{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Første indlæg
  • #1   26. nov 2010 ja har set den et par gange, og den går fint:) nu jeg jo igang med et turbo projekt, og når det engang bliver kedeligt køber jeg en færdig sugemotor ved kg-trimning i sverige. de skulle kunne kunne banke 300hk ud af dem:)

  • #2   26. nov 2010 Prøv i stedet Bengans Racing eller Lejtorp. Der får du meget for pengene og det er dem der efterhånden laver flest Volvomotorer til motorsport i Sverige.
    Bengans har lige lavet en B230 med 4 stk. Mikuni karburatorer til en af mine bekendte. Den trækker 263 hk og 285 Nm på sølle 2,3 liter. Den lyder sprød og går "mycket bra".
    Og prisen var ikke så ringe endda.


  • #3   26. nov 2010 nu jeg nysgerrig, for ved en færdig motor med 300hk ved kgtrimning koster 30000 danske kroner. hvad skulle din makker give?

  • #4   26. nov 2010 Det tilbud fra KG vil jeg gerne se på tryk. Hvilke dele skal du selv komme med?
    Her skulle der ikke leveres nogen dele selv og motoren blev lagt i bilen og justeret på stedet. Prisen var ca. 75.000 svenske kroner. Så 30.000 kroner lyder helt vanvittigt.


  • #5   26. nov 2010 man skal levere en motorblok, og top. og så skulle den komme tilbage klar til at smide i, med de dele som skal bruges. mener det var 42000sek.

  • #6   26. nov 2010 Det er samme pris som hos Lejtorp. Der skal man komme med motorblok, krumtap, plejlstænger, stempler, topstykke, indsugnings- og udstødningsmanifolde samt karburatorer/indsprøjtningsanlæg.
    Og så skal man selv lægge motoren i bilen og justere den selv.
    Selve arbejdet og forarbejdning af delene koster altså de ca. 42000 svenske kroner.


  • #7   26. nov 2010 prøver lige og undersøge prisen igen. mener bestemt det har var med alle dele, og færdig samlet med spjældhuse til de 42000sek..

Kommentér på:
Første indlæg

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce