Konklusion/bedømmelse af Granturismo 5 {{forumTopicSubject}}
Ny konklusion, har spillet det noget tid nu, gennemført næsten alt. Mangler kun lidt løb hvor man skal ha en bil til 10mil, hvilket er rimelig tough, når man ikke end gang kan vinde penge på nettet.
Ville bare komme med min bedømmelse, jeg er træt af det spil, de lange loade tider ingen muligheder for at tjene penge online. Hvis man da overhovedet kan komme online.
Hvad er ideen med at man kun kan få de farver man vinder, hvis man så bare havde mulighed for at købe farverne og kun kan bruge dem en gang, man kan jo ikke end gang se bilen inden man maler den.
Og nej hvor er jeg træt af at se på latterlige skygger som ser ud af helvede til, og bilerne bliver mærkeligt kantet når de kommer ind i en rødsky?
Og i mørke baner når man køre op ad bakker, forsvinder lyset ind i bakken, smart ellers?!
Drift delen fungere ad helvede til, hvad fanden sker der for en ferrari 599 med 820 heste holder op med at lave hjulspin når man skifter fra 2-3?!? Og at en S15 kun kan få 415hk?
I arkade mode, hvorfor kan man ikke vælge alle biler? Er det ikke lidt definitionen af arkade, eller muligvis bare ha et lidt større udvalg?
Dog var det en fed oplevelse da jeg var ude at prøve min kammerats sæde med rat og pedaler til, der kom GT virkelig til sin ret, man fik bare lyst til at køre og køre.
Sad i en 1time og jagtede min egen tid på Tsukuba
Grafisk synes jeg i starten at der var et fantastisk flot spil, men med tiden er jeg bare begyndt at se så mange små fejl, som bare ikke burde være der, specielt ikke i et spil som GT som har ry for at være rigtig flot grafik, og så har det taget 6år! Bevares det er flot, et af de flotteste bilspil PT.
Lyden er egentlig også begyndt at skuffe, hvad sker der for lyden af den gamle corvette c3 fra 69, hvis man skifter udstødningen lyden den som en japaner, lyder nu heller ikke vildt imponerende med std.
Mange af bilerne lyder rigtig fedt, men synes nu også subaru's boxer lyd skuffer.
Ved godt jeg lidt har nej brillerne på, men er sgu skuffet, har altid været GT fan, og nydt alle de andre spil, men det nye irritere mig og gider ikke rigtig spille det.
Hvis havde et gamersæde ville jeg nok, for det er fandme sjovt!
Gi jeres mening til kende
På en 1-10 skala
Grafik -- 8/10
Lyd -- 7/10
Menuer (inkludere også alle tuningsmuligheder maling osv) -- 4/10
Onlinedel -- 2/10
Spillet som helhed 6/10
okt 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 578
jun 2007
Følger: 11 Følgere: 10 Biler: 3 Emner: 10 Svar: 28
mar 2007
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 1 Emner: 79 Svar: 4.145
okt 2006
Følger: 21 Følgere: 20 Biler: 4 Emner: 76 Svar: 578
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 2 Svar: 51
Men ja. Det eneste jeg syntes skuffer er online delen og lyd.
Lyd: Syntes flere af bilerne har næsten helt samme lyd, om lydene ikke er tilføjet endnu eller hvad der er sket ved jeg ikke, men det er lidt gustent.
Online. Slet ikke færdig endnu. Har godt nok kun spillet 2-3 løb. Men det endte som jeg forudså, at det blev en omgang bilboksning.
Men som de har sagt, så kommer der en masse updates inden for den nærmeste tid. og ja, nåde der er komme 2/3 updates inden for de første 3 uger?
mar 2007
nov 2007
Følger: 4 Følgere: 4 Biler: 2 Svar: 51
mar 2007
Konklusion/bedømmelse af Granturismo 5
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside