folks ÆRLIGE mening om LG {{forumTopicSubject}}
hey truckers..
ved der i forvejen er oprettet et emne både om hva folk synes om LG og om en besked fra en admin..
nu vil jeg gerne hører jeres ÆRLIGE mening om den skide side??!!
her til aften fik jeg en besked fra admin Kim L ( tror jeg nok han hed ).. jeg skulle venligst slette "min" lastbil da de havde fået en del klager over at jeg havde oprettet den derinde, da den også er i et fotoalbum på hestegalleri ( det er en hestetransporter ).. JEG mener at folk har VIRKELIG ONDT I RØVEN for at sige det på godt dansk...
intet had til Mikael hansen og Jesper grønbeck ( tror jeg han hedder ).. men når jesper kan oprette den samme bil som mikael bar fordi han er der i de fleste wekkender.. hvorfor så ikk mig?.. det her er intet had og ondt om de to.. jeg synes det er HELT FINT jesper også opretter den, da jesper jo også ligger meget tid i den bil.. forstår bar ikk hvorfor det er så "amatøragtigt" derinde..??
nogen der kan besvare det? og komme med deres ærlige mening..
håber snart på flere emner herinde igen, for det Lastbilgalleri der... det stinker langt væk efter min mening..
-Anders-
okt 2010
Følger: 1 Svar: 4
feb 2008
Følger: 250 Følgere: 238 Emner: 194 Svar: 1.578
aug 2004
Følger: 40 Følgere: 39 Biler: 2 Emner: 49 Svar: 1.745
Du må jo følge reglerne ligesom de andre må...Færdig slut... At der er nogen der er sluppet igennem er vel hvad man kunne forvente...Det sker jo også dagligt på bilgalleri....Og sikkert også Hamstergalleri...
Desuden ser det ikke særlig godt ud at de har kørt hornene af den heste-vabis der....
jan 2008
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 63 Svar: 1.476
- hohohohohohohho:D
aug 2004
Hold nu op....Du ved jo godt hvordan det skal tolkes ikk´.....hahahaha.....Lad nu være med at gøre dig dummere end du er, der er ingen medlidenheds-lagkage til dig... ;-P
jan 2008
aug 2004
JEG SYNTES OGSÅ DET ER FOR DÅRLIGT...!!!!!!!!
Sådan....Og sig så til de heste tosser at de skal få skiftet de to horn, det ser ud af helvede til....
Og til sidst....Tillykke med dagen knægt...
nov 2010
Følger: 2 Følgere: 1 Emner: 2 Svar: 15
jan 2008
jow tak da;)
Mie.. ved ikk om der står det.. meeeen så skulle de måske skrive INDEN man opretter sin bil, eller i hvertfald under de 5 felter hvor man skal krydse a, at man skal være 18, istedet for bar at skrive "have tilknytning til bilen".. det kan forståes på mange måder, og JEG forstod det på den måde jeg nu gjorde. der er sikkert mange andre der forstår det på andremåder..
intet ondt om jer admins, i gør bar jeres arbejde, meeeen..-.-
at folk har lidt ondt i røven, tja, det burde ikk gå udover de 1500 andre brugere derinde:)
go dag!!:)
aug 2004
Det er de to horn der sidder, eller sad på taget af den bil du ikke må oprette, som du jo siger du er tæt knyttet til....hahahaha...
Mødte den før jul, og der havde de været i et eller andet så det ene horn var revet af, og det andet var krøllet sammen.....
jan 2008
mie.. næh...
aug 2004
Jeg snakker om den på profilbilledet....
jul 2007
Følger: 12 Følgere: 11 Emner: 23 Svar: 2.568
Keep up the good word Admin's
*ironi kan forekomme i det ovenstående*
On Topic.
Mie, fint nok, at/hvis reglerne er som du siger, MEN, så tror jeg nok lige, at i skal igang med at slette, for skal reglerne gælde for Anders, så skal de jo gælde for ALLE - Også Admin's. Og nu har DU lige skrevet, at man skal være FAST chauffør - Men burde det ikke stå når man opretter i stedet for, at der bare står "Man skal have tilknytning til Lastbilen" - Ja jeg er bare nysgerrig!
Og nu vi er i gang, Anders, du skal nok forvente en advarsel for at hænge en Admin ud med navns nævnelse, det var vi flere der fik i går - Jeg er stadig i dialog med den fuldstændigt for mig ukendte Admin der kom ind fra sidelinien med 500 for at spille med musklerne - Tilsyneladende er det totalt op af bakke. Det er regelrytteri som det vi har set demonstreret af dem vi ikke må nævne med navn.
PS. Admin's - Jeg tager gerne en tur i fryseren for at ytre min mening og utilfredshed - Havde ingen villet gå forrest og tage lidt slag, så havde vi end ikke haft noget der ligner hverken frihed eller ytringsfrihed - To begreber som man gør hvad man kan for at bekæmpe her med diverse trusler og frysninger!
feb 2008
Følger: 250 Følgere: 238 Emner: 194 Svar: 1.578
jan 2003
Følger: 47 Følgere: 46 Biler: 4 Emner: 39 Svar: 2.222
Jeg har det sådan at man børe lade de biler som er kommet ind blive, og så må man tage den derfra fremadrettet.
Jeg mener så også at Kim L bør afskediges hurtigere end vi kan stave til LBG, og så må de fryse og advare mig lige så tosset de vil, det rager mig uendeligt langsomt.
Jeg mener som mange andre også at det er underligt at der ikke er eneste desideret chauffør som er HA'er, men kun en landmand, en sygemeldt og en lige ved og næsten... Intet ondt ord om Benny og vores alle sammens lille badedyr Mie ;o) for de klare de godt, men den sidste har vi skutte været heldige med...
aug 2003
Følger: 145 Følgere: 153 Biler: 8 Emner: 51 Svar: 922
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 1.883
jul 2007
Jamen du har helt ret. Hvis tonen bliver lige hård nok for de sarte, så kan de jo bare liste af den tråd hvor det foregår. Jeg er helt med på, at der er nød til at være bare lidt styr på tingene, meeeeeeeeeeen, det er jo dårligt man når at tænke på at hæve stemmen, så slettes og fryses der i et væk.
sep 2004
Følger: 39 Følgere: 38 Biler: 2 Emner: 116 Svar: 1.883
Ja helt præcis.. Lad os da for dælen da diskutere.. Syntes vi har mange gode emner oppe men som regel blir slettet, frysning af brugere osv og som du skriver.. Det jo for faen da bare at hoppe videre
jul 2007
Præcis og kommer der så en klage over tonen eller et personangreb, så kan Admin da lige smid en besked i privaten med en henstilling om at man skal skrue lidt ned for tempoet.
Som det er nu, så kommer der en latterlig standard advarsel der i mange tilfælde ikke giver nogen som helst mening og vupti, så er man i fryseren. Altså slap nu lidt af boys and girls
Man får lidt den mistanke, at disse admins selv opsøger de emner hvor bølgerne går højt for at de kan komme til at vise hvor store, stærke og farlige de er. Lad dog folk klare tingene selv og kan de ikke det, så er der jo nok uanset en der kalder på en "voksen"
jan 2008
Morten.. tja.. så får jeg det, og det der ikk noget at gøre ved.. sådan er det vel bar når man er liiidt utilfreds..
men min mening er stadigvæk at der kunne være ting som kunne være MEGET bedre!!! SOM AT SKRIVE AT MAN SKAL VÆRE 18 FOR AT OPRETTE.. jeg læser altså ikk alle regleren igennem igen, hver gang jeg finder er ny side.. tvivler på der er ret mange der gør det..
feb 2006
Følger: 67 Følgere: 64 Biler: 2 Emner: 310 Svar: 2.510
jan 2003
Morten og Allan> Kunne ikke være mere enig, JEG kan godt lide en god debat, og går ej heller af vejen for en rask diskution, og mener jeg at jeg skal RÅBE, så gør jeg det sgu.... Som i selv skriver, så skal Admin's lære at vi altså er store børn, og at vi lærte for mange år siden at kikke til BEGGE sider INDEN vi går over vejen...
Søren > I bund grund JA.... :o)
jan 2003
jul 2004
Følger: 79 Følgere: 78 Biler: 11 Emner: 107 Svar: 1.307
Men det kan jo godt være jeg er helt ved siden af
jul 2007
Du har SÅ evig ret og det er vel derfor, at det der foregår på LBG står i SÅ skærende kontrast til det vi har været vant til. Spørgsmålet er, HVORFOR skal det gøres så svært?
jul 2004
jan 2003
Men ærligt jeg synes ikke der har været den store forskel på emnerne der og her, slet ikke, sproget har været det samme, eneste forskel er for meget magt til en person, men han har rettet op på sig selv synes jeg....
jan 2003
jul 2007
Betragt det som en Rebus. ;-))
Ej, det er da ikke SÅ svært at tyde!
aug 2008
Følger: 71 Følgere: 69 Biler: 11 Emner: 50 Svar: 694
Jeg oprettede en lastbil for at kunne skrive på andres profiler, og den blev slettet, selvom det var en jeg har været chauffør på i længere tid´.. hvad med bilgalleri? biler der står "solgt" ved.. skal de også slettes?
feb 2004
Følger: 17 Følgere: 16 Biler: 1 Emner: 25 Svar: 1.236
aug 2007
Følger: 11 Følgere: 11 Emner: 14 Svar: 78
jul 2004
jan 2003
aug 2007
Det jo lidt det samme som om folk skal have deres biler ind eller ej, der kører folk jo også deres egne regler. Det her er på ingen måde ment som kritik, jeg tænker bare lad nu lige lbg komme igang og give det en chance, så kan man altid finpudse hen ad vejen.....
jan 2003
Dem der kan lide LBG som det er kan blive, andre kan pakke deres sydfrugter, længere den vel egentlig ikke når det kommer til stykket...?
aug 2007
jan 2003
aug 2007
jan 2003
Mie> Det hedder brygget og ikke bygget ;o)
aug 2007
jan 2008
- bar min mening...
jan 2003
jan 2008
Følger: 70 Følgere: 69 Biler: 3 Emner: 37 Svar: 806
jan 2008
jul 2007
Der sker jo ikke en skid hvis ikke du får en bunke udstemmer - Hoved Admin behøver du ikke bekymre dig om, hvis hun skal finde dig af egen drift eller efter en henvendelse herfra, så er vi nok henne omkring samme tid næste år, med det tempo hun arbejder i!
jan 2003
jul 2007
Nu skal du ikke ha nej hatten på.
jan 2003
jan 2003
jul 2007
Jamen det er altsammen fint nok, det er jo ikke fordi vi er evnesvage - Ikke os allesammen i hvert fald. Men det behøver vel ikke tage så lang tid, eller er det fordi der ikke kommer nogen udstemmer og hvis der ikke gør det, hvad er problemet i at de er her så?
Og hvis vi er ude i, at folk ikke selv sletter og at det så er hoved admin der sletter dem der forsvinder, kan hun så ikke lige opprioritere de henvendelser fra brugerne der afventer svar - Mon ikke de fleste overlever uden alt for voldsomme traumer at nogen biler bliver hængende en dags tid eller to mere fordi hun tager sig af det vigtigste først?
Og nej, jeg stopper ikke om så i / du skriver det samme en million milliard gange - Jeg vil til tid og evighed puste til ilden i forbindelse med den arrogante tilgang til brugerne der er her.
jan 2003
jul 2007
Det er overhovedet ikke nødvendigt. Men tak for tanken.
jan 2003
jan 2008
Morten S. er skam ikk bange for HA.. og ryger jeg en tur i fryser, puha det blir sku koldt, for det her, det der ikk noget at gøre ved..
prøver li igen:) hehe..
Mie. igenigen.. ved godt reglerne er sådansådansådan og sådan, men så må i gøre det LIDT MERE KLART når man opretter, at man skal være 18 og være chauffør eller vognmand, hva ved jeg.. ikk bar have tilknytning til bilen.. for tager vi mig som eks. så HAR jeg tilknytning.. tager vi Benne.. han oprettede Freddy's bil, den han havde været chauffør på, for at kunne skrive ved andre biler, det ser JEG ikk noget gslt i? han havde tilknytning til den. han ved mere om bilen end mange andre gør.. Michael, længere oppe, har oprettet 4 biler i hans profil. dem som han har kørt for mange år siden? er det bedre.. (IKKE FOR AT HÆNGE DIG UD, MICHAEL!!!) men JEG føler sku at der erstor forskel på folk derinde, eller ogs blir der bar kun kigget efter nogle steder, men ikk andre.
ved sku ikk om det var til at forstå noget a det jeg skrev.. men det sådan jeg har det med det..
LG er sku ikk mit liv, men lidt orden må der sku godt være. ved godt i admins ogs har andet at gi jer til, men så må man "ansætte" nogle flere, eller lave reglere lidt tydeligere.. for jeg tror sku ikk på at alle der opretter derinde, læsere ALLE reglerene igennem, hvis de har læst dem én gang før.. arrrg, det visten røver:$:$:$
nu vil jeg ta JA-hatten på igen:) heheheheheh
jan 2008
jan 2003
Mie> De ter alt sammen fint nok, MEN, for der er et men, JEG mener stadig i skulle gøre det som jeg har skrevet længere oppe (sjovt der ingen er der har kommenteret det forslag) sådan at vi som brugere skal stemme om reglerne, det er trods alt os der skal leve under dem, Admin skal jo "kun" håndhæve dem ;o) Desuden er der INTET Der hedder "på sigt", det er enten på kort sigt eller lang sigt ;op
Og JA gud-fandeme finder jeg det nødvendigt at kunne kommenterer under køretøjerne, sådan er jeg nemlig.... Jeg kan ved gud ikke se hvorfor der skal være den forskel på at have en bil oprettet elelr ej, fair nok man ikke kan stemme biler ud og ind eller give dem bedømmelser men det andet er for dumt fra Invio's side længere er den simpelthen ikke...
jan 2003
Ja gu er der nogle der ALDRIG bliver tilfredse, og fred være med det, men ved at bruge den model emd at der skal stemmes om det, så vil man kunne behage flertallet, og det er vel det som det hele går ud på, elelr har jeg taget fejl?
Men nu I skal ud med riven, så husk lige at luge Bennys bil med ud, han er jo heller ikek chauffør på den, og jeg har på ingen mulig måde ondt i røven over at han har den oprettet, slet ikke, enten gør i det ordentlig eller også lader i helt være, ingen mellemvej...
jan 2003
Mht Benny's bil, så står der INTET på LBG at han kører afløser på den, til gengæld har han skrevet flere gange at han er udenfor arbejdsmarkedet pt, så det er nyt for mig det der, men hvis det er sådan det hænger sammen så skal den naturligvis være på siden, længere er den ikke...
jan 2003
aug 2007
jan 2003
aug 2007
Så kan man jo ligeså godt lave en side hvor folk skal vise kørerkort registrerings attest osv for at blive medlem. Det er et galleri forfaen ikke et forum for eksklusive medlemmer. Ja jeg syntes det er tosset, det så bare min mening.Jeg tror hvis i skal følge de regler og hælde folk ud fordi de ikke har "tilknytning" efter gældende regler, så jeg bange for i vil se ihvertfald en halvering af biler.
jul 2007
Det her er jo slet ikke et forum i ordets egentlige betydning - Det er her er et GALLERI og et galleri uden noget at se på, det er ikke et galleri ret længe. Hvis I mener, at LBG er, eller skal være et forum, så medl det ud! Indtil da må man formode, at det handler om, at der skal være så meget som muligt at kigge på!?
aug 2007
Mie jeg fik ikke et svar på ang Michael kåå ??
Han har jo ingen tilknytning til de biler mere...
Vil lige sige det har ikke noget med Kåå at gøre som person eller noget andet, det bare hvis man vil kører de regler må de jo gælde for alle ??
jul 2007
Som jeg har forstået det, så skal biler man har kørt i tidligere ikke slettes ved f.eks. jobskifte. Om det passer ved jeg ikke.
jan 2008
- selvfølgelig kan alt misforståes HVIS MAN VIL! og jeg ved udmærket godt at Benne ikk kører bilen mere.. men hva så med her på BG for at ta et eks.. alle de biler der står SOLGT ved.. de blir da ikk slettet?? eller.. måske gør de, men det går da LANGT FRA i samme fart, som på LBG.. ??;)
- JA jeg finder det nødvendigt at kunne kommentere andres lastbiler.. hva "sjovt" er der ellers ved at være derinde?? jeg gider sku ikk sende en PB til alle dem jeg kommentere ved? tvivler på der er mange der gider det?:)
men sådan er vi jo så forskellige........ HELDIGVIS for det da!:D
GO WEEKEND TIL JER ALLE;)
aug 2007
En vaske dreng/plads mand eller hva pokker det nu er, har vel sådan set mere tilknytning til en bil end en der er fyret...eller hva
Jow jow bare de selv kan finde ud af de regler lool
Og go weekend til dig Anders
aug 2007
No bad feelings Nobody men de regler gør mig forvirret
jan 2003
aug 2007
Det vil sige at i har skrevet til Nobody og Mickael kåå kan jeg regne ud,
Hmm Nobody så ryger din fine volvo snart kan jeg regne ud, for så må de jo have haft skrevet til både dig og kååå
jan 2003
aug 2007
Der er ikke noget at sige til de regler er forvirrende
jan 2003
Din profil opfylder ikke alle krav Kim L VIP 07-01-2011 18:51:42
Hej * Mr. Nobody - Admin for NordjyllandsGruppen,
Vi er glade for at du har valgt at benytte LastbilGalleri.dk.
På LastbilGalleri.dk har du mulighed for at oprette din lastbil med billeder og tekst. Alle billeder skal være dine egne og iøvrigt skal profilen opfylde de krav der er anført i brugerbetingelserne under profiler. Herunder gælder blandt andet at lastbilen ikke må være solgt ved oprettelsen og ej heller oprettes som en salgsannonce i profilen.
Samme lastbil må heller ikke være oprettet mere end en gang, f.eks. for at kunne vise flere billeder. Vi henviser i stedet til at du som noget nyt kan vise flere billeder under menupunktet Fotoalbums. I den forbindelse henviser vi til brugerbetingelserne før du går i gang.
Ligeledes gør vi opmærksom på at det ikke er tilladt at oprette andet end lastbiler.
Desværre opfylder din profil ikke alle anførte krav til en profil på LastbilGalleri.dk og vi har derfor slettet den.
Du er velkommen til at prøve oprette din lastbil igen såfremt den opfylder ovenstående krav.
Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på LastbilGalleri.dk.
Med venlig hilsen
LastbilGalleri.dk | Moderator
Der står at I allerede har slettet den, så det gider jeg ikke gøre mere i...
jul 2007
Jaaaaaaaaaaah, det kunne man jo ha' regnet ud, hvem andre end den altid tjenestevillige Betjent nummer 1. er sendt i marken som bussemand.
aug 2007
Og nej Mie det jo ligesom derfor jeg skriver, fordi de regler er lidt svære at gennemskue, at i har andet at få tiden til at gå med end at sidde her er da forståeligt, men et nyt forum kræver ligesom man er over det.
aug 2007
Jeg syntes bare det er tosset at smide de fine billeder ud det trods alt et galleri, men når de endelig skal ud så skal det jo gælde for alle...
Var der egentlig ikke noget med at pingvinen (admin scania gruppen) havde fået lov til at oprette sin med dispensation ??
Nå nu skal jeg nok stoppe, ellers får jeg snart titlen Betjent nr 1 loool
og det vil jeg sku være træt af forsat go aften...og Mie log af og se noget tv
jul 2007
jan 2003
Mie> Det er også helt fint... ;o)
aug 2007
Jeg kan nu ikke lige huske hvor jeg læste det med Pingvinen, men det var hendes egn kommentar et eller andet sted
jul 2007
Vær nu seriøs, jeg tager da ikke noget som helst med Kim - Det har han jo bevist ikke fører nogen steder hen og head Admin Rikke har bevist, at det er sådan hun ønsker det og så er det jo fint nok. Kim giver den bare fuld gas og jeg griner så højt og længe af det hvergang det er muligt.
Læs nu lige den advarsel/henstilling Nobody har fået igennem 3 gange og fortæl så helt præcist HVAD han har overtrådt? Mit bedste bud er ingenitng og det får jer hjælpe admins til at fremstå som håbløse inkompetente tåber.
Og det er ikke møntet på dig personligt, slet ikke, men på systemet. Den besked Nobody har postet her er akkurat lige så langt ude i skoven som den jeg fik da han smed mig i fryseren.
jan 2003
aug 2004
Jeg er blevet bedt om at slette mine biler, hvilket jeg finder dybt urimeligt da jeg kører afløser på dem....Præcis ligesom den ene admin gør på sin fars bil, samt dem der er oprettet med dispensation, for slet ikke at nævne alle de andre der er oprettet i blinde....
Grunden til at jeg oprettede min F12-400 var i ren protest over en bil der for længst var død og borte blev stemt ind....Sad og tænkte lidt ved mig selv, at kan de andre så kan jeg vel også, og så ville jeg se hvad der skete hvis jeg prøvede....VUPTI sagde det, og så røg den ind i første hug...Tænkte jeg ville prøve og fortsætte med de andre biler jeg er afløser på, og med den grønne anco-volvo gik der et par gange før den blev godtaget, men godtaget blev den...Kørepladebilen røg også ind, og faktisk skal jeg lige have oprettet en 143 som jeg også kører afløser på, jeg har bare ikke haft tid...
I kan fryse mig, og i kan smide mig helt ud, det rager mig en fjer, men så længe jeg kan se en bunke biler der ikke lever op til de regler i har fundet på hen af vejen, og som der stadig ikke står skrevet noget om, har jeg ikke tænkt mig at slette biler jeg kører afløser i, færdig slut prut finale...
Og nej bilerne er ikke solgt, faktisk leder vi efter et køkkenmodul til volvo´erne så har i et til salg så sig endelig til...
jul 2007
Nu er jeg blev jeg sgu lidt forelsket i dig. *ikon der ser forelsket ud*
jan 2003
Michael K> ROFL
OT det køkkenmodul skal det være org. Volvo modul til mellem sæderne eller det smarte fra en Leyland som ligger under køjen??
aug 2004
Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen....Jeg gider ikke lege doktor-lege med dig, så fat det dog...
No-Body...
Det originale sgu da.....
jan 2003
jul 2007
Homofobiske SIPPE !!!!!!!!!!!
jan 2003
Michael K> Jeg forventer at vores aftale om at jeg skal med en tur i Volvoerne og Scaniaen holder stik, ser frem til en tur i den gamle Volvo F12 400 i næste uge... :o)
aug 2007
Nobody er der ikke noget med du kører afløser på den svensker volvo ??
jan 2003
jan 2003
ForEslået er når du Foreslår noget, det kan f.eks være en afstemning blandt brugerne om nye regler på LBG, det synes jeg da var et godt foreslag, så det foreslår du bare ;op
Mht Pingvinen, så skal han være glad for at han ikke ligner hende på billedet, for så ville han være en tøsedreng, selv han satanedme ville være en flot fyr så ;o)
aug 2007
Ja mie ham Franz var sku meget grinern...lol troede sq pingvinen var hun køn jeg har forresten fået en til at lavet en test, den der med at i ikke kan slette biler holder ikke vand, for jeg ved der er blevet slettet en bil iaften 5min efter en Ha var blevet påmindet om det...
Og der var 2 ok 3 afvist stemmer på bilen...
Nå nu må jeg heller se dyner sov godt folkens.....sidst
jan 2003
Mht Pingvinen, så findes der jo dubletter af alle mennesker... ;o)
Btw så er Miley Cyrus dævlen-duleme en dejlig pige da.... Det har vi vist aldrig snakket om før hehe...
Og godmorgen dig og alle andre også...
jan 2003
jul 2007
jan 2003
jul 2007
jan 2003
jan 2003
jul 2007
jan 2003
Mie> Jeg håber det kun er positivt vi minder om hinanden så haha...
jul 2007
Du glemte helt, at vi også er flååååttee!
jan 2003
Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
Det er rigtigt at jeg for nogen år siden fik af vide fra min daværende læge fik af vide at jeg ikke længere måtte køre lastbil efter en arbejdsulykke. I forbindelse med en afklaring af min fremtiddig arbejdemuligheder var jeg igennem en masse undersøgelser hos et specialteam af læger og hjernevrider i århus sidste år, jeg var blandt andet hos en læge med speciale i gigtsygdom og den slags efter at han havde undersøgt mig grundigt fandt han ud af at der ikke var noget i vejen for jeg måtte køre lastbil igen dog skulle jeg ikke regne med at det blev på fuld tid og jeg er derfor blevet godkendt til flexjob. Nu er vi så ved at finde ud af om jeg kan klare en tur dagligt mellem Sæby og Ryomgård, de prøver så også med noget mælkekørsel men der er ikke så meget at lave der som der med det andet, nogen dage når den gammels køretid slipper op mødes vi så på en rasteplads det er som regl enten Ebel å grillen i Dragstrup eller Gudenå S rastepladsen hvor han sætter sig bag rattet i hans Toyota Rav 4 og jeg stiger om bord i lastbilen og tager den sidste del af turen. Jeg får løn fra Vindelsbæk Transport for 8 timers arbejde selv om jeg kun er afsted 3 - 4 timer, Vindelsbæk for så refunderet den løn for de timer jeg ikke arbejder af Syddjurs kommune så det er fin løsning på det hele. Så nu kan i hele historien
jul 2007
Jamen så er den korte version vel at ALLE kan oprette delebiler?
aug 2007
jan 2003
jul 2007
jan 2003
jan 2003
jan 2003
jan 2003
jul 2004
jul 2004
jan 2003
Nu brainer vi lige engang...
Hvad med alle dem her på BG hvor der står SOLGT ud for deres biler, de må vel heller ikke være oprettet så?? Så skal den gamle jer og den nye ejer vel også oprette en fælles profil? men når den tredje vil oprette den kan han ikke få lov til det fordi der allerede er to der har en oprettet, kan du selv se det dumme i det????
Lad dog folk oprette bilen hvis de er chauffører eller fast afløser på den i stedet for det andet pis her....
For ellers skal i sgu godt nok på overarbejde med nogle af alle de hoveder herinde der har en milliard biler på deres profil hvor der står solgt eller smadret ud for.... (Mangler i den grad en smiley med rullende øjne her)
aug 2007
Hvad så hvis den ene dele profil laver noget lort, og bliver frosset så vil nr 2 også blive bonget for det det svar jo næsten til at vi skal til at dele bruger hos told og skat...jeg tror bare jeg melder fra så
jul 2004
jul 2007
Du har ret, man KAN komme ud for, at der kommer til at køre en udfordring hvor det er samme bil der er oppe i mod sig selv - And so what? Crasher serveren hvis det sker???
Helt ærligt, hånden på hjertet Benne, ja, det KAN ske, men hvor tit tror du det vil forekomme og mon ikke det stopper når det ikke er sjovt mere efter ret kort tid?
jan 2003
jul 2007
Jeg vil sige det sådan, at hvis det virkelig er jeres største udfordring, så er i heldigere end mange andre mennesker!
jan 2003
jan 2003
aug 2007
Det er testet hos chief 1, han fjernede en bil få minutter, efter at han var gjort opmærksom på det.
aug 2007
jan 2003
aug 2004
Du må hilse din kæreste og ønske ham tillykke med det flotte 10-tal...
jan 2003
jul 2007
jan 2003
jan 2003
jan 2003
;o)
Ahhh så er det vel heller ikke være... ;o)
jan 2003
folks ÆRLIGE mening om LG
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside