2.007 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "første service"
Første Service?
Hej Så runder min Citigo snart de første 15.000 km og jeg skal til at have den til service åbenbart.. Jeg har aldrig været bilejer før, så hvordan fungerer sådan et service? Hvilke ting tjekker de...
Hej Så runder min Citigo snart de første 15.000 km og jeg skal til at have den til service åbenbart.. Jeg har aldrig været bilejer før, så hvordan fungerer sådan et service? Hvilke ting tjekker de...
Skrevet af: Jonas H - 25. jan 2014
Første Olie service
Hey der ude. Min Kia pis Picanto som er en nummer 2 lille spand skal have sit første olie service. Mit spørgsmål angår prisen og hvad i har gjort. Nellemann ringer venligt til mg og minder mi...
Hey der ude. Min Kia pis Picanto som er en nummer 2 lille spand skal have sit første olie service. Mit spørgsmål angår prisen og hvad i har gjort. Nellemann ringer venligt til mg og minder mi...
Skrevet af: Michael F - 7. jul 2016
Spar penge på din forsikring
mar 2007
Følger: 41 Følgere: 44 Biler: 5 Emner: 13 Svar: 2.055
mar 2004
Følger: 27 Følgere: 26 Biler: 3 Emner: 25 Svar: 76
Det blev 2385,- i alt med dele inkl. moms.
Fik netop 700,- i afslag på pris grundet prisgaranti, fordi jeg havde fået et tilbud fra Point S, som du skulle indpasse sig med
Så det kan godt betale sig, at indhente tilbud andre steder. Det tog mig kun 5 min. af indhente tilbud fra Point S og ja, sparede 700,-!
dec 2010
Følger: 18 Følgere: 15 Biler: 1 Emner: 331 Svar: 891
første service
Du skal være medlem af gruppen for at kunne kommentere.
Gå til gruppens forside