{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.377 visninger | Oprettet:

folks ÆRLIGE mening om LG {{forumTopicSubject}}

hey truckers..

ved der i forvejen er oprettet et emne både om hva folk synes om LG og om en besked fra en admin..

nu vil jeg gerne hører jeres ÆRLIGE mening om den skide side??!!

her til aften fik jeg en besked fra admin Kim L ( tror jeg nok han hed ).. jeg skulle venligst slette "min" lastbil da de havde fået en del klager over at jeg havde oprettet den derinde, da den også er i et fotoalbum på hestegalleri ( det er en hestetransporter ).. JEG mener at folk har VIRKELIG ONDT I RØVEN for at sige det på godt dansk...
intet had til Mikael hansen og Jesper grønbeck ( tror jeg han hedder ).. men når jesper kan oprette den samme bil som mikael bar fordi han er der i de fleste wekkender.. hvorfor så ikk mig?.. det her er intet had og ondt om de to.. jeg synes det er HELT FINT jesper også opretter den, da jesper jo også ligger meget tid i den bil.. forstår bar ikk hvorfor det er så "amatøragtigt" derinde..??

nogen der kan besvare det? og komme med deres ærlige mening..

håber snart på flere emner herinde igen, for det Lastbilgalleri der... det stinker langt væk efter min mening..
-Anders-

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  folks ÆRLIGE mening om LG
  • janhoffmann v
    janhoffmann v Tilmeldt:
    okt 2010

Følger: 1 Svar: 4
    #1   27. dec 2010 jeg syntes lb kører fint nok..

• #2   27. dec 2010 jeg er ik rigtige så meger på lg

• #3   27. dec 2010 Anders....

Du må jo følge reglerne ligesom de andre må...Færdig slut... At der er nogen der er sluppet igennem er vel hvad man kunne forvente...Det sker jo også dagligt på bilgalleri....Og sikkert også Hamstergalleri... smiley

Desuden ser det ikke særlig godt ud at de har kørt hornene af den heste-vabis der.... smiley

• #4   27. dec 2010 MIKAEL.. selvfølgelig skal jeg det.. men tilknytning på den ene eller den anden måde.. vaskedreng eller ejerens søn??.. kan sku ikk se den store forskel.. men det nok bar mig:-) sikker nok..

- hohohohohohohho:D

• #5   27. dec 2010 anders....

Hold nu op....Du ved jo godt hvordan det skal tolkes ikk´.....hahahaha.....Lad nu være med at gøre dig dummere end du er, der er ingen medlidenheds-lagkage til dig... ;-P

• #6   28. dec 2010 arg ØVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV, Michael!! troede sku ellers li.. og så har jeg endda føsdag.. tja.. faktisk idag.. haha, tillykke til mig selv!! muhahahaah!!!:D

• #7   28. dec 2010 hahahahahahahaha......Ja så burde du sgu få lidt medlidenheds-lagkage så......

JEG SYNTES OGSÅ DET ER FOR DÅRLIGT...!!!!!!!!

Sådan....Og sig så til de heste tosser at de skal få skiftet de to horn, det ser ud af helvede til.... smiley

Og til sidst....Tillykke med dagen knægt... smiley

• #8   28. dec 2010 Jeg har slettet min bruger derinde igen. Jeg syntes det kører som en børnehave

• #9   28. dec 2010 Michael k.. hvaaaaa det for en to horn du snakker om?? hahaah:D??
    jow tak da;)

Mie.. ved ikk om der står det.. meeeen så skulle de måske skrive INDEN man opretter sin bil, eller i hvertfald under de 5 felter hvor man skal krydse a, at man skal være 18, istedet for bar at skrive "have tilknytning til bilen".. det kan forståes på mange måder, og JEG forstod det på den måde jeg nu gjorde. der er sikkert mange andre der forstår det på andremåder..
    intet ondt om jer admins, i gør bar jeres arbejde, meeeen..-.-
    at folk har lidt ondt i røven, tja, det burde ikk gå udover de 1500 andre brugere derinde:)
    go dag!!:)

• #10   28. dec 2010 anders....

Det er de to horn der sidder, eller sad på taget af den bil du ikke må oprette, som du jo siger du er tæt knyttet til....hahahaha...

Mødte den før jul, og der havde de været i et eller andet så det ene horn var revet af, og det andet var krøllet sammen.....

• #11   28. dec 2010 michael.. snakker du om den på mit profilbilled her, eller vores egen MAN??..:) den på profilbilledet er ikk vores;) bar en "bekendt".. hehe.

mie.. næh...

• #12   28. dec 2010 anders...

Jeg snakker om den på profilbilledet....

• #13   28. dec 2010 Jeg synes simpelthen bare, at LBG kører topdollar! Jeg har sjældent besøgt en side af den slags hvor der bare er SÅ god ro og orden og hvor det bare kører SÅ fantastisk og hvor ALLE bare behandles SÅ ens og hvor alle regler er SÅ lige for alle.

Keep up the good word Admin's

*ironi kan forekomme i det ovenstående*

On Topic.

Mie, fint nok, at/hvis reglerne er som du siger, MEN, så tror jeg nok lige, at i skal igang med at slette, for skal reglerne gælde for Anders, så skal de jo gælde for ALLE - Også Admin's. Og nu har DU lige skrevet, at man skal være FAST chauffør - Men burde det ikke stå når man opretter i stedet for, at der bare står "Man skal have tilknytning til Lastbilen" - Ja jeg er bare nysgerrig!

Og nu vi er i gang, Anders, du skal nok forvente en advarsel for at hænge en Admin ud med navns nævnelse, det var vi flere der fik i går - Jeg er stadig i dialog med den fuldstændigt for mig ukendte Admin der kom ind fra sidelinien med 500 for at spille med musklerne - Tilsyneladende er det totalt op af bakke. Det er regelrytteri som det vi har set demonstreret af dem vi ikke må nævne med navn.

PS. Admin's - Jeg tager gerne en tur i fryseren for at ytre min mening og utilfredshed - Havde ingen villet gå forrest og tage lidt slag, så havde vi end ikke haft noget der ligner hverken frihed eller ytringsfrihed - To begreber som man gør hvad man kan for at bekæmpe her med diverse trusler og frysninger!

• #14   28. dec 2010 så vidt jeg ved så liv vi i et land med ytringsfrihed men det er så ik noger sted her i dk og på net og vil godt ta en tur i i fryseren for at ytre min mening ps sys der alt for langt ud at der skal var så

• #15   28. dec 2010 Jeg er glad for LBG, og er stortset aldrig herinde mere... At der er indkøringsvanskeligheder er vist ingen hemmelighed, folk bliver frosset og advaret i et væk for ting som ikkeholder vand men sådan er det åbenbart, jeg er glad for at jeg ikke fik den HA post alligevel derinde, for jeg tror ikke jeg gad at skulle høre på al den brok over små ting som at LBG knappen kun findes på BG og LBG men ikke på Baboom f.eks.
    Jeg har det sådan at man børe lade de biler som er kommet ind blive, og så må man tage den derfra fremadrettet.

Jeg mener så også at Kim L bør afskediges hurtigere end vi kan stave til LBG, og så må de fryse og advare mig lige så tosset de vil, det rager mig uendeligt langsomt.

Jeg mener som mange andre også at det er underligt at der ikke er eneste desideret chauffør som er HA'er, men kun en landmand, en sygemeldt og en lige ved og næsten... Intet ondt ord om Benny og vores alle sammens lille badedyr Mie ;o) for de klare de godt, men den sidste har vi skutte været heldige med...

• #16   28. dec 2010 jeg sys også det er fint nok

• #17   28. dec 2010 Syntes det er fedt med LG hvis der for fanden da bare kunne komme styr på oprettelse reglerne og en vis hjælpe admins for hvorfor skal de sidde og bestemme hvad vi må skrive... kan folk ikke lide bageriet må de fise af eller ta kampen op til Vandel til sommer smiley

• #18   28. dec 2010 Allan

Jamen du har helt ret. Hvis tonen bliver lige hård nok for de sarte, så kan de jo bare liste af den tråd hvor det foregår. Jeg er helt med på, at der er nød til at være bare lidt styr på tingene, meeeeeeeeeeen, det er jo dårligt man når at tænke på at hæve stemmen, så slettes og fryses der i et væk.

• #19   28. dec 2010 Morten S
    Ja helt præcis.. Lad os da for dælen da diskutere.. Syntes vi har mange gode emner oppe men som regel blir slettet, frysning af brugere osv og som du skriver.. Det jo for faen da bare at hoppe videre smiley

• #20   28. dec 2010 Allan

Præcis og kommer der så en klage over tonen eller et personangreb, så kan Admin da lige smid en besked i privaten med en henstilling om at man skal skrue lidt ned for tempoet.

Som det er nu, så kommer der en latterlig standard advarsel der i mange tilfælde ikke giver nogen som helst mening og vupti, så er man i fryseren. Altså slap nu lidt af boys and girls

Man får lidt den mistanke, at disse admins selv opsøger de emner hvor bølgerne går højt for at de kan komme til at vise hvor store, stærke og farlige de er. Lad dog folk klare tingene selv og kan de ikke det, så er der jo nok uanset en der kalder på en "voksen"

• #21   28. dec 2010 michael.. nåår, jamen så den for et par dage siden, der var det lavet;) meeen det er jo en Scania;) hehe..

Morten.. tja.. så får jeg det, og det der ikk noget at gøre ved.. sådan er det vel bar når man er liiidt utilfreds..

men min mening er stadigvæk at der kunne være ting som kunne være MEGET bedre!!! SOM AT SKRIVE AT MAN SKAL VÆRE 18 FOR AT OPRETTE.. jeg læser altså ikk alle regleren igennem igen, hver gang jeg finder er ny side.. tvivler på der er ret mange der gør det..

• #22   29. dec 2010 Sys LG er fint da smiley

• #23   29. dec 2010 Mie> Selvfølgelig var det en kompliment... jeg skal skutte fryses da... haha...

Morten og Allan> Kunne ikke være mere enig, JEG kan godt lide en god debat, og går ej heller af vejen for en rask diskution, og mener jeg at jeg skal RÅBE, så gør jeg det sgu.... Som i selv skriver, så skal Admin's lære at vi altså er store børn, og at vi lærte for mange år siden at kikke til BEGGE sider INDEN vi går over vejen...

Søren > I bund grund JA.... :o)

• #24   29. dec 2010 ;o)

• #25   29. dec 2010 Ja jeg synes da helt ærligt ikke det var så svært at holde styr på jer i gruppen på BG... Og nu har jeg ikke nogen mistanke om at jeg er den mest forhadte person selvom jeg har måtte være lidt hård, over for visse personer.. Men jeg har det indtryk at hvis jeg personligt tager den med vedkommende bliver det hurtigt afklaret..

Men det kan jo godt være jeg er helt ved siden af

• #26   29. dec 2010 Munken

Du har SÅ evig ret og det er vel derfor, at det der foregår på LBG står i SÅ skærende kontrast til det vi har været vant til. Spørgsmålet er, HVORFOR skal det gøres så svært?

• #27   29. dec 2010 Jamen jeg ved det virkelig ikke, jeg synes helt ærligt ikke i er så svære at holde styr på.. Og jeg synes vi har fulgt reglerne på begger sider af stregen men på en acceptabel måde.. Og har der været henvendelser fra andre om det, så har vi sku rettet op på det uden brok.. Jeg har faktisk været ganske tilfreds med at skulle være HA på gruppen.. For synes det er reelt.. Og det er fuldkommen jeres skyld..

• #28   29. dec 2010 Munken, ikke mere nu jeg græder lige om lidt, så venlig du er..... man bliver jo helt rørt.... :o)

Men ærligt jeg synes ikke der har været den store forskel på emnerne der og her, slet ikke, sproget har været det samme, eneste forskel er for meget magt til en person, men han har rettet op på sig selv synes jeg....

• #29   2. jan 2011 Mie > Come again...?

• #30   2. jan 2011 Nobody

Betragt det som en Rebus. ;-))

Ej, det er da ikke SÅ svært at tyde!

• #31   3. jan 2011 Jeg synes det er iorden at de har lavet Lastbilgalleri.. MEN.. jeg synes det er latterligt at de siger "tilknytning til bilen" og så skal man være ejer ?

Jeg oprettede en lastbil for at kunne skrive på andres profiler, og den blev slettet, selvom det var en jeg har været chauffør på i længere tid´.. hvad med bilgalleri? biler der står "solgt" ved.. skal de også slettes?

• #32   4. jan 2011 Mie: Her er jeg nødt til at holde lidt med Benne. Når man skriver tilknytning, er det altså et vidt begreb. havde i skrevet man skulle være chauffør på bilen når den bliver oprettet, eller eje den, så havde det været en anden sag!

• #33   5. jan 2011 Hmm er det ikke lidt sent at ændre dem ? tænker bare lidt at først lukker man folk ind på de regler der er,og bagefter begynder at sparke folk ud pga nye regler eller hva ??

• #34   5. jan 2011 Patrick, det er jo en ting folk selv har bedt om. Ville det være bedre bare at ignore deres ønsker?

• #35   5. jan 2011 Selvfølgelig skal det ikke foregå med tilbagevirkende kraft, det er jo ikke fair for dem der allerede har fået deres biler ind. Men jeg ser frem til at der kommer et nyt regelsæt, dog ville jeg nok gøre det sådan hvis det var mig der tjente penge på de sider her, at man lavede to eller tre opkast, og så lod brugerne stemme om hvilket der vil virke bedst, det vil fungerer meget bedre, da vi som brugere også vil få en indflydelse på de nye regler, og jeg ved fra egne erfaringer at når man involverer brugerne i fastsættelsen af evt. regler så bliver det meget mere overholdt...

• #36   5. jan 2011 Munken vi kan sagtens blive enige om at reglerne skulle have været lavet fra start, om det er brugernes ønske skal jeg det lade være usagt.Da jeg kun har set en håndfuld nævne at de skulle laves om. Og de nye regler skal der nok også være nogen der er utilfredse med, enige osv bliver folk andre, det handler vel bare om at leve med de regler der er og så holde " selvjustits" de fleste herinde ved da godt hvordan man opføre sig.
    Det jo lidt det samme som om folk skal have deres biler ind eller ej, der kører folk jo også deres egne regler. Det her er på ingen måde ment som kritik, jeg tænker bare lad nu lige lbg komme igang og give det en chance, så kan man altid finpudse hen ad vejen.....

• #37   5. jan 2011 Kort sagt:

Dem der kan lide LBG som det er kan blive, andre kan pakke deres sydfrugter, længere den vel egentlig ikke når det kommer til stykket...?

• #38   5. jan 2011 Sådan kan man jo altid vende den rundt Nobody smiley så kan man vel også sige lev efter de nye regler eller forduft he he

• #39   5. jan 2011 patrick> Altså groft sagt er det jo sådan det er, også i den virkelige verde (lad mig komme ud herfra hehe) men det forslag jeg kom med længere oppe mener jeg jo selv (sjovt nok) er den bedste måde at gøre det på, komme med 2 eller 3 valgmuligheder og så lade os brugere stemme om det... De får regler som de vil og vi får muligheden for at få en smule indflydelse på det der sker omkring os... det er nok det der skilder os fra BG brugerne, vi er det ældre (typisk, og kun en brøkdel medlemmer i forhold til BG og derfor kan vi også administrerer det, og sidste ende er det en Win-Win situation...

• #40   5. jan 2011 Ja der er vi enige smiley det er vi så som regel smiley

• #41   5. jan 2011 Patrick> Ja det sker faktisk hehe...

Mie> Det hedder brygget og ikke bygget ;o)

• #42   5. jan 2011 Mie hvis folk har stemt dem ind må de også være ok eller hva?? så må det vel også gælde for ha'er og admins?? eller har de sær regler??

• #43   5. jan 2011 som der ogs er skrevet.. "tilknytnign til bilen".. min mor ejer og kører den lastbil jeg har oprettet på LG.. den står hjemme ved os, er med ca. 90 - 95 % a de turer vi kører både i dk, sverige og norge.. så jeg mener da jeg har tilknytning nok til den? så var det bedre det blev skåret ud i pap at man SKAL eje eller være chauffør på den..

- bar min mening...

• #44   5. jan 2011 anders B> JA du er et strålende eksempel på art reglerne IKKE overholdes fra Admins side... For jeg kan IKKE se noget problem i at du har hestetransporteren oprettet...

• #45   5. jan 2011 har da osse min mors oprettet... men har vist været 10x mere end hun har været i den og kommer til så...

• #46   6. jan 2011 Mr. Nobody.. tja.. men ( måske ikk li admins ) men folk har sku ondt i røven... bar synd.. men på et tidspunkt sletter de den nok, men så må jeg jo oprette igen hvis folk vil stemme den ind.. igen..

• #47   6. jan 2011 Anders B

Der sker jo ikke en skid hvis ikke du får en bunke udstemmer - Hoved Admin behøver du ikke bekymre dig om, hvis hun skal finde dig af egen drift eller efter en henvendelse herfra, så er vi nok henne omkring samme tid næste år, med det tempo hun arbejder i!

• #48   6. jan 2011 Morten S> Nu ikke så positiv, måske længere henne ;op

• #49   6. jan 2011 Nobody

Nu skal du ikke ha nej hatten på.

• #50   6. jan 2011 Morten S> :o( Må heller aldrig noget.... :o/

• #51   6. jan 2011 .oO(Mie er bossy, tror hun styre det hele)

• #52   6. jan 2011 Mie

Jamen det er altsammen fint nok, det er jo ikke fordi vi er evnesvage - Ikke os allesammen i hvert fald. Men det behøver vel ikke tage så lang tid, eller er det fordi der ikke kommer nogen udstemmer og hvis der ikke gør det, hvad er problemet i at de er her så?

Og hvis vi er ude i, at folk ikke selv sletter og at det så er hoved admin der sletter dem der forsvinder, kan hun så ikke lige opprioritere de henvendelser fra brugerne der afventer svar - Mon ikke de fleste overlever uden alt for voldsomme traumer at nogen biler bliver hængende en dags tid eller to mere fordi hun tager sig af det vigtigste først?

Og nej, jeg stopper ikke om så i / du skriver det samme en million milliard gange - Jeg vil til tid og evighed puste til ilden i forbindelse med den arrogante tilgang til brugerne der er her.

• #53   6. jan 2011 .oO(Mon Morten vil låne en blæsebælg?)

• #54   6. jan 2011 Nobody

Det er overhovedet ikke nødvendigt. Men tak for tanken.

• #55   6. jan 2011 Så flink er jeg nemlig, for jeg har JA-hatten på og kan se længere end min egen næsetip, og hjælpe andre........... "hvad siger du skat, kan du ikke trække vejret? Vil du på hospitalet?..............................Kan du ikke tage cyklen, sidder lige og skriver på BG og LBG......!

• #56   6. jan 2011 No.body.. tager sku hatten a for dig:D seriøs humør er sjældent set bedre;) eller hva det nu er, ?? smiley haha;) SÅDAN!

Morten S. er skam ikk bange for HA.. og ryger jeg en tur i fryser, puha det blir sku koldt, for det her, det der ikk noget at gøre ved..
    prøver li igen:) hehe..
    Mie. igenigen.. ved godt reglerne er sådansådansådan og sådan, men så må i gøre det LIDT MERE KLART når man opretter, at man skal være 18 og være chauffør eller vognmand, hva ved jeg.. ikk bar have tilknytning til bilen.. for tager vi mig som eks. så HAR jeg tilknytning.. tager vi Benne.. han oprettede Freddy's bil, den han havde været chauffør på, for at kunne skrive ved andre biler, det ser JEG ikk noget gslt i? han havde tilknytning til den. han ved mere om bilen end mange andre gør.. Michael, længere oppe, har oprettet 4 biler i hans profil. dem som han har kørt for mange år siden? er det bedre.. (IKKE FOR AT HÆNGE DIG UD, MICHAEL!!!) men JEG føler sku at der erstor forskel på folk derinde, eller ogs blir der bar kun kigget efter nogle steder, men ikk andre.
    ved sku ikk om det var til at forstå noget a det jeg skrev.. men det sådan jeg har det med det..
    LG er sku ikk mit liv, men lidt orden må der sku godt være. ved godt i admins ogs har andet at gi jer til, men så må man "ansætte" nogle flere, eller lave reglere lidt tydeligere.. for jeg tror sku ikk på at alle der opretter derinde, læsere ALLE reglerene igennem, hvis de har læst dem én gang før.. arrrg, det visten røver:$:$:$
    nu vil jeg ta JA-hatten på igen:) heheheheheh

• #57   6. jan 2011 ups.. rettelse. - Mr. Nobody;)

• #58   7. jan 2011 Anders B> Den dag vi og i særdeleshed JEG mister humoren, den dag går verden under ;o) Og alt forladt, jeg er blevet kaldt værre ting gennem tiden, jeg har nemlig gået i kommunal folkeskole... ;o) :o(

Mie> De ter alt sammen fint nok, MEN, for der er et men, JEG mener stadig i skulle gøre det som jeg har skrevet længere oppe (sjovt der ingen er der har kommenteret det forslag) sådan at vi som brugere skal stemme om reglerne, det er trods alt os der skal leve under dem, Admin skal jo "kun" håndhæve dem ;o) Desuden er der INTET Der hedder "på sigt", det er enten på kort sigt eller lang sigt ;op
    Og JA gud-fandeme finder jeg det nødvendigt at kunne kommenterer under køretøjerne, sådan er jeg nemlig.... Jeg kan ved gud ikke se hvorfor der skal være den forskel på at have en bil oprettet elelr ej, fair nok man ikke kan stemme biler ud og ind eller give dem bedømmelser men det andet er for dumt fra Invio's side længere er den simpelthen ikke...

• #59   7. jan 2011 Mie> Det er lige nøjagtigt fra Anden, men har nu altid haft den holdning at ordene "på sigt" er sådan noget flydende noget man ikke kan bruge til noget, det svarer til at sige "jeg kommer om 5 minutter til 3 uger, vi ses" Det kan man heller ikek bruge til noget... ;op

Ja gu er der nogle der ALDRIG bliver tilfredse, og fred være med det, men ved at bruge den model emd at der skal stemmes om det, så vil man kunne behage flertallet, og det er vel det som det hele går ud på, elelr har jeg taget fejl?

Men nu I skal ud med riven, så husk lige at luge Bennys bil med ud, han er jo heller ikek chauffør på den, og jeg har på ingen mulig måde ondt i røven over at han har den oprettet, slet ikke, enten gør i det ordentlig eller også lader i helt være, ingen mellemvej...

• #60   7. jan 2011 Mie> Igen man kan ikke gøre ALLE tilfredse, det er umuligt, men det bedste må vel være at gøre flertallet tilfreds, det er da logik som selv folkene bag Invio må kunne fatte......

Mht Benny's bil, så står der INTET på LBG at han kører afløser på den, til gengæld har han skrevet flere gange at han er udenfor arbejdsmarkedet pt, så det er nyt for mig det der, men hvis det er sådan det hænger sammen så skal den naturligvis være på siden, længere er den ikke...

• #61   7. jan 2011 Hehe ja influenza kan vi ikke gøre meget ved, jeg havde bare fået forståelsen af at han var mere syg, som i uarbejdsdygtig på længere sigt ;o)

• #62   7. jan 2011 Det vil jo sådan set sige at eftersom Michael kåå lige er blevet fyret så skal alle hans 4 biler ud?? Det ender da med at være ganske tomt inde på lbg. smiley

• #63   7. jan 2011 patrick M> I bund og grund JA, man kan så diskuterer hvor meget de 3 af dem skulle have været der i første omgang, men jeg synes nu personligt det er fedt at der er billeder og data på de gamle slæder også... Og JA jeg bør også slette min, men det gør jeg skutte frivilligt... ;o)

• #64   7. jan 2011 Jeg forstår ikke lige meningen med at smide folk "ud"
    Så kan man jo ligeså godt lave en side hvor folk skal vise kørerkort registrerings attest osv for at blive medlem. Det er et galleri forfaen ikke et forum for eksklusive medlemmer. Ja jeg syntes det er tosset, det så bare min mening.Jeg tror hvis i skal følge de regler og hælde folk ud fordi de ikke har "tilknytning" efter gældende regler, så jeg bange for i vil se ihvertfald en halvering af biler.

• #65   7. jan 2011 Mie

Det her er jo slet ikke et forum i ordets egentlige betydning - Det er her er et GALLERI og et galleri uden noget at se på, det er ikke et galleri ret længe. Hvis I mener, at LBG er, eller skal være et forum, så medl det ud! Indtil da må man formode, at det handler om, at der skal være så meget som muligt at kigge på!?

• #66   7. jan 2011 Nemlig ja Morten s...Men det ender da med at der ikke er glo på smiley
    Mie jeg fik ikke et svar på ang Michael kåå ??
    Han har jo ingen tilknytning til de biler mere...
    Vil lige sige det har ikke noget med Kåå at gøre som person eller noget andet, det bare hvis man vil kører de regler må de jo gælde for alle ??

• #67   7. jan 2011 Patrick

Som jeg har forstået det, så skal biler man har kørt i tidligere ikke slettes ved f.eks. jobskifte. Om det passer ved jeg ikke.

• #68   7. jan 2011 Mr. Nobody.. haha, du har sku helt ret.. ;o) haha:D griner HØJT!

- selvfølgelig kan alt misforståes HVIS MAN VIL! og jeg ved udmærket godt at Benne ikk kører bilen mere.. men hva så med her på BG for at ta et eks.. alle de biler der står SOLGT ved.. de blir da ikk slettet?? eller.. måske gør de, men det går da LANGT FRA i samme fart, som på LBG.. ??;)
    - JA jeg finder det nødvendigt at kunne kommentere andres lastbiler.. hva "sjovt" er der ellers ved at være derinde?? jeg gider sku ikk sende en PB til alle dem jeg kommentere ved? tvivler på der er mange der gider det?:)
    men sådan er vi jo så forskellige........ HELDIGVIS for det da!:D

GO WEEKEND TIL JER ALLE;)

• #69   7. jan 2011 Ha ha Morten s det næsten for sjov hvis det er sådan smiley det vil sige en lærling ansat idag fyret på mandag,kan såvidt godt oprette sin bil lol...
    En vaske dreng/plads mand eller hva pokker det nu er, har vel sådan set mere tilknytning til en bil end en der er fyret...eller hva
    Jow jow bare de selv kan finde ud af de regler lool
    Og go weekend til dig Anders

• #70   7. jan 2011 Hov ja hvad med Nobody ?? han var fyret inden der var tænkt på lbg??
    No bad feelings Nobody men de regler gør mig forvirret smiley

• #71   7. jan 2011 patrick M> None taken... ;o)

• #72   7. jan 2011 Ok :s Så forstår jeg ikke du skriver og jeg citere "DE STEMT IND OG VI OPDAGER UPS DER ER EN FEJL ELLER DET DER OVERHOLDER IKKE DE FORSKELLIGE KRAV DER NU ENGANG ER SÅ BEDER VI JER SLETTE DEM SELV OG GØR I IKKE DET ER DET 3 AFVARSLER OG STADIG IKKE SÅ FÅR VI HOVEDADMIN TIL OG SLETTE DEM!

Det vil sige at i har skrevet til Nobody og Mickael kåå kan jeg regne ud,
    Hmm Nobody så ryger din fine volvo snart kan jeg regne ud, for så må de jo have haft skrevet til både dig og kååå smiley

• #73   7. jan 2011 patrick M> Jeg har ikke hørt noget, og vil heller ikke høre noget før jeg har arbejde med fast bil ;o)

• #74   7. jan 2011 Ha ha nej tænkte nok du ikke havde hørt noget smiley
    Der er ikke noget at sige til de regler er forvirrende smiley

• #75   7. jan 2011 Mie> Den er da også kun lige akkurat blevet afsendt så... For den var der ikke da jeg skrev mit tidligere indlæg

Din profil opfylder ikke alle krav Kim L VIP 07-01-2011 18:51:42

Hej * Mr. Nobody - Admin for NordjyllandsGruppen,

Vi er glade for at du har valgt at benytte LastbilGalleri.dk.

På LastbilGalleri.dk har du mulighed for at oprette din lastbil med billeder og tekst. Alle billeder skal være dine egne og iøvrigt skal profilen opfylde de krav der er anført i brugerbetingelserne under profiler. Herunder gælder blandt andet at lastbilen ikke må være solgt ved oprettelsen og ej heller oprettes som en salgsannonce i profilen.

Samme lastbil må heller ikke være oprettet mere end en gang, f.eks. for at kunne vise flere billeder. Vi henviser i stedet til at du som noget nyt kan vise flere billeder under menupunktet Fotoalbums. I den forbindelse henviser vi til brugerbetingelserne før du går i gang.

Ligeledes gør vi opmærksom på at det ikke er tilladt at oprette andet end lastbiler.

Desværre opfylder din profil ikke alle anførte krav til en profil på LastbilGalleri.dk og vi har derfor slettet den.

Du er velkommen til at prøve oprette din lastbil igen såfremt den opfylder ovenstående krav.

Med det store antal besøgende hver dag, vil vi gerne sikre os at folk generelt får en god oplevelse på LastbilGalleri.dk.

Med venlig hilsen
    LastbilGalleri.dk | Moderator

Der står at I allerede har slettet den, så det gider jeg ikke gøre mere i...

• #76   7. jan 2011 Hahahahahahahahahahahahahaha

Jaaaaaaaaaaah, det kunne man jo ha' regnet ud, hvem andre end den altid tjenestevillige Betjent nummer 1. er sendt i marken som bussemand.

• #77   7. jan 2011 Ha ha Morten s...jeg kan så berolige jer med at de ikke er slettet endnu smiley Hvad er et galleri uden billeder ?? smiley
    Og nej Mie det jo ligesom derfor jeg skriver, fordi de regler er lidt svære at gennemskue, at i har andet at få tiden til at gå med end at sidde her er da forståeligt, men et nyt forum kræver ligesom man er over det.

• #78   7. jan 2011 Selvfølgelig Mie smiley nu det så heller meningen af at det lige er dig der skal stå for skud, og skal svare på mine trælse spørgsmål he he.
    Jeg syntes bare det er tosset at smide de fine billeder ud det trods alt et galleri, men når de endelig skal ud så skal det jo gælde for alle... smiley
    Var der egentlig ikke noget med at pingvinen (admin scania gruppen) havde fået lov til at oprette sin med dispensation ??
    Nå nu skal jeg nok stoppe, ellers får jeg snart titlen Betjent nr 1 loool
    og det vil jeg sku være træt af forsat go aften...og Mie log af og se noget tv smiley

• #79   7. jan 2011 I øvrigt, så kan jeg slet ikke se, at Nobody har overtrådt noget af det der er nævnt i den PB han har fået???????

• #80   7. jan 2011 Morten S> Ja det kom nu heller ikke bag på mig... hehe...

Mie> Det er også helt fint... ;o)

• #81   7. jan 2011 Så må du lige sige til hvem hun er Mie, sys faktisk for engang skyld der er en del gode iaften smiley
    Jeg kan nu ikke lige huske hvor jeg læste det med Pingvinen, men det var hendes egn kommentar et eller andet sted smiley

• #82   7. jan 2011 Mie

Vær nu seriøs, jeg tager da ikke noget som helst med Kim - Det har han jo bevist ikke fører nogen steder hen og head Admin Rikke har bevist, at det er sådan hun ønsker det og så er det jo fint nok. Kim giver den bare fuld gas og jeg griner så højt og længe af det hvergang det er muligt.

Læs nu lige den advarsel/henstilling Nobody har fået igennem 3 gange og fortæl så helt præcist HVAD han har overtrådt? Mit bedste bud er ingenitng og det får jer hjælpe admins til at fremstå som håbløse inkompetente tåber.

Og det er ikke møntet på dig personligt, slet ikke, men på systemet. Den besked Nobody har postet her er akkurat lige så langt ude i skoven som den jeg fik da han smed mig i fryseren.

• #83   7. jan 2011 Morten> Du har post på LBG ;o))))))))))))))))))))

• #84   7. jan 2011 Nå så må jeg hellere komme på banen her, nu hvor jeg er vlevet en del af diskutionen... smiley

Jeg er blevet bedt om at slette mine biler, hvilket jeg finder dybt urimeligt da jeg kører afløser på dem....Præcis ligesom den ene admin gør på sin fars bil, samt dem der er oprettet med dispensation, for slet ikke at nævne alle de andre der er oprettet i blinde....

Grunden til at jeg oprettede min F12-400 var i ren protest over en bil der for længst var død og borte blev stemt ind....Sad og tænkte lidt ved mig selv, at kan de andre så kan jeg vel også, og så ville jeg se hvad der skete hvis jeg prøvede....VUPTI sagde det, og så røg den ind i første hug...Tænkte jeg ville prøve og fortsætte med de andre biler jeg er afløser på, og med den grønne anco-volvo gik der et par gange før den blev godtaget, men godtaget blev den...Kørepladebilen røg også ind, og faktisk skal jeg lige have oprettet en 143 som jeg også kører afløser på, jeg har bare ikke haft tid... smiley

I kan fryse mig, og i kan smide mig helt ud, det rager mig en fjer, men så længe jeg kan se en bunke biler der ikke lever op til de regler i har fundet på hen af vejen, og som der stadig ikke står skrevet noget om, har jeg ikke tænkt mig at slette biler jeg kører afløser i, færdig slut prut finale...

Og nej bilerne er ikke solgt, faktisk leder vi efter et køkkenmodul til volvo´erne så har i et til salg så sig endelig til... smiley

• #85   7. jan 2011 Michael K

Nu er jeg blev jeg sgu lidt forelsket i dig. *ikon der ser forelsket ud*

• #86   7. jan 2011 *kopi af Mortens indlæg*

Michael K> ROFL

OT det køkkenmodul skal det være org. Volvo modul til mellem sæderne eller det smarte fra en Leyland som ligger under køjen??

• #87   7. jan 2011 Morten...

Jeg har sagt det før, og jeg siger det igen....Jeg gider ikke lege doktor-lege med dig, så fat det dog... smiley

No-Body...

Det originale sgu da.....

• #88   7. jan 2011 Michael K> Ser lige om jeg har et liggende under sengen eller i medicinskabet på badeværelset, du hører nærmere :o)

• #89   7. jan 2011 Michael K

Homofobiske SIPPE !!!!!!!!!!!

• #90   7. jan 2011 Morten S> husk nu det er fordi han vil have at DU skal være doktor denne gang... ;o)

Michael K> Jeg forventer at vores aftale om at jeg skal med en tur i Volvoerne og Scaniaen holder stik, ser frem til en tur i den gamle Volvo F12 400 i næste uge... :o)

• #91   7. jan 2011 Ha ha Michael k forstår dælme godt at du blev fyret for du har jo slet ikke tid til at kører fast, med alle de biler du er afløser på smiley
    Nobody er der ikke noget med du kører afløser på den svensker volvo ??

• #92   7. jan 2011 Jo det sker, men de ter jo på frivillig basis så derfor er jeg jo stadig arbejdsløs, og der er ingen andre der kører i den så jeg er vel egentlig fast mand på den... :o)

• #93   8. jan 2011 Mie> Forslået er hvis Claus er træt af du buler bilen og hjælper dig il at falde ned af trappen, så bliver du forslået.
    ForEslået er når du Foreslår noget, det kan f.eks være en afstemning blandt brugerne om nye regler på LBG, det synes jeg da var et godt foreslag, så det foreslår du bare ;op

Mht Pingvinen, så skal han være glad for at han ikke ligner hende på billedet, for så ville han være en tøsedreng, selv han satanedme ville være en flot fyr så ;o)

• #94   8. jan 2011 Ja ja i to i regnede nok med at blive sidst smiley ved at gå sent i seng..
    Ja mie ham Franz var sku meget grinern...lol troede sq pingvinen var hun køn smiley jeg har forresten fået en til at lavet en test, den der med at i ikke kan slette biler holder ikke vand, for jeg ved der er blevet slettet en bil iaften 5min efter en Ha var blevet påmindet om det...
    Og der var 2 ok 3 afvist stemmer på bilen...
    Nå nu må jeg heller se dyner sov godt folkens.....sidst smiley

• #95   8. jan 2011 Mie> Velbekomme, jeg kan også have mine problemer med det danske sprog ;o)
    Mht Pingvinen, så findes der jo dubletter af alle mennesker... ;o)

Btw så er Miley Cyrus dævlen-duleme en dejlig pige da.... Det har vi vist aldrig snakket om før hehe...

Og godmorgen dig og alle andre også...

• #96   8. jan 2011 JEg havde en kammerat dengang da det første Bigbrother løb over skræmen han lignede hende Jilldo utroligt meget, så tror ikke det er helt galt da...

• #97   8. jan 2011 Dildo-Jill - Det var sgu tider!

• #98   8. jan 2011 Ja hun var/er sgu en steg ;o)

• #99   8. jan 2011 Og en frigjort en af slagsen - Det kan vi godt li - Det kan vi RIGTIGT godt li!

• #100   8. jan 2011 Mie> Bare giv Morten skylden, men det var nu mig der skrev det ;o) Og ja det synes pigerne han var ;op Om jeg gjorde vil jeg ikke mene, hans bryster var ALT for små og stemmen ALT for dyb ;o)

• #101   8. jan 2011 Morten> Helt sikkert... hehe...

• #102   8. jan 2011 Det er det jeg siger; Nobody er pisse klåååg og en flot fyr tilligemed! ;-))

• #103   8. jan 2011 Synes også at moretn er en flot og klog fyr så... hehe...

Mie> Jeg håber det kun er positivt vi minder om hinanden så haha...

• #104   8. jan 2011 Mie

Du glemte helt, at vi også er flååååttee!

• #105   9. jan 2011 Wi ær majet majet majet flåååååååååtttttttttttttttttttttteeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ja wi ær næmli' såå....

• TruckerBenny A
    VIP
    TruckerBenny A Hjælpe-administrator

Følger: 101 Følgere: 93 Biler: 3 Emner: 402 Svar: 5.771
    #106   9. jan 2011 Nu er det vist på tide jeg lige kommer med en forklaring på min tilknytning til den R480 mig og den gammel køre i.

Det er rigtigt at jeg for nogen år siden fik af vide fra min daværende læge fik af vide at jeg ikke længere måtte køre lastbil efter en arbejdsulykke. I forbindelse med en afklaring af min fremtiddig arbejdemuligheder var jeg igennem en masse undersøgelser hos et specialteam af læger og hjernevrider i århus sidste år, jeg var blandt andet hos en læge med speciale i gigtsygdom og den slags efter at han havde undersøgt mig grundigt fandt han ud af at der ikke var noget i vejen for jeg måtte køre lastbil igen dog skulle jeg ikke regne med at det blev på fuld tid og jeg er derfor blevet godkendt til flexjob. Nu er vi så ved at finde ud af om jeg kan klare en tur dagligt mellem Sæby og Ryomgård, de prøver så også med noget mælkekørsel men der er ikke så meget at lave der som der med det andet, nogen dage når den gammels køretid slipper op mødes vi så på en rasteplads det er som regl enten Ebel å grillen i Dragstrup eller Gudenå S rastepladsen hvor han sætter sig bag rattet i hans Toyota Rav 4 og jeg stiger om bord i lastbilen og tager den sidste del af turen. Jeg får løn fra Vindelsbæk Transport for 8 timers arbejde selv om jeg kun er afsted 3 - 4 timer, Vindelsbæk for så refunderet den løn for de timer jeg ikke arbejder af Syddjurs kommune så det er fin løsning på det hele. Så nu kan i hele historien

• #107   9. jan 2011 Benny

Jamen så er den korte version vel at ALLE kan oprette delebiler?

• #108   9. jan 2011 Lad nu bare folk oprette biler, der bliver jo alligevel set igennem fingrene med de regler.

• #109   9. jan 2011 Mie> Claus' mening tæller ikke da han har personlige interesser i debatten... ;op

• #110   9. jan 2011 På de fleste af de billeder jeg har set af Claus er han skidefuld, så ham kan vi da ikke regne med!

• #111   9. jan 2011 Morten S> SPOT ON... LOL

• #112   9. jan 2011 Mie> Det er skisme løwn i din hals ,jeg har set billeder på Facebook af dig og Claus på ferie... han var ikke den eneste der var stegt... ;o)

• #113   9. jan 2011 Så kan du jo se, så er du jo også fuld til tider, du kan ikke sige ALDRIG hvis det vitterligt ikke er ALDRIG... ;o)

• #114   9. jan 2011 Hehe du er jo ikke normal, det ved vi jo ;op Jeg har heller ikke gået meget i byen i min tid kun i den periode jeg kørte øl (et ID kort fra Carlsberg åbner mange døre... hehe...)

• TruckerBenny A
    VIP

#115   9. jan 2011 Morten S. Ja den korte version er at er man 2 faste mænd på samme bil så skulle der ikke være noget i vejen for den kan oprettes, problemet er så bare med militær og udrykningskøretøjer er at der som regl er mere end 2 mænd pr bil. Man kunne måske forlange at de skulle dele en brugerprofil også som man ser at par gør herinde, lad os nu sige at dig og michael k deler en bil og i begge vil have den oprettet så skulle i dele en bruger så den hed morten s & michael k dette er blot et eksempel, men igen er den ene chauffør ikke intrasseret i at have lastbilen oprettet så er der ikke noget i vejen for at den anden opretter den. Vi kan jo godt blive enig om at en afløser også er en chauffør ikke ?

• #116   9. jan 2011 Synes godt nok at det var en meget dårlig måde at løse det på..

• #117   9. jan 2011 Og jeg kan ikke se forskellen på om der er 2 eller flere på. Enden er man 1 fast chauffør, ellers er man flere forskellige chaufføre på den..

• #118   9. jan 2011 Benny> Det er da, undskyld udtrykket, snothamrende uintelligent fundet på.... Jeg vil godt nok ikke håbe det er nogle af jer HA'ere der har været så DÅÅÅMMMMMMMMMEEEEEEEEEEE at komme på den idé med at man skal dele en profil, hvor plat kan det blive????

Nu brainer vi lige engang...

Hvad med alle dem her på BG hvor der står SOLGT ud for deres biler, de må vel heller ikke være oprettet så?? Så skal den gamle jer og den nye ejer vel også oprette en fælles profil? men når den tredje vil oprette den kan han ikke få lov til det fordi der allerede er to der har en oprettet, kan du selv se det dumme i det????

Lad dog folk oprette bilen hvis de er chauffører eller fast afløser på den i stedet for det andet pis her....
    For ellers skal i sgu godt nok på overarbejde med nogle af alle de hoveder herinde der har en milliard biler på deres profil hvor der står solgt eller smadret ud for.... (Mangler i den grad en smiley med rullende øjne her)

• #119   9. jan 2011 Ja der vil jeg give Nobody ret det da torske dumt, rent ud sagt.
    Hvad så hvis den ene dele profil laver noget lort, og bliver frosset så vil nr 2 også blive bonget for det smiley det svar jo næsten til at vi skal til at dele bruger hos told og skat...jeg tror bare jeg melder fra så smiley

• #120   9. jan 2011 Og for at være logget på og deltage i forums i samme tid, så skal de faktisk være hjemme ved hinanden og drikke af den samme mælk!!!

• TruckerBenny A
    VIP

#121   9. jan 2011 Munken du kan sagtens være logget på begge 2 på en gang det har jeg da prøvet, men det var også kun et forslag det andet ellers kunne man jo komme ud for at der køre en udfordring hvor det er den samme lastbil man stemmer på

• #122   9. jan 2011 Benny

Du har ret, man KAN komme ud for, at der kommer til at køre en udfordring hvor det er samme bil der er oppe i mod sig selv - And so what? Crasher serveren hvis det sker???

Helt ærligt, hånden på hjertet Benne, ja, det KAN ske, men hvor tit tror du det vil forekomme og mon ikke det stopper når det ikke er sjovt mere efter ret kort tid?

• TruckerBenny A
    VIP

#123   9. jan 2011 Nej dog ikke men hvem skal man stemme på ? smiley

• TruckerBenny A
    VIP

#124   9. jan 2011 Nej dog ikke men hvem skal man stemme på ? smiley

• #125   9. jan 2011 Benny> Den man bedst synes om eller den med de bedste billeder, jeg ved da at Michael og Grønbeck mener jeg det er han hedder har oprettet samme bil, og udfordrede hinanden der stemte jeg da bare på den med de bedste billeder, man kan jo også helt undlade at stemme jo ;o)

• #126   9. jan 2011 Benny

Jeg vil sige det sådan, at hvis det virkelig er jeres største udfordring, så er i heldigere end mange andre mennesker!

• #127   9. jan 2011 Måårten> Nemlig...

• TruckerBenny A
    VIP

#128   10. jan 2011 Det er ikke vores største problem lige pt, det er det problem med at skaffe udstemmer så vi kan få ryddet lidt op derinde

• #129   10. jan 2011 Benny> Et hint: Hvis udstemmerne IKKE kommer så er det nok fordi brugerne ikke mener de skal væk ;o)

• #130   10. jan 2011 Det altså et underligt system for det forhindre jer jo ikke i at fjerne en bil påvej ind promte, hvis i er gjort opmærksom på at der er fejl.
    Det er testet hos chief 1, han fjernede en bil få minutter, efter at han var gjort opmærksom på det.

• #131   10. jan 2011 Forresten var lidt nervøs for du var syg Nobody siden at du poster så sent smiley lol

• #132   10. jan 2011 patrick> Hehe nej nej har bare ikke været i nærheden af en PC før der, min kæreste har været oppe og forsvare sit projekt (og kom ud med et flot 10 tal :o))))) ) så skulle lige hjem først jo hehe...

• #133   10. jan 2011 No-Body....

Du må hilse din kæreste og ønske ham tillykke med det flotte 10-tal... smiley

• #134   10. jan 2011 michael K> min kæreste siger med dyb stemme tak ;op

• #135   10. jan 2011 Nobody's kæreste er tydeligvis bedre kørende med projektet end med kæresten. Tillykke med det!

• #136   10. jan 2011 Morten S> Fuck dig ;op og skulle hilse og sige tak... ;o)

• #137   10. jan 2011 Mie> Gonaaaaaaaaaaaat gooooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

• #138   11. jan 2011 Mie> Gonaaaaaaaaaaaat gooooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat gooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaattttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt

;o)

Ahhh så er det vel heller ikke være... ;o)

• #139   11. jan 2011 Synes ellers ikke jeg husker det som værende slemt, altså nej jeg kom ikke lige frem sovende til det, men det var da heller ikke svært svært...

• TruckerBenny A
    VIP

#140   11. jan 2011 Der er da kun 4 bremsesystemer plus 2 slags bremseprøver du skal igennem

• TruckerBenny A
    VIP

#141   13. jan 2011 Jamen Mie du er jo kun lige startet det skal nok komme, lige pludseligt så sidder den der

Kommentér på:
folks ÆRLIGE mening om LG

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside

Annonce