{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.321 visninger | Oprettet:

Diverse Xsara problemer {{forumTopicSubject}}

Hej Folkens.

Kæresten har en citroen Xsara, fra 1998 tror jeg det er, som har en defekt bagagerums motor ting - for den vil sgu ikke låse med centrallåsen mere - og så har jeg anskaffet en ny brugt en, og skiftet, men det fungere sgu ikk helt, tror der mangler noget til det - og ville jo gerne have en til at kigge p ådet, så det kan blive lavet..

Så er du fra næstved området, så kontakt mig gerne, så finder vi ud af noget.. og vi vil jo gerne betale en lille sjat for det, hvis det er det smiley

Derudover, så har hun centrallås, med fjernbetjening itl, i en original nøgle, den har tidligere virket - men så løb den tør, eller, det troede vi, og skiftede så batteriet, men den virker stadig ikke - er der nogen typiske fejl for dette?

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Diverse Xsara problemer
  • #1   18. nov 2010 tjek ledningerne der går ned i bagklappen. Det er 100% en knækket ledning hvis ikke flere. Det er typisk på de modeller der.

• #2   18. nov 2010 ^What he said^

i de gamles st.car er det viskermotoren og varmen der er røget, har bare ikke taget mig sammen og fået fikset det endnu

• #3   18. nov 2010 Altså, hmpf.. må lige ned og se..
    Men altså, motoren larmer jo, den får barei kke fat..

Men må lige tjekke ledningerne

• #4   18. nov 2010 hmm hvis den siger noget men ikke låser kunne det være noget der har sat sig fast.. har jeg nu aldrig set på sådan en bil.. der sidder nogle stænger til at hive i låse mekanismen.. kan ikke lige se det for mig på en xsara.. men prøv låse motoren når du shar den ude af bagklappen med ledningen i.. og prøv så selv at hiv i den stang eller lignende som den hiver i.. den ville ikke larme hvis en ledning var knækket.. men som der skrives.. det er 99,9% ag gangene ledningerne i gummigennemføringen..

• #6   18. nov 2010 Att Søren, de xsara'er har det sgu med at være lidt drilske at kode. Så man kan evt skulle have pluspolen af på batteriet før man prøver at kode den. smiley

Krebs - jeg håber du finder fejlen. Du skal huske at hvis det er stelledningen der er knækket vil den forsøge at trække stel igennem et andet sted i bagklappen og der kan den måske ikke rigtig få nok så den vil sige en lyd, men ikke blive aktiveret.

• #7   19. nov 2010 *Hej alle,

Jeg får lige tjekket op på de ting i nævner..
    Har haft min gamle far med ind over - og vi ved ikke omd et er den nye brugte lås der er i vejen eller noget - derfor det ville være rart at få det set med mekaniker øjne smiley

Meen, i høre fra mig, og tak for hjælpen, og god weekend smiley

• #8   28. nov 2010 fundet ud af noget

• #9   29. nov 2010 Nej, pt. står alt stille, vinteren har sat sig godt ind, og bilen står lige pt. ved hendes forældre, og nu skal den på værksted i weekenden og have skiftet udstødning osv - så det bliver derefter smiley

Kommentér på:
Diverse Xsara problemer

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce