned igen.

Så skal have fat i et nyt.
Hvad skal jeg kigge efter af data og mål osv. for at få et der passer?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Nyt batteri
  • #1   17. okt 2010 Okay, det var også lidt planen at svinge forbi dem.
    Du kan ikke tilfældigvis finde varenummer til det, på deres side vel?
    Mine egne erfaringer med thansen er desværre at man altid ender med at få noget forkert med hjem hvis man tager hvad de anbefaler, og ikke inden selv har søgt og fundet et specifikt varenummer :b

Synes nemlig ikke jeg kan finde batterier inde på deres side..
    Når jeg går ind under batterier, og bil batterier, bliver jeg bare sendt ind under autoreservedele, og der kan jeg ikke finde nogle batterier under audi a4 smiley

• #2   17. okt 2010 Mange tak (:

• #3   18. okt 2010 Hejza ved ik hvorfor jem og fixes skulle fejle noget vi har nogle gode til prisen i harald nyborg har et der er snart 6 år gammelt i min audi 80 og har både anlæg osv i og det kører upåklageligt når man tænker på det kostede 350kr og har gelebatteriet i min a4 og der er absolut ingen problemer. og sælger de del hver dag og har måske en 6 stykker på et år der er fejl på såå og i den situation får kunden bare et nyt med det samme. men i styrer det jo selv..

• #4   18. okt 2010 i harald. de batt hvor der er "skruer" i skal vedligeholdes afhænig af brug temp. osv hvis man intet gør dør de ja men det er standart. hvorimod gelebatteriet er vedligeholdes frit.

• #5   18. okt 2010 http://www.harald-nyborg.dk/soeg.asp?n=10&Produkt=fritidsbatteri det er det eneste batteri der er vedligeholdsfrit det andet er en fejl men vi har snart gjort inkøber opmærksom på problemet i 3 år men de ved jo bedst.

• #6   18. okt 2010 men de er nu gode nok hvis man bare vedligeholder dem har haft brugt flere i mange biler. laver selv biler ved siden af

Kommentér på:
Nyt batteri

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce