{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.136 visninger | Oprettet:

HVA SKER DER !!!!!! {{forumTopicSubject}}

Er Satme rystet over at høre danmarks transportminister stå og sige på landsdækkende tv , at han ikke ku se hvordan det vil gi propper i trafikken nu hvor lastbiler ikke må overhale mere i tidsrummet 6-20 fra skærup og til skanderborg.. tror det går galt når billister skal af og fra tilkørsler og chaufførende ikke gir plads... Fuck tranportministeren.dk !

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  HVA SKER DER !!!!!!
  • #1   1. dec 2010 folk køre jo ikke ligefrem samme hastighed... tænk at stå og sige at med et halvt grin... så sku der jo komme dobbelt så mange lastbiler i danmark.. og det gør der vel næppe høhøhø,så det ku han ikke se hvordan det skulle blive et problem. !

• #2   1. dec 2010 Må vi efterhånden passe vores arbejde? eller skal vi nu også til at have bøder for at få en nogenlunde løn,

• #4   1. dec 2010 ja jeg flytter mig satanedme ikke en meter...

• søren j
    søren j Tilmeldt:
    dec 2009

Følger: 4 Følgere: 3 Svar: 19
    #5   1. dec 2010 nej det er der vel ingen der gør altså flytter sig lige ind til holger håndjern kommer og deler bøder ud for at kore for tæt så er der penge til staten igenn

• #6   1. dec 2010 Hvorfor undrer det mig ikke... Han er jo et fjols af kaliber....

• #8   2. dec 2010 bare vi alle er enige om at når Kaptajn Morfar skal ud på motorvejen og vælger en udgangshastighed på 70 km/t, så BREMSER vi og lader være med at trække ud. Det skal kun ske 1-2 gange, så har vi kø fra Vejle til Skanderborg med alle de lastbiler der kommer til at køre bagved hinanden.

Hvis de vil have regelryttere, ingen overhalinger, kødannelser og massive forsinkelser, så skal de fandeme få det.

Kommentér på:
HVA SKER DER !!!!!!

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce