{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvad skal jeg se?
  • #1   23. dec 2010 Die hard 2 på tv2 nu

• #2   23. dec 2010 Buried? .. den er godt nok fed , men øv jeg sidder med en flad fornemmelse tilbage nu.. har læst anmeldelserne der giver dårlige karakterer men hvis man er lidt åben for "nyt" kan du også li den

• #3   24. dec 2010 TRON !

NUFF SAID !

• #4   24. dec 2010 Martin B, seriøst? Har også fået den set, og syntes satme det var noget af det værste skrammel jeg har set længe...
    Men det er jo selvfølgelig en smagssag. Fik at vide, at hvis man selv havde lidt klaustrofobi, så ville den være skræmmende at se, og ja den er da også på en måde skræmmende, men er godt nok slemt skuffet over den...

Rating 3/10, og det er kun pga af det klaustrofobi....

• #5   24. dec 2010 Derimod, har jeg næsten lige set Unstoppable, og den syntes jeg til gengæld var god. Klart ikke et mesterværk, men syntes chris pine og denzel washington spiller rigtig godt der i, og plus det, at det er en lidt anderledes form for katastrofe film, gør at den skal ses, syntes jeg ihvertfald...

• #6   24. dec 2010 Unstoppable er god action, men som inkarneret dieseltog-fan, kan jeg ikke lade være med at se fejl i filmen smiley

• #7   24. dec 2010 unstoppable synes jeg også er mega fed så den er også en mulighed hehe :b

Nygaard:

gik ind til den med de laveste forventninger man kan have for en film, efter at ha læst alle de ekstremt dårlige anmeldelser smiley men synes den var okay, har ikke klaustrofobi men prøvede at leve mig ind i hvordan han havde det når han lå der alligevel, som jo nok var det de ville ha' folk gør for at få noget ud af filmen ...kan godt være jeg bare har været ekstremt træt, men så dårlig synes jeg ikke den var smiley

Kommentér på:
Hvad skal jeg se?

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce