{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.144 visninger | Oprettet:

Besked fra lastbil galleri,. {{forumTopicSubject}}

Det her får man hvis man siger mening. Og siger herinde på BG at Admin KIM L som er chauffør den en LT35( Ornlig syg lastbil) Han ikke kan tåle.

Dette gælder indtil 31-12-2010 20:07:53.

Besked:

Hej Morten,

Vi har hen over en periode fået en del klager over din opførsel på LastbilGalleri.dk.
Derfor har vi valgt at fryse din konto indtil: 31-12-2010 20:07:53

Vi håber du vil bruge pausen til at læse vores retningslinjer og genoverveje din adfærd på vores side.
Hvis det på trods af denne advarsel forsætter, bliver vi desværre nødt til at lukke din konto.

At du er blevet frosset kan skyldes:

- Dårlig eller provokerende sprogbrug/opførsel.
- Gentagne reklame-indlæg for din egen hjemmeside.
- SPAM i forumet.
- Gentagne annoncer for samme vare i markedet.
- Chikanerende kommentarer ved andres annoncer.
- Oprettelser af kommercielle indlæg og annoncer.
- Meget negativ afgivelse af stemmer.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at der er plads til alle og at folk generelt får en god oplevelse på LastbilGalleri.dk. Det er i den forbindelse at vi har valgt at fryse din brugerkonto.

Vi forbeholder os retten til ikke at kommentere beslutningen om frysning af din brugerkonto yderligere.

Med venlig hilsen
LastbilGalleri.dk

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Besked fra lastbil galleri,.
  • #1   26. dec 2010 Har de ikke sendt et eksempel med på, hvorfor du er blevet frosset? smiley

• #3   26. dec 2010 Nej. ikke en skid. Det er hele beskeden. Men det er Kim L ham der er admin derinde.. Sådan en bøsserøv... Kan ikke tage siger deres mening om at der er vaskedrenge og fejedrenge, og folk på 16 og 17 der opretter lastbiler... Så er det deres fars, men han har ikke tid.. Og så er der en Morris derinde.. Det har da aldrig været en lastbil.. Så kan jeg veloprette min have traktor, med min trailer bagefter...

Nej du og give folk magt som ikke kører lastbil.. Det er da til grin. Der er jo ikke nogen af dem der er admins derinde der kører lastbil. Vil skyde på at det kun 1 af dem der har kørt lastbil for lang tid siden.

• #4   26. dec 2010 Haha.. uhh han styrer bare LG med hård hånd... bevares man vi betaler for det og ytrinsfriheden gælder jo så kan ikke lige se deres (hans) problem smiley

• #5   26. dec 2010 Det kan godt være det kun er mig, men jeg synes lastbilgalleri er overflødigt. Hvis bare man kunne oprette lastbilerne herinde på bg og ellers køre det som det var.. Nu er der 100 fora, hvor vi alle før var samlet om det samme..

• #6   26. dec 2010 jep troels ,på den anden side er der vil heller ikke så mange der har sin ejen lastbil ,alså ejer den at det er så skide sjovt ,eller er det måske bare mig

• #7   26. dec 2010 Jeg kan slet ik kom ind på lastbilgalleri mere:) der står server error når jeg prøver. efter jeg har skrevet min mening om det da jeg slettet min bruger.

• #8   26. dec 2010 de er noget efter dig derinde morten

• #9   26. dec 2010 hold kæft det er da latterligt, sørgeligt at noget der egentlig skulle være så godt har fået sådan en dårlig start.

har også fået slettet et par logmenter

• #10   26. dec 2010 Jeg er mega skuffet. Jeg syntes jo det er kanon de opretter sådan et galleri. Men at de ligefrem kører det nærmest i sænk fra starten af. Det er sq ufed.

Bo>> Ja ham Kim l er. Men han kan ikke få mig til at stoppe. Jeg er sq ligeglad med sådan en drengerøv, og så er han ikke engang lastbil chauffør. Det er da til grin. Der må sq da være et minimums krav til admins.. At de skal være chauffører. Og vide lidt om biler, så der er ikke bliver oprettet Scania R124 fra 2007, og med tekst som ikke passer nogensteder. Og så igen med de skide vaskedrenge, (jeg ved godt jeg siger det tit, men jeg kan ikke forstå at de kan komme ind som 16 eller 17 årige....... ) Det er sq det vildeste pis ever........ Jeg er så sur når jeg kigger derinde, God damit peace of #%&#¤

• #11   26. dec 2010 Lidt OT Tiil dig Peter Svendsen....

Er total vild med det 143 projekt du har gang i .... TOTAL I ORDEN

• #12   26. dec 2010 Morten F

Den der besked er en standard besked han sender til alle der komme på tværs af ham, Jeg fik den samme, da jeg så bad om en forklaring, så begrundede han det med anstødeligt sprogbrug og det var slet ikke tilfældet - Han er en total klaphat.

Min teori er, at han sidder der hjemme og får jern på hvergang han sletter noget eller fryser en bruger.

• #13   26. dec 2010 Morten S>>>
    Men det var for noget jeg har skrevet i en tråd herinde, hvor jeg skrev at var ligesom en gammel SS'er.. Men han kan hive i banditten herfra og så til jul næste år.. De ødelægger bare det galleri, som vi er mange der har ventet på i længe

• #14   26. dec 2010 Fatter ikke Lastbilgalleri .

Hvis man kikker under Hjælpeadmin , er der kun EN som har oprettet en bil .
    Jubiiiiiii , en lille flok får , som skal bestemmer over "rigtige" chauffører .

• #15   26. dec 2010 Morten f Han har også været efter mig for fordi han tror jeg lyver med min alder han tror kun jeg er 14-15 år. Har overvejet og sende en kopi af mit kørekort

• #16   26. dec 2010 Morten F : Jeg forstår ikke de kan fryse dig derinde for ting du har gjort herinde? Det er da dybt til grin... Men han er jo magtliderlig og der er da ingen tvivl om hvem det er, som har frosset dig og andre personer.

Og med den 124'er du snakker om... Jeg forstår det heller ikke. Der er billeder af næsten samtlige af bilerne hos den pågældende vognmand og kun et eller 2 billeder af den bil de forsøger at oprette (tror jeg da i hvert fald)... Man kan ikke engang fortælle det basale om bilen, hvorfor så oprette den uden at vide sådanne ting? Kunne man ikke undersøge det først... Men det er en mærkelig måde det kører på derinde.

• #17   26. dec 2010 Morten F

Mærkeligt jeg ikke har fået en advarsel også så. Jeg kommenterede jo direkte på det SS-vagt halløj du skrev.

Desværre er Head Admin Rikke totalt fraværende - Det virker lidt som om, at der er et par engle der har fået frie hænder til at gøre som de har lyst som Admins derinde.

• #18   26. dec 2010 Og så kan jeg da slet ikke forstå at den her ikke er slettet, der er oveni hatten en admin der har været inde og stemme på den.....

http://www.lastbilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=30

• #19   26. dec 2010 Morten F

Den der er jo langtfra enestående, det er jo et af deres største problemer, der er ingen snor i det de laver, det sejler afsted og alle dem de ikke kan li' de skal bare følge reglerne slavisk - Alle andre kan reglerne bøjes for. Det stinker SÅ meget!

• #20   26. dec 2010 Så blev han sq oz frosset herinde... Hold da kæft det er til grin

• #21   26. dec 2010 Det varer nok ikke længe før denne her tråd lukker... Gad vide om de fryser os alle sammen...

• #22   26. dec 2010 fuck en vugge stuge ! fy fy

• #23   26. dec 2010 Det var det samme da jeg var i fryseren, det var også begge steder, han kan slet ikke styre det!

• #24   26. dec 2010 det er da lidt langt ude

• #25   26. dec 2010 ham der er Admin det ind skal lige begøn at slet og fryser dem her ind fra og skal lige fortal ham en ting eller 2 og jeg gi ik rigtige at brug lastbilgalleri

• #26   26. dec 2010 Og så er Morten også blevet frosset herinde.. hmm..

• #27   26. dec 2010 "TEAM DALBY" Troer det mig du snakker om ????

• #28   27. dec 2010 se her

synes det er for dårligt man skal have en lastbil oprettet for og kan skrive til andre lastbiler at de er flotte
    http://www.lastbilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?msg_ID=196

• #29   27. dec 2010 så vidt jeg har forstået det,så skal man jo have tilknytning til en lastbil i form af at man køre fast i den,eller som afløser eller ejer den,og ikke at det er ens far der køre i den,for så har man da ingen tilknytning til den af nogen form.
    fik ikke stemt min bil ind,men er nu også fair nok da billederne desvære var i for dårlig kvallitet,så det var okay.så må man jo prøve igen med nogle nye billeder i det nye år.
    men fatter ikke hvorfor admin blander sig i havd der skrives herinde når de har tilknytning til lasbilgalleri..??.men syntes sku også at ikke er særligt spændende derinde,så håber da på bedre tider..:-)

• #30   27. dec 2010 ja for der er mange der har lagt deres fars bil op så kan man jo bare ligge hele sin families lastbiler op hahahahahahahahaha admin i lastbilgalleri prøv nu lige og få et liv og kig ordenlig efter

• #31   27. dec 2010 Jeg har næsten ikke brugt forummet der inde, og kigger faktisk næsten kun fotoalbums og film derinde. Syntes som så mange andre, at hyggen i denne gruppe var meget bedre før.

Forresten.
    Kan godt se problemet i at Henry A ikke kører i Freightlineren mere, men han kørte trodsalt i den i næsten et år.
    Der ville vel ikke være et problem hvis han oprettede en af hans fars vogne, fordi han afløser en gang i mellem?

• #32   27. dec 2010 jamen der er nogen der bare ligger deres fars vogn op uden og køre i den

• #33   27. dec 2010 Ja, men nu ved jeg at han kører i dem.
    Er ligesom jeg er ansat som mekaniker hos en vognmand, og har kørt i samtlige biler bortset fra en enkelt eller to.. Men gider ikke oprette en eneste, fordi så vil der altid være en der er utilfreds, selvom jeg jo faktisk også er fast afløser.

• #34   27. dec 2010 den her er en fars bil og hvis det ikke er skal han sku skrive han køre i den som afløser ellers ikke

http://www.lastbilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=175&ShowType=&CommentPAGE=2&editcomments=#comments

• #35   27. dec 2010 Enig, at den ikke skulle have været oprettet. Men den er jo alligevel kommet ind ved at blive stemt ind.
    Derfor jeg har valgt at holde mig væk fra de funktioner af galleriet der inde.

• #36   27. dec 2010 altså fordi den er pæn så skal regler jo holdes og det bliver de jo ikke og sådan skal det ikke være og hvis der ikke er nogen der siger noget bliver der jo ikke gjort noget og hvis nogen siger at man ikke bare kan lade det ligge og glemme så må alle jo gøre det der er ingen der skal holdes ude man skal ikke bare se igennem finger

• #37   27. dec 2010 hvad med den her så

http://www.lastbilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=210

• #38   27. dec 2010 morten Q..

hvis han køre i sin fars lastbil som afløser har han jo også kørekort til det.så er det jo okay at ligge den ind.

• #39   27. dec 2010 Mie>>> Ikke noget personligt. Men hvordan kan du blive admin derinde, så vidt jeg ved er du lige fyldt 18 og har ikke engang kørekort til lastbil, Ved godt din kæreste er chauffør. Så var det måske ham der skulle være det i stedet.

Men igen ikke noget personligt. Eller at udhænge dig på nogen måde, Det er bare for mig lidt underligt. Så meget faktisk at jeg har slettet min profil derinde, og jeg ved der er andre der har gjorrt ligeledes. Og håber faktisk at alle vil gøre det, så i har Kim og alle vaskedrengene og diverse feje drenge, som ikke kan kende forskel på en 124 fra 2007 og en R model fra 2007... Det er jo fuldstændig til grin. Og det må i gerne fryse mig for, eller slette mig, jeg er fuldstændig ligeglad.
    Syntes bare det er til grin når vi får sådan et galleri, at det skal ødelægges af folk som bare sidder derhjemme hele tiden og lurer om der er en man kan fryse eller noget man kan slette.

Nej du i skal sgu til at stramme geval´dig op, eller vil i se en større flugt derfra, og så er alle de timer i har brugt på at lave den side spildt.

Til slut vil jeg ønske jer alt mulig held og lykke med at få siden til at køre. Men jeg kommer ikke tilbage, og det tror jeg at mange vil gøre.

Jeg opretter sq bare et fotoalbum herovre når jeg får fast bil og smider en tråd herind. Så kan i jo slette den oz.

--------------------PEACE--------------------- OUT--------------------------------

• #40   27. dec 2010 hej venner. jeg vil da godt prøve at sætte noget op, og jeg starter imorgen men det er jo ikke gratis at have en server kørene. så hvis vi kan find ud af noget vil jeg godt lægge ip-adr og maskine til. for jeg synes også tonen er langt ude.men hvis i er friske så smid en pb på lastbil gruppen eller send en mail på lars_705@hotmail.com. så kan vi se hvor mange vi kan få med.

med trucker hilsner.
    beton-bissen

• #41   27. dec 2010 Lars (Beton-Bissen) P. det er sku en rigtige god ide du har få dig det og er os frisk på den ide smiley

• #42   27. dec 2010 Mie

Et godt råd. Undlad at nævne den Admins navn - Det får man en advarsel for, af en anden Admin, det er vi flere der lige har fået. Kammeratierier lever i bedste velgående herinde!

Der er gået total børnehave i den!

Som skrevet er det bare et godt råd. Men jeg har fået den besked, at man ikke tolererer, at folk hænges ud med navns nævnelse og er man utilfreds kan man søge ind som Admin ELLER skrive til Rikke. At Rikke ikke gider ulejlige sig med at svare er åbenbart en mindre detalje!

• #43   27. dec 2010 Mie

Tja, måske det er galt både her og der. Nu kommer der heller ikke svar tilbage fra ham der har sendt advarslen på det jeg har sendt til ham. Flot!

• #44   27. dec 2010 Mie

Jeg er ganske enig!

Man kommer let i tvivl om det er en sted for mænd og bil-tosser det her eller om det er den lokale afdeling af Bridgeklubben!

• #45   27. dec 2010 så det ikk kun mig ham Kim L er efter..:O

fik en besked hvor der stod at jeg venligst skulle slette "min" lastbil da de havde fået en del klager over at min lastbil var oprettet.. også fordi den er i et fotoalbum på hestegalleri:O lol.. derunder mht. min alder osv.. i relemanget(staves) står der intet om alderen, kun at man skal have tilknytning til bilen.. jeg er med på 95% a turene den bil kører, så vil da nok mene jeg har tilknytning til den,+ at den står herhjemme HVER DAG!
    skrev så til ham at hvis jeg skulle slette den, ville jeg gerne at jesper g ( tror jeg han hedder ) som er "lærling" ved Mikael hansen, sletter mikael's vabis, da der allerede er oprettet én a den.. intet ondt om jesper og mikael, og jeg synes ersonligt at det er helt fint jesper ogs har oprettet den.. meeen, ham Kim l der.. synes de strammer den li lidt for groft nu..

• #46   28. dec 2010 Har opgivet lastbilgalleri...
    Vi må ikke sige en skid derinde

• #47   28. dec 2010 Hmm synes det går i den gale retning med alle de frysninger !!

Men da jeg jo er af den holdning at vi skal give LBG en chance + vente og se hvad Head Admin siger når ferien er slut..
    Selvom der burde være en med samme rang der burde kunne overtage uder ferien men det er jo så noget andet..

Angående holdningen er til de 2 andre hjælpeadmins så blander jeg mig helt uden om .. Grundet mit ret personlige forhold til den ene og at jeg ikke kan se hvad den anden skulle have gjort galt..

Men i forhold til om hvorvidt alle HA´ere burde være chaufføre selv, så kunne det gå hen og blive et problem da de jo også har et job at passe og derfor måske ikke her super meget tid til at være online i løbet af en uge..

Så derfor mener jeg ikke der er noget galt i at feks. en tidligere chauffør som kun har været ude af branchen i et år ca og som stadig køre som afløser i det omfang han kan holde til sagtens kan være admin for LBG.. Han kender sgu da branchen ligeså godt som alle os andre..

Men igen jeg ser det måske nok med lidt farvede briller !!

• #49   28. dec 2010 VIP-bruger
    Sidst logget ind: 28-12-2010 15:17:49
    Navn: Kim L
    Oprettet: 13-12-2010 15:46:29
    Landsdel: Fyn
    Alder: 21 år
    Hjemmeside: Ikke angivet
    Beskrivelse: Bor på landet (er ikke landmand).
    Har verdens mest vidunderlige forlovede.
    JEG FORETRÆKKER VÆRKSTDET fremfor vejene og sådan er vi så forskellige. Født og opvokset i branchen og bliver nok i den i ...
    Bor på landet (er ikke landmand).
    Har verdens mest vidunderlige forlovede.
    Jeg foretrækker værkstedet fremfor vejene og sådan er vi så forskellige. Født og opvokset i branchen og bliver nok i den i mange år endnu.

DET SIGER HVIS ALT OM HAM....

• #50   28. dec 2010 Mie

Jamen du kan da godt mene det er grotesk, men hvis ret skal være ret, så er det jo ikke kun den ene admin det halter med - Jeg ved ikke om man vælger admin udfra, at folk helst ikke skal have andet at lave end at sidde her og snuse efter brugere der forbryder sig mod reglerne - Men det er da tankevækkende, at en Admin der normalt ikke har sin gang her i gruppen pludselig træder til og deler advarsler id akkurat som var han en klon af en vi ikke er ret vilde med.

Og sjovt nok, så er sangen den samme, vi kan klage til Rikke, jaja da, som jo KUN er barselsvikar, som i følge denne Admin ikke er ret godt inde i tingene og som i øvrigt holder ferie, så selv denne Admin nu, i følge ham selv, har ventet på svar på en henvendelse til Rikke i 1½ uge. Hvis Admins skal vente SÅ længe på svar, hvornår kan vi andre så forvente et svar? Til sommer???

Og når tingene halter SÅ meget, ja så kommer det hele til at sejle og det er da klart, at der sidder en del der er bange for at ende i fryseren, når disse hjæpe-sheriffer har totalt frit spil og det er jo lige hvad de har, når head admin er totalt fraværende.

Jeg synes godtnok ikke det er ret meget flot eller dygtigt. Til gengæld håber jeg, at disse knægte, for det er jo det de er, der er jo ikke en voksen i mellem dem jeg har været i klinch med, at de får noget ud af det her. Hår på brystet, større selvværd, en sundere seksualdrift eller what ever. Faktisk er jeg lidt ligeglad med hvad de får ud af at opføre sig som små konger, jeg håber bare det giver dem i det mindste ET eller andet - Ellers er det da lidt synd så alvorlige de prøver at være!

• #51   28. dec 2010 Han skulle sparkes hårdt i løgene smiley

Gad vide om jeg nu kommer i "fryseren" haha

• #52   28. dec 2010 Hvem er det der har frosset Morten F herinde?

• #53   28. dec 2010 Han er total Cool i fryseren alle steder... En soldat der sagde sin mening, men det kunne folk ikke tåle....

• #54   28. dec 2010 Vil godt lige vide hvem det er der har frosset ham..

• #55   28. dec 2010 Tror jeg ikke der er nogen der ved, Men det er jo i forbindelse med lastbilgalleri.. Så det kunne jo være en der kan trække i trådene begge steder.... Jeg synes personlig det er latterlig...

Ohh ohh nu ryger jeg nok samme vej

• #56   28. dec 2010 Nå men hvis nogen ved det, eller kan finde ud af det vil jeg gerne lige vide det..
    I kan evt bare lige smide en PB

• #57   28. dec 2010 pas på blodtrykket Munken smiley

• #58   28. dec 2010 Munken

Nu er jeg nysgerrig. Jeg kan udlede af det her, at man ikke automatisk bliver frosset begge steder, men da jeg røg i fryseren, blev jeg logget ud begge steder og jeg ved godt hvem der frøs mig.

Men, hvis man skal have admin rettigheder begge steder, for at fryse på begge gallerier, så kræver det jo, at man har en "makker" der er admin der kan klare sagerne her - Og det er da lidt tankevækkende!

Mon ikke Frank N kan spørge Frandsen hvem der har sendt ham en advarsel herinde - Eller om han bare røg begge steder i stilhed.

Om ikke andet, så har jeg da navnet på den Admin der begyndte at dele advarsler ud i går, for at give en Admin fred om ørene - Spændende om der er en forbindelse de to i mellem?

• #59   29. dec 2010 Det vil sige, som jeg kan forstå det...
    At bg/lg, er underlagt en vis form for censur, da der findes et par navlepillere, der ikke tåler at folk ytrer sin mening.
    Det kan under ingen omstændigheder, være rimeligt at der skal sidde HA´er som ikke er deres opgave voksen og fryse folk i et forum, derefter sørge for at de bliver frosset i et andet forum, hvis de udtaler sig om noget der.
    Der skal vidst ryddes noget videre op.
    Men lad os da se og håbe om der ikke sker lidt i det nye år...

• #60   29. dec 2010 Thomas : Du har forstået det rigtigt.

• #61   29. dec 2010 Har spurgt ham.

Han fik ikke nogen advarsel herinde fra. Og han blev ikke frosset begge steder samtiddig, da han jo oprettede denne her tråd. Men jeg kan se at han er kommet ud af fryseren herinde fra, så mon ikke han kommer på igen snart

• #62   29. dec 2010 Frank N

Jamen så er det foregået akkurat som det gjorde med mig. En advarsel på det ene forum og vupti, så var adgangen til dem begge smuttet!

Dejligt om Frandsen snart er tilbage, altid skønt med folk der ikke lader sig kue!

• #63   30. dec 2010 Bilgalleri -- Lastbilgalleri...

Børnehave --- Ytringsfrihed...

Folk er vist lige gode om det herinde på Lastbilgalleriet som på Bilgalleriet.....

• #64   30. dec 2010 Klippekort

Er det noget du gider uddybe det der. Det er muligt det bare er mig, men umiddelbart er det ret svært at afkode hvad du præcist mener!

• #65   30. dec 2010 Ja kan jeg godt...

Jeg syntes bare det er sjovt at folk (mig selv inkluderet) har snakket og diskuteret og pevet over at der ikke var et Lastbil galleri, når der nu er så mange unødvendige gallerier. At man ikke kunne oprette sin lastbil, men kun lægge den på bilgalleriet i et fotoalbum...
    Og så når der endelig kommer et Lastbilgalleri til oz, så skaber det lynhurtig ballade og problemer... Og folk bakker ud af det nye galleri og begynder at oprette tråde på bilgalleri og snakker dårligt om lastbilgalleriet... Og når dem på lastbilgalleriet opdager det, så opretter de en tråd derinde og skriver om folk fra billeriet...
    Sååå kort fortalt, så er der desværre begyndt at komme en masse fnidder fnadder mellem de 2 gallerier desværre...

• #66   30. dec 2010 Klippekort.

Jamen jeg er da ganske enig i dine betragtninger. Men HVIS nu, man var startet ud med, at være bare en my mere smidige end tilfældet har været og havde været en tilsvarende my mere forberedt, så var meget af det her undgået.

Nu har gruppen her fungeret fint selvom bølgerne har gået højt, var det så ikke nærliggende, at tilbyde dem der pt. styrer det så fint, om de havde lyst til, at administrere det nye galleri, fremfor at sætte en flok mentale drengerøve til det?

Det er bare en tanke og det er muligt, at jeg er helt galt på den, men JEG tror, at det ville ha' gjort en kæmpe forskel. Du ved noget med en opbygget gensidig respekt og alt det der!

Kommentér på:
Besked fra lastbil galleri,.

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce