9.740 visninger
|
Oprettet:
Næstved Vs. Slagelse cylinder service {{forumTopicSubject}}
Hej folkens.
Er der nogen der har erfaringer med overnævnte firma'er?
Jeg står nemlig og skal have lavet noget arbejde på min motorblok og topstykke.
Så vil lige høre om der er nogen der har noget på deres arbejde og priser?
Kom frisk.
dec 2006
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 2 Emner: 29 Svar: 247
aug 2007
Følger: 95 Følgere: 95 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 401
er det bare i orden det de har lavet.?
Lars. Du må meget gerne smide enten en PM eller her med hvad du fik alvat og hva det kostede?
okt 2003
Følger: 30 Følgere: 29 Biler: 2 Emner: 19 Svar: 124
apr 2007
Følger: 86 Følgere: 83 Biler: 4 Emner: 13 Svar: 39
den erfaring deler jeg bestemt ikke.. jeg fik lavet topstykke der oppe til min seat leon. de præsterede og fucke det op 3 gange. ventilerne faldt heletiden ned i stemplet. den ene gang kostede det et nyt stempel. plus. bilen var samlet og skilt ad 3 gange. nåede og køre omtrendt 50 til 100km før den brækkede sig.
så vil sige næstved helt klart. kender nogle som har fået lavet der i mange år, og der er ingen problemer, plus go service .
dec 2007
Følger: 24 Følgere: 23 Biler: 2 Emner: 35 Svar: 366
aug 2007
Følger: 95 Følgere: 95 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 401
Tonny M : Nu er jeg fra sjælland så horsens er ikke så relevant
apr 2010
Følger: 13 Følgere: 10 Emner: 124 Svar: 3.168
og få afvejet noget indmad til en Audi Quatru 2.2....
Historien starter i Danmark hvor flere dyre anerkendte motor tuner faktisk får lavet noget lort.
Erland Cox (rodehovde + sløv banan + lever i en helt anden verden) bliver kontaktet fordi han har haft finger i en sjov Audi fra de svenske skove som bare køre og køre:
http://www.youtube.com/watch?v=jpegBYr54J8
Nå men han griner bare og siger hvis der skal laves noget der dur så skal vi køre ned til ham gutten her, og det gør vi så.
Et par ting om ham her gutten.
1: Han laver alt selv og kun på motore.
2: Han tuner ikke på egne biler da tuning ikke interesser ham.
3: Pæn og ren mand der ikke roder på sit værksted, og så køre han rundt i en ældre pæn Volvo.
4: Han er uddanet maskinarbejder og behandler maskiner og motordele fornuftigt uden så meget hokus pokus og hjemmelavet ider.
5: Andre bruger ham, her var topstykker fra prof. værksteder og private tuner.
Diesel racer toppe, 4-5-6-8-10-12 cylindret toppe fra rigtig vilde og dyre biler var på besøg, ikke for at blive tunet men måske for at få slebet ventiler eller blive rettet af boret op eller andet mekanisk arbejde.
Jeg mener at vi betalte 2500Skr for at få afvejet og balanceret 5 x stempler, plejlstinger, krumtap, svinghjul med klosser mm.
Og det er vis noget der tager tid fordi det er en 5 benet og helt i skoven fra naturens side....
Hvis det er kan jeg skaffe dig et nummer til ham (han taler et fornuftigt Svensk) så kan du jo prøve at ringe til ham.
aug 2007
Følger: 95 Følgere: 95 Biler: 1 Emner: 48 Svar: 401
Okay. lyder spændende.
Men satsede mest på et dansk firma
Næstved Vs. Slagelse cylinder service
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside