{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.078 visninger | Oprettet:

Michael C
Michael C
Tilmeldt:
17. jun 2010
Følger: 1 Emner: 18 Svar: 83

bilvask {{forumTopicSubject}}

En lille artikel jeg faldt over http://www.bilpriser.dk/news.do?artikelcategory=5&newsid=3997

Hvis vi skal til og følge dette, og køre bilen i vaskehal, ( hvad man selvfølgeligt ikke gør ) så er man da ret sikker på at få en masse vaskeridser, som man så senere kan polere, men problemet er jo bare at vi ikke kan polere bilen i alt evighed.
Hvad er jeres holdning til emnet bilvask om vinteren, selv har jeg ikke vasket mine 2 biler hele vinteren, så er spændt på ar se når jeg for dem fundet frem under skidtet


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  bilvask
  • #1   24. jan 2011 hvis bilen er rigtig godt poleret og med forsejler og voks inden vinter,så burde det ikke være nødvendig at vaske bilen et par gange i løbet af vinteren,jeg kan se at på min der kan jeg bare skylle skidtet af,men vasker den derefter og tørre den af

  • #2   24. jan 2011 Vasker ca hver 14 dag. I HÅNDEN. smiley

  • Michael C
    Michael C Tilmeldt:
    jun 2010

    Følger: 1 Emner: 18 Svar: 83
    #3   24. jan 2011 Vil også foretrække vask i hånden, men har ikke haft muligheden, her i vinter.
    Bilerne er poleret sidste år og er blevet forseglet, og vokset


  • #5   24. jan 2011 I Vaskehal to gange om ugen? Det lyder dyrt. Jeg vasker min når den trænger til det. Også i hånden. Og så bliver den kørt indenfor og tørret af.

  • #6   24. jan 2011 Når det er vinter bruger jeg en gør-det-selv vask da jeg kan bruge ekstra tid på de værste områder, og undgå børster olign. og bruge den tid jeg mener er passende på de steder der er nødvendige.
    Min Golf IV GTI nåede jeg ikke at få forseglet inden vinteren kom desværre, men har planer om til sommer at den skal have sin første rigtige polering så den kan skinne flot igen og være nemmere at vedligeholde.


  • #7   25. jan 2011 vis jeg kunne køre i vaske hal gjorde jeg det en gang om md men min 7 meter lange kasse vogn kan ikke gå i de hallen .. Den er behandlet efter alle kunstens regler men flyvrusten og salten har sku været hård ved den her om vinteren men har os kørt 30000 her i vinter .Lige meget hvad er det salt vand hård ved bøsninger lak og undervogn ..

Kommentér på:
bilvask

Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside




Annonce