{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.237 visninger | Oprettet:

stempel frosset fast! hjælp... {{forumTopicSubject}}

god aften..

vi har den hersens' hestetransporter, en MAN.. men, men men..

ville lukke rampen ned, men stemplet, ved ikk hva det ellers skulle være, er frosset fast..? kan man få noget til at putte i hydraolik ( staves ) olien, så den måske kan tø, eller hva gør man li her? er rimelig uvidende, og vi står og skal til Norge imorgen.. så det riiiiimelig vigtigt..
på forhånd tak.

- Anders -

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  stempel frosset fast! hjælp...
  • #1   1. dec 2010 frostvæske, men tvivler på hydraulikken har godt af det? Den kan ikke komme indenfor et sted hvor der er lidt varme? Skal jo helst varmes op, og så skal det tørres igennem

• #2   1. dec 2010 Satme noget af en føntørre der skal til med de stempler der sidder på sådan en grisebil smiley

Men så ved du hva du skal lave i nat, anders hehe

• #5   1. dec 2010 det er ikke olien der fryser det kan det nemlig ikke.
    Det der kan fryse, er hvis der er is i lejerne og sådan, men det burde hydraulikken kunne knække, medmindre det er en baglift med envejsstempel, altså kun tryk for at løfte, og bare returolie der gør at stemplet presses sammen.

• #6   1. dec 2010 den skal ind og tø op. det er fordi der kondensvand i olien.
    så af med olien på med noget nyt med lidt bremsesprit i så fryser den ikke igen

• #7   1. dec 2010 Øhm..... Enten har i vand i olien - og det er noget lort, eller også kan i have glemt at smøre. Jeg havde en kollega der var helt overbevist om at hutigskifte på en rendegraver ikke skulle smøres. Han blev klogere da lortet en dag sad fast... Og desuden er hydraulik altså temmel stærk, så det må sidde noget godt fast da.

• #8   1. dec 2010 Har aldrig hørt om at olie kunne fryse udover, hvis der er mere vand i end olie..

Hvis i kender en der har et varmt værksted eller garage osv., så er det en god mulighed.

• #9   1. dec 2010 fik den til at virke nu.. tog li 1½ time.. :S tror der har dannet sig kondens ( staves ) i olien.. bilen er jo ikk helt ny mere;) hehe. må li suge olien op imorgen og putte noget nyt i... sku bar nedern hvis man holder i norge og lortet ikk virker, hehe:) tak for rådende:)

• #10   1. dec 2010 Havde i nu haft bedre tid, så kunne man jo have ladet olien falde til ro, og ladet vandet bundfælde og så tappe vandet af.

• #11   1. dec 2010 har jeg gjort en gang.. det virkede fint.. havde jeg ogs gjort hvis vi havde haft bedre tid..

• #12   2. dec 2010 jeg døjer med det samme på dyre abulancen men i år har vi skiftet til noget hydralik olie som er bedere i kolde temprature og det driller ikke så meget som det plejer

• #13   2. dec 2010 jeg døjer med det samme på dyre abulancen men i år har vi skiftet til noget hydralik olie som er bedere i kolde temprature og det driller ikke så meget som det plejer

Kommentér på:
stempel frosset fast! hjælp...

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce