{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.281 visninger | Oprettet:

Jeres mening om Winter Tam Tam 2010 {{forumTopicSubject}}

Så er jeg endelig vågnet og det ikke med en særligt fed følelse i min krop, bortset fra mine totalt smadrede fødder og mine noget trætte ben...

Er jeg lidt for hysterisk, eller var Winter Tam Tam bare det rene lort?
Jeg synes virkelig at det var elendigt arrangeret!

Endnu engang måtte man stå 1 time i kø for at komme ind. Hvis nu man havde lidt flere billetkontrollører, kunne man jo få folk hurtigere ind... Jeg gider ikke stå udenfor og fryse...
Når man så kom op til teltet med indgangen, står der en kæmpe stor vagt - og lukker tøser og skallesmækkere ind "som han kender" eller som hans kollegaer "kender". Skrid om bag køen med jer, og stå i kø som alle os andre.

Man får lige tjekket sin billet og er på vej til at tømme lommerne så visiteringen går hurtigere. Men vent, hvor var visiteringen blevet af!?
Det er ikke fordi jeg tænder på at blive visiteret - men jeg vil hellere have at en fremmed mand rager på mig, end at jeg bliver stukket i med en kniv indenfor...

Garderoben var som alle andre gange, dybt elendig - jeg har lært det og har derfor aldrig noget med som skal i garderobe.

Man kommer ind i den store hal som igen i år resonerer forholdsvis meget. Fair nok - at spille (meget) høj musik inde i en betonklods er bare ikke let! Men Stage 3 burde være vendt 180grader rundt, så man ikke brugte toilet/mellemgangen som en kæmpe bassport ind til Main Stage.

Stemningen var trykket, ikke ligeså kærlig og åben som den plejer at være. Alt for mange folk havde taget alt for mange stoffer til at de kunne styre sig. Det kunne man måske have stoppet hvis man havde gidet visitere folk ved indgangen!!!
For mange stoffer resulterede så også i et ret voldsomt slagsmål ude i garderoben omkring 05:20... Der var en fyr som flækkede øjenbryn, flækkede øjenlåg (har jeg aldrig hørt om eller set før), andre skader i ansigtet. Manden var TOTALT overskudt af dansedrugs... Han virkede til at være offeret - han havde i hvert fald fået stjålet sit jakkenummer...
Hvis nu garderoben havde haft lidt mere end 3 forvirrede folk - kunne det være at folk ikke blev irriterede og sure derude, og så havde man nok sluppet for den slåskamp!

Udenfor var der jo så en gigantisk politi-afspærring, fordi en eller anden tumpe havde stukket en anden tumpe ned... Informationsniveauet hos personalet indenfor, var alt for lavt. Der var ingen udmelding, til gengæld stod der en top arrogant møgso som ikke just hjalp på mit humør. Politiet havde aftalt med arrangørerne at vi måtte komme ind igen, fordi vi ikke kunne komme ud til vores biler. Så vi gik ind igen da vi havde stået og frosset 20-30 minutter udendørs.
Jeg er ALDRIG blevet stemplet så hårdt på håndleddet før, et håndledsstempel skal ikke sendes afsted som var det en hammer og man forsøgte at slå et 8" søm i, med ét slag.

Alt i alt har jeg tre positive ting at nævne om Winter Tam Tam 2010.
Baren fungerede pisse godt
Musikken var pisse fed
Selskabet (2 fyre og en enkelt tøs) var pisse hyggelige at være sammen med hele aftenen/natten/morgenen

Alt i alt er jeg super skuffet over Winter Tam Tam. Man kan ikke inviterede 5000 folk til fest, og kun have personale til at håndtere 2000. Hvis der ikke sker noget meget drastisk inden Påske Tam Tam, er jeg ikke sikker på at jeg skal afsted...

Jeg håber virkelig at I andre havde en meget bedre aften/nat end mig smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeres mening om Winter Tam Tam 2010
  • #1   7. nov 2010 jeg er helt enig med dig på flere punkter....
    garderoben var igen et helvede...
    det var fed musik, men de kan bare ikke få det til at lyde ordentligt, alt for meget rumklang..
    dog syntes jeg lyden var fed nok inde i teltet...

vi fandt kun 2 scener? main og tent.. hvor var den 3'?

og ja der var rigtigt mange drugs derinde denne gang.. ALLE var jo skudt af..... men alt i alt havde jeg alligevel en god aften...

jeg smider lige lidt video op senere eller evt i morgen.

• #2   7. nov 2010 Stage 3 var ude i "den gamle garderobe", der hvor der også var Chill Out lounge førhen.
    Når man kom ude fra indgangen skulle man ind i den store hal og gå over til højre i lokalet, på siden af scenen.

Jeg var ikke rigtigt derinde, kun tre meter inde, så smuttede vi ud igen. Der var ikke rigtigt noget som jeg ville opleve på den scene - vi smuttede over i teltet og hørte Tenka, derefter til Astrix, GMS og lidt af Talamasca - så forsøgte vi at komme hjem (hvilket så ikke gik så godt hehehehe).

Var det iøvrigt kun mig som lagde mærke til at vi hørte GMS's Rounders tre gange?
    Tenka spillede et remix, Astrix spillede et Remix og GMS spillede den originale smiley
    Ikke at det generer mig, for jeg synes at det er et overdrevet fedt track!
    Rounders er her: http://www.youtube.com/watch?v=c3LwEJbEX_c
    "Round and round and round ........ that is the sound, that's running through my brain"

Derudover synes jeg at det var MEGA fedt at GMS spillede nogle vilde remix's af andre numre, Fatboy Slim's The Rockafeller Skank og så var der Raja Ram's/1200 mics "Acid for Nothing"
    Acid for Nothing: http://www.youtube.com/watch?v=9csgJkEG86s

Endnu en gang vil jeg påstå at GMS har smadret mine fødder - og tak for det smiley

• #3   8. nov 2010 jeg har virkelig intet at klage over...

stod ikk i kø for at komme ind... gik lige ud da vi sku hjem. . .tror sku altid der vil være rum klang med mindre du står lige i centrum af højtalerne pga. rummets størrelse. det fedeste jeg har oplevet- karakteren ryger nok os pænt deropaf når var i baglokalet med vibe tribe & g.m.s... plus man lige hilste på ace ventura, neelix, timelock, talamascaog perplex:D

• #4   8. nov 2010 der var alligevel ikke noget vi ville høre inde på stage 3 så vi var ligeglade hvor den var... undrede od bare over ikke at finde den..

jeg bemærkede ik at de spillede rounders 3 gange.. der var bare knald på..

men jeg havde godt nok nederen på over alt det "vand" der dryppede fra loftet... Øøøv... ku nu godt feste uden at andres sved osv behøver at dryppe ned på mig..

men det var en feeed aften..

• #5   8. nov 2010 var jeg egentlig den eneste der bemærkede hvor mange der var tattoveret i ansigtet?? hvad sker der lige for den mode??

• #6   9. nov 2010 det blevet meget moderne åbenbart. .

• #7   9. nov 2010 heh... tænk lige at sidde hjemme hos mor og far til familiemiddag... med sådan en tegning i fjæset..

• #8   9. nov 2010 hehe ja og det er da helt sikker sviger mors drøm... ;D

• #9   10. nov 2010 Kondensen i teltet var der også til Påske Tam Tam - der var jeg da ude og høre Neelix i regnvejr - indendørs smiley

Og ja, det var netop ikke tramper-klientellet der var derinde. Det var rockere, indvandrere og andet menneskeaffald som har hørt at det er smart at være til tramp...
    Havde intet med Peace, Love, Understand and Respect at gøre...

• #10   11. nov 2010 har intet imod dem djeg mødte med det der var ikke en eneste der virkede det mindste sur eller nået alle var glade og stemningen var fed... så tudser eller ej jeg sku lige glad... bare det ik er mig der har dem i ansigtet

• #11   11. nov 2010 Inde på mainstage så jeg 5 mega pumpede fyre med tattoveringer alle mulige alternative steder, stå i bar overkrop og kramme og nusse helt vildt.

Så er det sgu svært at være bange for sådan nogle typer smiley

Meeen, der er nok en kemisk forklaring på dét fænomen smiley

• #12   11. nov 2010 Extacy er jo også kendt som et "Love drug"...

Kommentér på:
Jeres mening om Winter Tam Tam 2010

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce